Dat ff teruglezen valt niet mee met het het tempo waarmee hier gepost wordt. Ik ga zo naar bed ( want morgen om 4.40 uur weer op) en als ik dan op mijn werk zit kan ik ws weer 3 topics ofzo bijlezen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
Wat loopt het in een groep met hel ervaren (en eigenlijk iets snellere lopers) toch lekker zeg
Nu ff teruglezen...
Paar druppels op het einde. Viel dus enorm meequote:
Leuk toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:36 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Dat ff teruglezen valt niet mee met het het tempo waarmee hier gepost wordt. Ik ga zo naar bed ( want morgen om 4.40 uur weer op) en als ik dan op mijn werk zit kan ik ws weer 3 topics ofzo bijlezen.
Oo, viel mee dus. Goed zo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Paar druppels op het einde. Viel dus enorm mee
heb ik ook last vanquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:39 schreef Maraca het volgende:
Begin steeds meer te merken dat mijn standaard route te kort begint te worden. Zat net ook al te zigzaggen tussen straatjes om een paar honderd meter extra te krijgen
inderdaad, dit topic heeft zich ontpopt in de formule die het nu heeft en dat komt alleen maar omdat de posters het zo willen blijkbaar anders zouden ze niet blijven postenquote:
Zeg het maar eerlijk....quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:39 schreef Maraca het volgende:
Begin steeds meer te merken dat mijn standaard route te kort begint te worden. Zat net ook al te zigzaggen tussen straatjes om een paar honderd meter extra te krijgen
Ik vind het een geweldig topicquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, dit topic heeft zich ontpopt in de formule die het nu heeft en dat komt alleen maar omdat de posters het zo willen blijkbaar anders zouden ze niet blijven posten
jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zeg het maar eerlijk....
Voelt heerlijk hè?
goed teken!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:39 schreef Maraca het volgende:
Ik heb op Pinterest een fitness/hardloop motivatie pagina gemaakt, dit is 1 van de plaatjes:quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef GotC het volgende:
Geen excuus is goed genoeg:
[ afbeelding ]
Limitations are for people that have them and excuses are for people that need them.
Zo.
Wat is dat, Pinterest ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb op Pinterest een fitness/hardloop motivatie pagina gemaakt, dit is 1 van de plaatjes:
[ afbeelding ]
http://pinterest.com/nestje/fitness-inspiration/
Als ik nou zeker zou weten dat ik zo'n lichaam kreeg ging ik zonder mokkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb op Pinterest een fitness/hardloop motivatie pagina gemaakt, dit is 1 van de plaatjes:
[ afbeelding ]
Nee hoor, niet alles:quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat is dat, Pinterest ?
Duistere en morbide dingen![]()
*bookmarked die 10 minuten les*quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is dit een beetje zoals het groene auto syndroom..quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goed teken!!
en heerlijk om te zien dat we de laatste weken een hele nieuwe lichting lopers binnen hebben gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb het idee dat er meer lopers zijn dat vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |