Gooit ook bijna die bank eroverheen en toen hij op wilde staan haakte Dennis hem meteen, wat een baasquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik lig dubbel.Hans wordt neergelegd door Van der Geest.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gooit ook bijna die bank eroverheen en toen hij op wilde staan haakte Dennis hem meteen, wat een baas
Ach, hij doet het zelfquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha die plaatjes van Steefie zijn echt geniaal
oh nice, ps3 right?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Nee, Olave kan helaas niet idd. Ospina wordt nu ook gepricefixt naar 40K () dus ik haal Courtois wel gewoon
Dat is goed. Vorige week was hij nog 12K ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh nice, ps3 right?Mijn Ospina maar ff voor 30k proberen te verkopen dan
Moet jij 'm voor een normale prijs morgenavond/overmorgen als ik hem niet weg krijg voor te veel?
ja idd volgens mij had ik 'm ook voor zoiets een paar weken terug. Volgens ulti wel 21k nu dus moet wel een geslaagde pricefix geweest zijn, alhoewel er waarschijnlijk gewoon heel weinig van verkocht worden en het nogal simpel te beinvloeden is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is goed. Vorige week was hij nog 12K ofzo.
Zie OPquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach, hij doet het zelf.
Verder iemand nog hier die Fifa heeft op de xbox? Altijd wel in voor een potje
Verwacht ik wel. Denk alleen dat Ribery een stuk fijner speelt dan hem, ook al heeft Afellay wel 4* skills en WFquote:
Zeker doen IF Afellay misch iets minder als Ribery maar RVP veel beter plus het is een ex psver en ex feyenoorder en daar hou je zo te zien wel van.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:36 schreef WezepAFCA het volgende:
Zit te denken om Ribery en Schurlle te vervangen voor IF Affelay en Van Persie.
Blijkt dat ik er al een paar hebquote:
Denk nog iets duurder dan dat. Het EK komt er aan, mensen willen graag een NL elftal maken, plus hij past nog eens goed in een BBVA team, en hij zal ook populair zijn bij Barca-fanboys. Ik zet in op 45-50K.quote:
+Pace en nog een redelijke schot. Waar helemaal niks van klopt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk nog iets duurder dan dat. Het EK komt er aan, mensen willen graag een NL elftal maken, plus hij past nog eens goed in een BBVA team, en hij zal ook populair zijn bij Barca-fanboys. Ik zet in op 45-50K.
Wat interesseert het mij nou waar een speler bij voetbalt of heeft gevoetbalt, zolang ze maar fijn spelen op FIFA.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Zeker doen IF Afellay misch iets minder als Ribery maar RVP veel beter plus het is een ex psver en ex feyenoorder en daar hou je zo te zien wel van.
Dit dus. Ik verwacht ook dat hij gaat vlammen zaterdag dus i kzou niet te lang wachten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk nog iets duurder dan dat. Het EK komt er aan, mensen willen graag een NL elftal maken, plus hij past nog eens goed in een BBVA team, en hij zal ook populair zijn bij Barca-fanboys. Ik zet in op 45-50K.
Gisteren verkocht voor 11k 4-1-2-1-2, had er inderdaad iets van 20 voor betaaldquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Olave kost nog maar 7k, die is ook echt het driedubbele geweest..
Goedkoopste op de Xbox is 2.6kquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Olave kost nog maar 7k, die is ook echt het driedubbele geweest..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |