Shoppingquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik hoop dat ik volgend jaar Augustus op een shopping expeditie mag met YUR en GotC....extra koffer mee terug
Ach...weten zij veulquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]So true. Na een regenbui liggen de wegen bezaaid met die krengen (naaktslakken). Allemaal een deathwish?
Meldt zich!!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:13 schreef GotC het volgende:
Disclaimer: Uiteraard zijn er uitzonderingen waarbij mensen op goedkope gympen heerlijk lopen. Maar die hebben gewoon nog niet op prachtig aangemeten schoenen gelopenDan pas is lopen echt heerlijk
Waar wacht je op?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nog een Zalando kortingsbon van een tientje
Jaaa!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik hoop dat ik volgend jaar Augustus op een shopping expeditie mag met YUR en GotC....extra koffer mee terug
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:24 schreef slacker_nl het volgende:
Ik haat de mensen die over blaren begonnen, m'n eerste in 1,5 jaar lopen. You mofo's junxed it!!!
ga je ook mee Gup?quote:
Ik ook, ik ook!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nog een Zalando kortingsbon van een tientje
Mag ik ook mee?quote:
en in Augustus overal uitverkoop !!quote:
quote:
(G)(Y)upquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mag ik ook mee?Ik ben reuze goed in shoppen
Alle zomerklerenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en in Augustus overal uitverkoop !!
Gupquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mag ik ook mee?Ik ben reuze goed in shoppen
Ik geloof dat je in pro intervaltrainingen kunt instellen. De gratis versie van Runkeeper doet dat ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is er een groot verschil tussen endomondo en de (betaalde) PRO versie? Ik hardloop en mountainbike vooral.
quote:
Ik ook, tegen die tijdquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Alle zomerkleren
Is het al zover?
Denk dat ik dan ook wel toe ben aan nieuwe schoenen..
Heel ervaren * ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
Wat loopt het in een groep met hel ervaren (en eigenlijk iets snellere lopers) toch lekker zeg
Nu ff teruglezen...
ahhh check!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zie ze zelf in metric, als je rechtsbovenin kijkt kun je ze ook in metric bekijken (één klikje)
ja, en je gaat zelf ook beter lopenquote:
Dat ff teruglezen valt niet mee met het het tempo waarmee hier gepost wordt. Ik ga zo naar bed ( want morgen om 4.40 uur weer op) en als ik dan op mijn werk zit kan ik ws weer 3 topics ofzo bijlezen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
Wat loopt het in een groep met hel ervaren (en eigenlijk iets snellere lopers) toch lekker zeg
Nu ff teruglezen...
Paar druppels op het einde. Viel dus enorm meequote:
Leuk toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:36 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Dat ff teruglezen valt niet mee met het het tempo waarmee hier gepost wordt. Ik ga zo naar bed ( want morgen om 4.40 uur weer op) en als ik dan op mijn werk zit kan ik ws weer 3 topics ofzo bijlezen.
Oo, viel mee dus. Goed zo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Paar druppels op het einde. Viel dus enorm mee
heb ik ook last vanquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:39 schreef Maraca het volgende:
Begin steeds meer te merken dat mijn standaard route te kort begint te worden. Zat net ook al te zigzaggen tussen straatjes om een paar honderd meter extra te krijgen
inderdaad, dit topic heeft zich ontpopt in de formule die het nu heeft en dat komt alleen maar omdat de posters het zo willen blijkbaar anders zouden ze niet blijven postenquote:
Zeg het maar eerlijk....quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:39 schreef Maraca het volgende:
Begin steeds meer te merken dat mijn standaard route te kort begint te worden. Zat net ook al te zigzaggen tussen straatjes om een paar honderd meter extra te krijgen
Ik vind het een geweldig topicquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, dit topic heeft zich ontpopt in de formule die het nu heeft en dat komt alleen maar omdat de posters het zo willen blijkbaar anders zouden ze niet blijven posten
jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zeg het maar eerlijk....
Voelt heerlijk hè?
goed teken!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:39 schreef Maraca het volgende:
Ik heb op Pinterest een fitness/hardloop motivatie pagina gemaakt, dit is 1 van de plaatjes:quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef GotC het volgende:
Geen excuus is goed genoeg:
[ afbeelding ]
Limitations are for people that have them and excuses are for people that need them.
Zo.
Wat is dat, Pinterest ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb op Pinterest een fitness/hardloop motivatie pagina gemaakt, dit is 1 van de plaatjes:
[ afbeelding ]
http://pinterest.com/nestje/fitness-inspiration/
Als ik nou zeker zou weten dat ik zo'n lichaam kreeg ging ik zonder mokkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb op Pinterest een fitness/hardloop motivatie pagina gemaakt, dit is 1 van de plaatjes:
[ afbeelding ]
Nee hoor, niet alles:quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat is dat, Pinterest ?
Duistere en morbide dingen![]()
*bookmarked die 10 minuten les*quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is dit een beetje zoals het groene auto syndroom..quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goed teken!!
en heerlijk om te zien dat we de laatste weken een hele nieuwe lichting lopers binnen hebben gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb het idee dat er meer lopers zijn dat vorig jaar.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Misschien is dit een beetje zoals het groene auto syndroom..Wehehe.. zie inderdaad nu overal hardlopersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb het idee dat er meer lopers zijn dat vorig jaar.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:46 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet alles:
[ afbeelding ]![]()
Ja, deze komt ook van SEMTEX!
Nah, een soort online verzameling/plakboek van mooie dingen/plaatjes..quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat is dat, Pinterest ?
Duistere en morbide dingen![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wehehe.. zie inderdaad nu overal hardlopers
En als ze dan op slechte schoenen of in katoenen kleding lopen (zag vandaag iemand in zo'n dikke joggingbroek), schud ik even met m'n hoofdquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ooken ik let er ook echt op!! Ook wat die gene aan heeft en zo
Of als ze geen sportbh dragenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als ze dan op slechte schoenen of in katoenen kleding lopen (zag vandaag iemand in zo'n dikke joggingbroek), schud ik even met m'n hoofd.
ik zag eens een foto van een klein Vikinkie in de dierentuin en dat jasje kwam niet door de stijltest heen dus misschien moeten we je eens "harloop Trinny and Susan'en"quote:
Plaatsvervangende pijnquote:
Hier van hetzelfde!quote:
Invite request gedaanquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nah, een soort online verzameling/plakboek van mooie dingen/plaatjes..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Misschien is dit een beetje zoals het groene auto syndroom..zo trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb het idee dat er meer lopers zijn dat vorig jaar.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Vooral slechte schoenenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als ze dan op slechte schoenen of in katoenen kleding lopen (zag vandaag iemand in zo'n dikke joggingbroek), schud ik even met m'n hoofd.
Oh je hebt m'n fobo zitten bekijken op FBquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zag eens een foto van een klein Vikinkie in de dierentuin en dat jasje kwam niet door de stijltest heen dus misschien moeten we je eens "harloop Trinny and Susan'en"
Dus....hop on board!
wat is je e-mailadres?quote:
Ik zag laatst ook een meisje op tennisschoenen rennen. Daarna nooit meer. Of laatst een meisje in een jurkjequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Vooral slechte schoenenVan die gympen, of All Stars
.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
(zag vandaag iemand in zo'n dikke joggingbroek)
Iets zegt me dat ze de schoenen had gekocht omdat ze die ook mooi vond.... Arm kind.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef GotC het volgende:
Zag vandaag trouwens een meiske op Nike Free 3.0 lopen. Of iig, dat proberen. Ze had flink overgewicht, wel de mooiste kleertjes aan en beet echt op d'r lip van de pijn. Je zag het gewoon in d'r ogen
Brrrr!
Ik loop ook regelmatig in katoenen shirts. Nergens last van. Zolang de afstanden nog binnen de perken blijven, maakt het mij weinig uit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind alleen katoenen shirts lekker zitten eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik loop ook regelmatig in katoenen shirts. Nergens last van. Zolang de afstanden nog binnen de perken blijven, maakt het mij weinig uit.
Wacht maar tot je verder moet lopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind alleen katoenen shirts lekker zitten eigenlijk.
Ik heb een functioneel hemd. Dat loopt wel iets lekkerder, maar nu niet zo veel dat ik direct drie functionele shirts ga kopen ofzo. Komt vanzelf wel een keer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind alleen katoenen shirts lekker zitten eigenlijk.
Pro-tip: geen ducttape gebruiken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef STING het volgende:
[..]
Nog verder?
Desnoods plak ik m'n tepels af
Zoiets, mijne is alleen fluo geel/groen. Doet echt pijn aan je ogen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh je hebt m'n fobo zitten bekijken op FB.
Liesje, heb jij deze?
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item5630807617
Geen last van eigenlijk, tenzij het regent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef GotC het volgende:
Ugh, katoenen shirtsDat geplak aan je lichaam, droogt nooit meer op..
Auwquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pro-tip: geen ducttape gebruiken.
Ik vind katoenen ondergoed al k*t rennen, trek alleen nog maar bikinibroekjes aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef GotC het volgende:
Ik heb mijn hardloopshirt bij de Gamma (!!!) gekocht, haha!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb een functioneel hemd. Dat loopt wel iets lekkerder, maar nu niet zo veel dat ik direct drie functionele shirts ga kopen ofzo. Komt vanzelf wel een keer.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pro-tip: geen ducttape gebruiken.
Het was 1 muisklikje, valt wel mee met dat heldendomquote:
ooo...mijn niet te stelpen bloedend hart.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef GotC het volgende:
Zag vandaag trouwens een meiske op Nike Free 3.0 lopen. Of iig, dat proberen. Ze had flink overgewicht, wel de mooiste kleertjes aan en beet echt op d'r lip van de pijn. Je zag het gewoon in d'r ogen
Brrrr!
Ik word vanzelf wel weer ingehaaldquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Voel je je al eenzaam aan de top bij Endomondo?
Katoen boven allesquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef GotC het volgende:
Nike Free 3.0 zijn toch gewoon hardloopschoenen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ooo...mijn niet te stelpen bloedend hart.
je zou haar zo van de weg aftrekken en meenemen naar een goede hardloopzaak
Ik draag altijd naadloos ondergoedquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind katoenen ondergoed al k*t rennen, trek alleen nog maar bikinibroekjes aan
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zoiets, mijne is alleen fluo geel/groen. Doet echt pijn aan je ogen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |