En nu? Dan moet ik de clans ook maar kennenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]_!
En jij zit in het COD topic
Fut of H2H?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu? Dan moet ik de clans ook maar kennenknuppeltje. kom 1vs1 dan jonguh
Ik speel op een goeie console, geen shitbox tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu? Dan moet ik de clans ook maar kennenknuppeltje. kom 1vs1 dan jonguh
Hmm, op welke console zit je?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja alleen fut niet zo heel veel gedaan.
Vrij simpel. Gewoon een team met 1 Europese nationaliteit. Starting 11 +bankquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zullen vast wel wat Ek dingetjes komen maar hoe zie jij een Euro Cup voor je dan, alleen van EK teams lijkt me vrij breed
Welkom terug btw
H2H, divisie 1quote:
Dat is jou mening tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel op een goeie console, geen shitbox toch
Lindgren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
H2H, divisie 1
[..]
Dat is jou mening toch
Jouw*quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
H2H, divisie 1
[..]
Dat is jou mening toch
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
H2H, divisie 1
[..]
Dat is jou mening toch
Nu maar via de grammar nazi manier gaan proberen sufkutquote:
Zondequote:
Ik tik je toch wegquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu maar via de grammar nazi manier gaan proberen sufkut
Ja geen idee....quote:
Als je dat denkt, moet je dat vooral blijven denkenquote:
Ruud Gullitje!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je dat denkt, moet je dat vooral blijven denken
Ga schieten lulquote:
Ik heb het vernomen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:46 schreef Vijf_voor het volgende:
GJE, je transfers vallen een beetje tegen
Ik voor Ballen-in-mijn-broekje Oss Messenslijpers FCquote:
Jij heb altijd goeie TT'squote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen met provocerende TT's en houdt het gezellig.
lol, dat was gewoon geintje in het MW2 topic zelfquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
En dan spreek je alleen het FUT topic aan. Valt me tegen. Je bent net als onze scheidsrechters in Nederland. Jij bent zeker ook pro MW2quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nog niet klaar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En dan spreek je alleen het FUT topic aan. Valt me tegen. Je bent net als onze scheidsrechters in Nederland. Jij bent zeker ook pro MW2
2 Goals tegen omdat hij z'n controller weg had gelegd. (terwijl hij CB stond)quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het vernomen.
Wegwerken?
Hou 'm tegen jonguhquote:
Hmm, niet acceptabel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
2 Goals tegen omdat hij z'n controller weg had gelegd. (terwijl hij CB stond)
waitwut? Gaat dit over clubs?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, niet acceptabel.
Zal morgen hun eruit gooien dan, en even wat managerrechten geven zodat jullie dat ook kunnen
hjbquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is toch slecht want hij is van Feyenoord.
hjb ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |