Gordonquote:
4 winst 2 gelijk 2 loss hierquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
5 winst 4 gelijk 2 verloren net blijkbaar, ging wel lekker #clubs#jajabenalweg
quote:
Hangt ervan af of je pakkie wiltquote:
Ultimatedb gebruiken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef Fuszy het volgende:
3-5-2 is onmogelijk zoeken. Die zoekfunctie moet volgend jaar gewoon komen.
Het kutte is wanneer je dure spelers koopt dat je een bepaalde verwachtingspatroon van ze hebt. Ik heb 5 blauwe kaartjes in mijn team. Tot nu toe vind Huntelaar, Farfan en Pisnek de coins waard.quote:
Kom dan, wij geven jullie batta met clubs.quote:
Ja, klopt. En als het dan tegenvalt is het nogal zonde.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het kutte is wanneer je dure spelers koopt dat je een bepaalde verwachtingspatroon van ze hebt. Ik heb 5 blauwe kaartjes in mijn team. Tot nu toe vind Huntelaar, Farfan en Pisnek de coins waard.
geef IF Koef een ST>LW kaartje dan en zet hem LW.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het kutte is wanneer je dure spelers koopt dat je een bepaalde verwachtingspatroon van ze hebt. Ik heb 5 blauwe kaartjes in mijn team. Tot nu toe vind Huntelaar, Farfan en Pisnek de coins waard.
Hmm ja klopt, helemaal als ze blauw zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik doe niet aan clubs, moet je Thorb of BDIL voor hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom dan, wij geven jullie batta met clubs.
Heb je wel eens met een blauwe gespeeld?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja klopt, helemaal als ze blauw zijnMisschien de UP eens proberen, veel goeie verhalen over gehoord
Spreek anders even Nederlands.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Opzeker, twee vingers in de neus werk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wordt een mooie pot, MW2 vs. FUT
Zou je willen optyfen met je batta. Dankquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Briljantquote:
Hoeft niet perse blauw te zijn maar een dure speler. Oh die heeft hij denk ik ook niet gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb je wel eens met een blauwe gespeeld?
Dat je zegt ja dat klopt
Nog niet, maar als ik zo'n blauwe zou hebben zou ik er vanuit gaan dat het een supergoeie speler isquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb je wel eens met een blauwe gespeeld?
Dat je zegt ja dat klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |