Shoppingquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik hoop dat ik volgend jaar Augustus op een shopping expeditie mag met YUR en GotC....extra koffer mee terug
Ach...weten zij veulquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]So true. Na een regenbui liggen de wegen bezaaid met die krengen (naaktslakken). Allemaal een deathwish?
Meldt zich!!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:13 schreef GotC het volgende:
Disclaimer: Uiteraard zijn er uitzonderingen waarbij mensen op goedkope gympen heerlijk lopen. Maar die hebben gewoon nog niet op prachtig aangemeten schoenen gelopenDan pas is lopen echt heerlijk
Waar wacht je op?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nog een Zalando kortingsbon van een tientje
Jaaa!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik hoop dat ik volgend jaar Augustus op een shopping expeditie mag met YUR en GotC....extra koffer mee terug
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:24 schreef slacker_nl het volgende:
Ik haat de mensen die over blaren begonnen, m'n eerste in 1,5 jaar lopen. You mofo's junxed it!!!
ga je ook mee Gup?quote:
Ik ook, ik ook!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nog een Zalando kortingsbon van een tientje
Mag ik ook mee?quote:
en in Augustus overal uitverkoop !!quote:
quote:
(G)(Y)upquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mag ik ook mee?Ik ben reuze goed in shoppen
Alle zomerklerenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en in Augustus overal uitverkoop !!
Gupquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mag ik ook mee?Ik ben reuze goed in shoppen
Ik geloof dat je in pro intervaltrainingen kunt instellen. De gratis versie van Runkeeper doet dat ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is er een groot verschil tussen endomondo en de (betaalde) PRO versie? Ik hardloop en mountainbike vooral.
quote:
Ik ook, tegen die tijdquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Alle zomerkleren
Is het al zover?
Denk dat ik dan ook wel toe ben aan nieuwe schoenen..
Heel ervaren * ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
Wat loopt het in een groep met hel ervaren (en eigenlijk iets snellere lopers) toch lekker zeg
Nu ff teruglezen...
ahhh check!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zie ze zelf in metric, als je rechtsbovenin kijkt kun je ze ook in metric bekijken (één klikje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |