Inderdaad, heb je vast een beginnetje. Maar ik speelde toen nog geen FUT dus weet het verder ook niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar goed, dan kun je dus alleen handelen en opstelling maken.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je krijgt dan een bonus met FIFA FUT 13 als terugkerende speler. Was het afgelopen jaar wel het geval, spelers van FUT 11 kregen allemaal 2 golden packs als ik me niet vergis.
Ooijerquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:19 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik wil een Ajax zilver team maken op Futhead, maar heb nog twee zilvere cv's nodig en een zilvere rb en een zilvere cm?
Ooijer, pacemonsterquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:19 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik wil een Ajax zilver team maken op Futhead, maar heb nog twee zilvere cv's nodig en een zilvere rb en een zilvere cm?
Hmm, ben even gestopt met brons omdat er toch weinig interessants is en ik even gewoon aan het handelen ben. Healing deed ik sowieso altijd al voor 300-400quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is nu te makkelijk om winst te maken met bronze packs (vooral 400c packs dan) elke healing 250-300, silver contracts 400, squad fitness 1.5k ofzo. En dan krijg ik nog een Rangers badge, jammer genoeg is die nog maar 1k waard maar dat is toch makkelijk verdiend.
Dat blijkt jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij laat een onuitwisbare indruk achter
Nee iddquote:
Ik open wel gewoon de beschikbare 400c packs en misschien wat 1500c packs, je kan altijd goede bronzes krijgen of misschien een silver. Alleen ik hoop niet dat ik NIF Powell krijg, zonet kreeg ik wel NIF Griffin maar die IF is maar 4k ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm, ben even gestopt met brons omdat er toch weinig interessants is en ik even gewoon aan het handelen ben. Healing deed ik sowieso altijd al voor 300-400
Meestal is het na 23:00 voorbijquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat blijkt ja
[..]
Nee idd. Te veel kleine kindjes streken
is Thibault colombiaans tegenwoordig?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
MexilombiaIk hoorde hele slechte verhalen over die Colombiaanse keeper?
[ afbeelding ]
Aardige keeper, maar ik vind hem te klein en dan krijg je dat gezeik met curled shots steeds.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het hier iets mee te maken heeftquote:
Ik heb gewoon een TOTW gemist zie ik. Affeley maakt het wel erg leuk een Nederlands team te makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk team. En ja man focking slecht die Ospinaquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is Thibault colombiaans tegenwoordig?
Nee, Olave kan helaas niet idd. Ospina wordt nu ook gepricefixt naar 40K (quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aardige keeper, maar ik vind hem te klein en dan krijg je dat gezeik met curled shots steeds.
Tof team! Olave kan niet ivm chem denk ik he?
Hen die vervelend zijn negeren. Als dat hier ook gebeurt is het zo weer rustigquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier iets mee te maken heeft
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |