Watdan?quote:
Helaas, die coins zijn ook duurder!quote:
Ze waren niet echt slecht hoor. Maar hoe kwamen die Engelsen bij onze club?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, niet acceptabel.
Zal morgen hun eruit gooien dan, en even wat managerrechten geven zodat jullie dat ook kunnen
Via online teamplay had ik er eentje ontmoet, ander was een vriend van hemquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ze waren niet echt slecht hoor. Maar hoe kwamen die Engelsen bij onze club?![]()
En probeer Nederlanders te halen dan
Ok. Maar Nederlanders zou fijn zijn. En met z'n allen een headset is ook wel grappig zoals anderen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Via online teamplay had ik er eentje ontmoet, ander was een vriend van hem
Wtf.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gaat je vies tegen vallen, 3-5-2 is de duurste van alle 3atb formaties en gaat zo voor 800+
Allemaal skype gewoonquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ok. Maar Nederlanders zou fijn zijn. En met z'n allen een headset is ook wel grappig zoals anderen.
Op PS3 haal ik ze op voor 300Coins maximaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat dacht je, je moet minstens 500 dokken voor die kutdingen
Was toenet ook al gepostquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dit wel OP materiaal
http://www.flabber.nl/lin(...)-call-me-maybe-11494
I know, wel OP materiaal.quote:
pak TOTY Eriksen en Anita dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:59 schreef stoereboii het volgende:
ok, ik wil 4231 nog 1 kans geven, zou wel willen weten of de CAM's bij jullie echt betrokken zijn in het spel? voor dit team: http://futhead.com/12/squad/1001014
Dankje man. Dankje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dit wel OP materiaal
http://www.flabber.nl/lin(...)-call-me-maybe-11494
Kan ook makkelijk via open bid, maar veel mensen blijven maar blind naar die bins starenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf.
Gisteren 4 gekocht voor in totaal 1200 coins.
hebben Gerrard en Dembele geen 9. maar doen de CAM'S en de CF dus echt mee?quote:
klopt dan moet je Fellaini pakken ipv Gerrard. Maar zo kan het ook natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hebben Gerrard en Dembele geen 9. maar doen de CAM'S en de CF dus echt mee?
maar scoren ze ook vaak? de reden dat ik het kut vond is dat ze nooit scoren, en ik vind ibra de beste spits in FIFA, en in 4231 liep ie 1 om 2quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt dan moet je Fellaini pakken ipv Gerrard. Maar zo kan het ook natuurlijk.
Ik vind 4231 een van de fijnste opstellingen, de CF scoort aan de lopende band en de wingCAMs zijn goed voor de combinaties en worden wel degelijk bij het spel betrokken.
de CAMs scoren niet zo vaak, maar de CF en ST scoren om de beurt bij mij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
maar scoren ze ook vaak? de reden dat ik het kut vond is dat ze nooit scoren, en ik vind ibra de beste spits in FIFA, en in 4231 liep ie 1 om 2edit: ibra als spits, maar ce CAM scoorden ook amper
/tweetdeckquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
Verloren van een 40 chem team. #ikbengewoonslecht #handicap
Deze waren bin.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk via open bid, maar veel mensen blijven maar blind naar die bins staren
Eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
I know, wel OP materiaal.
Hier de YT link
ok, en anders maak ik gewoon een custom formatie als het niet werkt. bedanktquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de CAMs scoren niet zo vaak, maar de CF en ST scoren om de beurt bij mij.
en er wordt 40k geboden op spelers die discardwaarde worden, wat is je punt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
Serieus Afellay staat er op voor boven de 100K.
![]()
![]()
![]()
Hij wordt veel minder.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
Serieus Afellay staat er op voor boven de 100K.
![]()
![]()
![]()
ik zat te denken aan discardwaarde eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
Dos Santos ook al 50k.Die gaat ver omlaag.
De goedkoopste Vela maar vast gekost.3-5-2'tje met Hernandez.
Daar is 'ie wat te goed voor denk ik. Zal wel rond de 20-25k worden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zat te denken aan discardwaarde eigenlijk.
NIF?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef Rijst het volgende:
2e potje met mijn team moeizaam gewonnen 4-3 in de verlenging. Ik vind Mata tot nu toe niet zo heel bijzonder.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:31 schreef Wrijfhout het volgende:
Nog meer mensen problemen met Fut?
Wanneer ik een opstelling aanpas blijft de chemestry gewoon staan, selecteer ik een andere trainer dan gebeurt er ook niks en wanneer ik een wedstrijd speel veranderd er niks aan die level, zou niet weten hoe het op te lossen is
Ohquote:
Gordonquote:
4 winst 2 gelijk 2 loss hierquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
5 winst 4 gelijk 2 verloren net blijkbaar, ging wel lekker #clubs#jajabenalweg
quote:
Hangt ervan af of je pakkie wiltquote:
Ultimatedb gebruiken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef Fuszy het volgende:
3-5-2 is onmogelijk zoeken. Die zoekfunctie moet volgend jaar gewoon komen.
Het kutte is wanneer je dure spelers koopt dat je een bepaalde verwachtingspatroon van ze hebt. Ik heb 5 blauwe kaartjes in mijn team. Tot nu toe vind Huntelaar, Farfan en Pisnek de coins waard.quote:
Kom dan, wij geven jullie batta met clubs.quote:
Ja, klopt. En als het dan tegenvalt is het nogal zonde.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het kutte is wanneer je dure spelers koopt dat je een bepaalde verwachtingspatroon van ze hebt. Ik heb 5 blauwe kaartjes in mijn team. Tot nu toe vind Huntelaar, Farfan en Pisnek de coins waard.
geef IF Koef een ST>LW kaartje dan en zet hem LW.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het kutte is wanneer je dure spelers koopt dat je een bepaalde verwachtingspatroon van ze hebt. Ik heb 5 blauwe kaartjes in mijn team. Tot nu toe vind Huntelaar, Farfan en Pisnek de coins waard.
Hmm ja klopt, helemaal als ze blauw zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik doe niet aan clubs, moet je Thorb of BDIL voor hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom dan, wij geven jullie batta met clubs.
Heb je wel eens met een blauwe gespeeld?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja klopt, helemaal als ze blauw zijnMisschien de UP eens proberen, veel goeie verhalen over gehoord
Spreek anders even Nederlands.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Opzeker, twee vingers in de neus werk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wordt een mooie pot, MW2 vs. FUT
Zou je willen optyfen met je batta. Dankquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Briljantquote:
Hoeft niet perse blauw te zijn maar een dure speler. Oh die heeft hij denk ik ook niet gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb je wel eens met een blauwe gespeeld?
Dat je zegt ja dat klopt
Nog niet, maar als ik zo'n blauwe zou hebben zou ik er vanuit gaan dat het een supergoeie speler isquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb je wel eens met een blauwe gespeeld?
Dat je zegt ja dat klopt
Lobos Argentijn, 20K, was niks bijzonders aan. TOTY Dembelequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog niet, maar als ik zo'n blauwe zou hebben zou ik er vanuit gaan dat het een supergoeie speler is
battaquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou je willen optyfen met je batta. Dank
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:44 schreef Thorb het volgende:
Ook eerste team met blauwe kaartjes, meteen maar goed aangepakt.
[ afbeelding ]
Lobos is een held man. Zijn UP is al een baas.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lobos Argentijn, 20K, was niks bijzonders aan. TOTY Dembele
Met zijn TOTY scoorde ik misschien 4Longshots meer niet, zijn passen kwamen ook amper aan. Dembele was veel fijnerquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lobos is een held man. Zijn UP is al een baas.
Nice. Zou wel echt voor M'Bia ipv Mangala gaan thoughquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:44 schreef Thorb het volgende:
Ook eerste team met blauwe kaartjes, meteen maar goed aangepakt.
[ afbeelding ]
500k denk ik ongeveer, duurste team tot nu toe
Hmm, Mangala beviel wel, maar M'Bia ziet er ook goed uit. Kan ze allebei wel testenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Zou wel echt voor M'Bia ipv Mangala gaan though
Anime meuk? Medestudenten schreeuwen het ook de hele dagquote:
Toch kwamen zijn passen nooit aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
In game stats:
88 Ball Control
81 Crossing
80 Curve
86 Dribbling
81 Finishing
83 FK Accuracy
64 Heading Accuracy
86 Long Pass
90 Long Shots
24 Marking
87 Penalties
89 Short Pass
85 Shot Power
23 Slide Tackle
48 Stand Tackle
81 Volleys
75 Acceleration
81 Agility
75 Balance
75 Jumping
75 Reactions
76 Sprint Speed
99 Stamina
75 Strength
59 Aggression
68 Attacking Position
68 Interceptions
80 Vision
Longshots.Hij heeft ook heel wat traits.
quote:
Ziet er wel tof uit voor zo weinig coins. Dat schot van Guarin is heerlijk, hij oogt alleen best wel lomp met lopen terwijl het best wel pace heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
CF -> CAM kan ik niet betalen.
Thanks to DutchSL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |