quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Dat Italiaanse elftal dat niks presteert op grote toernooien tegenwoordig?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:59 schreef Rumille het volgende:
Nadal is net als het Italiaanse voetbalelftal. Je denkt goed mee te kunnen, soms domineer je en aan het einde van de wedstrijd verlies je zonder te scoren.
Jaren '90 en begin jaren '00quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat Italiaanse elftal dat niks presteert op grote toernooien tegenwoordig?
fixedquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:59 schreef Rumille het volgende:
Nadal is net als het Italiaanse voetbalelftal Chelsea. Je denkt goed mee te kunnen, soms domineer je en aan het einde van de wedstrijd verlies je zonder te scoren.
Die ploeg ligt er komend seizoen in de 1/8e finale gewoon uit in de CL hoor.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die ploeg ligt er komend seizoen in de 1/8e finale gewoon uit in de CL hoor.
Dat lag niet aan mij dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:07 schreef Szura het volgende:
Die bal van Rafa aan de linkerkant leek me uit...
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:07 schreef mitt het volgende:
Ik vind Ferrer wel een geduchte tegenstander voor Nadal op het moment hoor.
Eurosport 2 holadijeequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:12 schreef luckass het volgende:
HOEZO ZENDT DE NOS NADAL - ZAADJE UIT IPV FERRER - MURRAY![]()
!!!!!
Zelfde geldt voor Eurosport.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:12 schreef luckass het volgende:
!!!!!
Zoals Roelfs continu zei tijdens Berdych - Anderson: Sterk spel, van de Zuid-Afrikaanquote:
Inderdaad. Maar Rafa is natuurlijk de man die het volk kent. Murrie wie is dat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Eurosport.
Optyfen joh, je kunt toch vooraf wel inschatten wat spannender gaat worden...
Omdat iedereen, tennisfan of niet, Nadal kent. En dat is belangrijker blijkbaar voor een tv-zender dan kwaliteitstv leverenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:12 schreef luckass het volgende:
!!!!!
Klopt. Wanneer komt dat roze gravel ook alweer?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen twee damespartijen en vrijdag twee herenpartijen? of gaan ze dat nog niet gelijktrekken?
Nee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
De NOS zal na deze wedstrijd wel niet overschakelen op Ferrer - Murray of wel?
Ik weet niet waarom, maar ik moest lachenquote:
Echt he, wat een stelletje zijn het toch ookquote:
Te weinig power voor ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:56 schreef Norrage het volgende:
Ferrer echt bizar wat die heeft. Maar die gaat echt hoe goed ie ook speelt geen kans maken tegen rafa
Als die Britse records. Laatste Brit die een GS won was in 1936...quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Norrage het volgende:
Laatste Brit die een gravel toernooi won was in 1976
En laatste Nederlander in 2011quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Norrage het volgende:
Laatste Brit die een gravel toernooi won was in 1976
Inderdaad, ik had nog verwacht dat het na set 1 helemaal niks meer zou zijn, maar hij geeft nog niet op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Almagro het heel goed doen eigenlijk. Maakt het Nadal best lastig. Van hem verwachten dat hij een set van deze Nadal wint is irreëel; de enige die dat zou kunnen lukken is in mijn ogen Djokovic.
Ik denk dat het er 11 worden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:35 schreef truedestiny het volgende:
Ik gokte gister 10 games. Ik denk dat het het een hele goede gok is.
Stream hield er mee opquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Norrage het volgende:
Break murray dankzij een paar BRILJANTE backhands
Hij verdient alleen niet weer een pot waar ie rafa domineert en er toch kansloos afgaatquote:
Zeker. Maar snap zo'n Murray niet dat hij dan toch weer denkt dat het een goed idee is om naar het net te gaan op BP terwijl hij het punt daarvoor na een goede approach al werd gepasseerd.quote:
Als Almagro zo bij kan blijven, moet Ferrer nog wat meer kunnen. Maar zo werkt het niet altijd natuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij verdient alleen niet weer een pot waar ie rafa domineert en er toch kansloos afgaat
Weet niet. Nadal speelt in de verdediging die ballen toch steeds zó diep (op BP altijd nog wat extra); kans op een winner wordt dan wel heel klein. Alleen op z'n vierde BP vond ik dat 'ie echt een kans had.quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:24 schreef BobW het volgende:
Zal me niks verbazen als het nu alsnog 6-3 Nadal wordt.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een verademing, zo'n topic zonder jojomen4
Idd en dat terwijl we het 'm al een aantal jaar zien doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:33 schreef Norrage het volgende:
Wat rafa terug heeft is echt te bizar voor woorden
Maar echt beter dan ooit nuquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd en dat terwijl we het 'm al een aantal jaar zien doen.
Dat is niet eens meer nieuwsquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef CoolStoryBro het volgende:
Nadal gaat gewoon Roland Garros winnen zonder een set te verliezen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ferrer gaat iig nog wel een setje tegen krijgen deze match denk ik
Was dat max 1 set of minimaal 1 set?quote:
Ik vind juist dat hij het op RG, behalve 2008, nooit zo heel (als in niet super super super) overtuigend heeft gedaan. Zijn echte fantastische spel toonde hij vooral in de TMSen. En dan vooral Monte Carloquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gewoon op z'n topniveau, zo heeft hij wel vaker gespeeld op RG in mijn subjectieve ervaring.
Maar het is natuurlijk ook afwcahten wat hij tegen zijn echte concurrenten gaat doen. En die moeten allemaal nog komenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind juist dat hij het op RG, behalve 2008, nooit zo heel (als in niet super super super) overtuigend heeft gedaan. Zijn echte fantastische spel toonde hij vooral in de TMSen. En dan vooral Monte Carlo
Wat ie nu laat zien is echt te briljant
2008 tegen Almagro; 6-1 6-1 6-1quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind juist dat hij het op RG, behalve 2008, nooit zo heel (als in niet super super super) overtuigend heeft gedaan. Zijn echte fantastische spel toonde hij vooral in de TMSen. En dan vooral Monte Carlo
Wat ie nu laat zien is echt te briljant
6-1 6-3 6-0 tegen Fedjequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
2008 tegen Almagro; 6-1 6-1 6-1
Veel overeenkomsten met dit jaar dus. Wat dat betreft gelukkig dat Djokovic Federer uit de finale gaat houdenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
6-1 6-3 6-0 tegen Fedje(maar toen was fedje ook wel echt heel slecht dat hele toernooi)
Had vorig jaar al gemoeten...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Veel overeenkomsten met dit jaar dus. Wat dat betreft gelukkig dat Djokovic Federer uit de finale gaat houden
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Szura het volgende:
Kijk nu Sharapova terug maar wat een niveau...
Dan krijg je toch heimwee naar die geniale Henin-Sharapova partij
Die halve finale daarentegen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Had vorig jaar al gemoeten...
Wat een anticlimax was die finale weer
Leunt ook erg op Ferrer zijn servicegamesquote:
Ik vind d'r toch wel lekker hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef alors het volgende:
ohja die vriendin van Murrie die altijd zo verveeld kijkt
Nopequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:26 schreef Djokotron het volgende:
Deze wedstrijd gaat niet afgespeeld worden vandaag.
Oh het is zeker een mooie meid ja, zeker als je naar Andy kijktquote:
Op de tweede service blijft het wel droevig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Norrage het volgende:
Goede game murray. Alles weer mogelijk deze set
Je blijft wel een jinx-meester.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:40 schreef Norrage het volgende:
Wow murray doet er ff een schepje bij zeg
Ja vooral bij mijn favoriete spelers verdommequote:
Tegen deze Rafa zou niemand überhaupt een break voorkomen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef Norrage het volgende:
Tegen rafa zou Ferrer dit nu in 5-7 verliezen
Nu...quote:
Inderdaad... Lijkt alsof hij enkel verliest door zijn nonchalance/ongeduldigheid.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:18 schreef Norrage het volgende:
Als je dit dan ziet hè...die vent is zo goed...
Mentaal is het gewoon een enorme knakkerquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:19 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Inderdaad... Lijkt alsof hij enkel verliest door zijn nonchalance/ongeduldigheid.
Murray zijn touch is altijd goed geweest, Murray zijn zwakke plek tegen Ferrer is de forehand en het creëren van genoeg druk vanuit het achterveld, Ferrer kan hij niet kapot krijgen met zijn constantheid, die is op gravel nog constanter. Zeker op gravel waar hij uiteindelijk gewoon minder is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:19 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Inderdaad... Lijkt alsof hij enkel verliest door zijn nonchalance/ongeduldigheid.
Z'n eerste service percentage moet ook hoger zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Murray zijn touch is altijd goed geweest, Murray zijn zwakke plek tegen Ferrer is de forehand en het creëren van genoeg druk vanuit het achterveld, Ferrer kan hij niet kapot krijgen met zijn constantheid, die is op gravel nog constanter. Zeker op gravel waar hij uiteindelijk gewoon minder is.
Yep. Maar dat is allemaal gewoon het gevolg van zijn mentale gesteldheid. Hij kan nooit, zelfs op zijn best, nooit een hele set zijn concentratie behouden....Als hij dat ooit op een rijtje krijgt...jeetje...maar ik denk dat dat nooit gebeurt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Z'n eerste service percentage moet ook hoger zijn.
Dat is toch bij iedere pot die iemand wint zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef BobW het volgende:
GSM Ferrer
Leuk voor hem, maar jammer voor Murray.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef BobW het volgende:
GSM Ferrer
Leuk voor hem, maar jammer voor Murray.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef BobW het volgende:
GSM Ferrer
Leuk voor hem, maar jammer voor Murray.BobW zijn tennisgame
Vrijdag.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:56 schreef --3S-- het volgende:
Wanneer zijn de halve finales voor de mannen. Ook morgen?
Mag hopen dat ze eerder beginnen. 14u was vorig jaar echt te laat. Als Fed - Djoko een 5e set was geworden had die op zaterdag moeten worden gespeeld.quote:
Een woord dat je niet zo vaak hoort!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Szura het volgende:
Het begint bijna sadomasochisme te worden om fan te zijn van Murray, Norrage
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik wil gewoon 1 t/m 4 in de halve finale!
Dan ga ik 's ochtends wel werkenquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Szura het volgende:
Het begint bijna sadomasochisme te worden om fan te zijn van Murray, Norrage
Sadomasochisme hoeft volgens mij niet per sé iets seksueels te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Een woord dat je niet zo vaak hoort!Maar wel vies dat je dit seksueel plezierig vindt dus.
![]()
![]()
Als er een vliegtuig met daarin Djokovic, Nadal én Federer neerstort gaat dat vast lukken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:39 schreef Norrage het volgende:
Ach dit is gravel. Murray gaat gewoon Wimbledon en de OS winnen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:02 schreef Niox het volgende:
[..]
Als er een vliegtuig met daarin Djokovic, Nadal én Federer neerstort gaat dat vast lukken.
Schitterende post dit, vooral ook door die PI.quote:
Wat vind je daar leuk aan? Tot nu toe kun je de uitslag zo ongeveer van tevoren opschrijven. Het staat 5-0 voor Nadal tegen Federer op RG en het is zelfs nog nooit een vijfsetter geworden. Federer heeft gewoon geen antwoord op de forehand van Nadal die hoog opspringt aan Federers backhandkant en daar spelt Nadal hem op kapot.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Nadal en Federer genottelijk zo'n finale nog een keer.
En al die Fed - Rafa finales waren echt verschrikkelijk. Alleen vorig jaar was nog enigszins leuk, omdat Rafa zo slecht was en Fedje nog wat kansjes had...maar die natuurlijk keihard wegchokete.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Schitterende post dit, vooral ook door die PI.
[..]
Wat vind je daar leuk aan? Tot nu toe kun je de uitslag zo ongeveer van tevoren opschrijven. Het staat 5-0 voor Nadal tegen Federer op RG en het is zelfs nog nooit een vijfsetter geworden. Federer heeft gewoon geen antwoord op de forehand van Nadal die hoog opspringt aan Federers backhandkant en daar spelt Nadal hem op kapot.
Kan natuurlijk zijn dat Nadal een offday heeft maar dat is dan meer theorie. De enige goeie finale lijkt me Djokovic-Nadal. Dokovic is volgens mij de enige die een meer dan theoretische kans heeft om van Nadal te winnen in de finale van RG, maar dan moet Djokovic wel in 2011-vorm zijn.
Dit. Als hij dan vervolgens ook nog een halve of een finale op wimbledon haalt komt No1 wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:31 schreef TheGeneral het volgende:
Ach Djoko heeft ook geen kans. Die speelt niet in de buurt van zijn niveau van vorig jaar. Laat dan Fedje zijn punten maar verdedigen.
Ja maar dat zal minder letterlijk kansloos zijn. van Fed weet je dat hij ergens volledig implodeert en zijn kansen gaat missen. Met Djoko in die pot loop je niet de hele wedstrijd op het onvermijdelijke te wachten. Daar zal hij gewoon verliezen omdat ie overklast wordt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:31 schreef TheGeneral het volgende:
Ach Djoko heeft ook geen kans. Die speelt niet in de buurt van zijn niveau van vorig jaar. Laat dan Fedje zijn punten maar verdedigen.
Stel dat Federer nou op zijn allerbest speelt, maakt hij dan een kans denk jij of zelfs dan niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:31 schreef TheGeneral het volgende:
Wat bedoel je met tegelijkertijd? Het is niet alsof het in hetzelfde jaar is gebeurd. Bedoel je niet gewoon: "Ik gok dat het nog nooit is gebeurd dat drie actieve spelers een Career Grand Slam hadden behaald?"quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik gok dat het nog nooit is gebeurd dat drie actieve spelers tegelijkertijd een Career Slam hebben behaald?
-edit-
Twee is al een prestatie.
Nee, zelfs in zijn beste vorm wint hij niet, want zelfs in zijn beste vorm choket hij genadeloos tegen Rafa. Kijk maar naar vorig jaar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Stel dat Federer nou op zijn allerbest speelt, maakt hij dan een kans denk jij of zelfs dan niet?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, zelfs in zijn beste vorm wint hij niet, want zelfs in zijn beste vorm choket hij genadeloos tegen Rafa. Kijk maar naar vorig jaar.
Jullie vrolijken mij ook niet op.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als het hem tegen Nadal lukt om 3 van de 5 sets zijn beste tennis te spelen, dan wint hij. Maar Nadal maakt het je praktisch onmogelijk op gravel om dat te doen, door gewoon 3 keer zo veel te hebben als andere spelers. En vaak heeft 'ie de ballen niet alleen terug, maar ook gewoon diep in het achterveld.
En mentaal, tja. Je zou toch denken dat er een keer een dag moet zijn waarop hij z'n kansen tegen Nadal wel pakt... Maar het zal wel weer niet.
Ik zou het trouwens een zeer grote verrassing vinden als Fedje de finale haalt. Denk gewoon Djoko in 3, misschien 4. Halve finale is een goede prestatie, eerste 30'er in 20 jaar die dat lukt geloof ik?
Tegelijkertijd zou zelfs binnen hetzelfde toernooi impliceren. Het stond op de verkeerde plaats in de zin.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tegelijkertijd? Het is niet alsof het in hetzelfde jaar is gebeurd. Bedoel je niet gewoon: "Ik gok dat het nog nooit is gebeurd dat drie actieve spelers een Career Grand Slam hadden behaald?"
Dan kan hij zeker winnen. Je ziet dat Federer Nadal ook op gravel kan domineren. Alleen meestal is het maar een set... En dat is niet genoeg.. Vorig jaar speelde hij Nadal ook helemaal weg in de 1e set. Alleen Federer kan dat niveau niet vasthouden. Een kleine tegenslag tegen Nadal, een rebreak bijvoorbeeld, en het lijkt alsof hij er helemaal niks meer van kan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Stel dat Federer nou op zijn allerbest speelt, maakt hij dan een kans denk jij of zelfs dan niet?
Ja, daar zat ik ook mee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zou zelfs binnen hetzelfde toernooi impliceren.
Got it.quote:Het stond op de verkeerde plaats in de zin.
"Ik gok dat het nog nooit is gebeurd dat drie tegelijkertijd actieve spelers een Career Grand Slam hadden behaald?"
Geen speld tussen te krijgen wat je zegt volgens mij.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan kan hij zeker winnen. Je ziet dat Federer Nadal ook op gravel kan domineren. Alleen meestal is het maar een set... En dat is niet genoeg.. Vorig jaar speelde hij Nadal ook helemaal weg in de 1e set. Alleen Federer kan dat niveau niet vasthouden. Een kleine tegenslag tegen Nadal, een rebreak bijvoorbeeld, en het lijkt alsof hij er helemaal niks meer van kan.
Dus als Federer een hele partij op zijn top speelt, wint hij denk ik wel. Alleen je weet toch al dat dat gewoon niet gaat gebeuren en dat het faal moment ergens komt.
Maar goed, ook als Djoko op zijn top speelt kan hij op RG van Nadal winnen. Alleen die heeft het helaas nu ook niet.
Bron.quote:Nadal: Tsonga played two match points wrong
Rafael Nadal, who watched Novak Djokovic's five-set quarterfinal win over Jo-Wilfried Tsonga at Roland Garros, says the Frenchman did not play correctly on two of his four match points.
"Tsonga played fantastic for moments," Nadal said. "He was a little bit unlucky, that's the true. But he had two mistakes in two match points, important ones. The first was a passing shot with his backhand. He hit the ball probably in the worst place to hit, against the forehand volley of the opponent. So his chances was volley and backhand, not forehand, in my opinion, but is very difficult in that moment, no. After, he hit the ball to the net with his forehand with another match point. It probably wasn't the right ball to hit. He had to wait a little bit for another one. But that's the sport. Both players deserve to win. Djokovic saved a lot, fighted a lot, and he maintained his focus. So anyone would be the right winner, but finally it was Novak. Well done."
Als ik anderen zie spelen denk ik ook altijd dat ik het wel beter kanquote:
Verleden tijd van to fight is fought, maar weet niet of FF alleen daarop doelde.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vind niet dat hij zoveel verkeerd zegt eigenlijk,
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Verleden tijd van to fight is fought, maar weet niet of FF alleen daarop doelde.
Hmm, ik zie nu ook "That's the true."quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:31 schreef opgebaarde het volgende:
Hm ik denk dat je gelijk hebt maar stonden wel meer spel/spreekfouten in dus was in de war
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat hij dat zo analyseert. Dat zijn Engels niet zo goed is heb ik echt weinig problemen mee, wel met zijn gebrek aan persoonlijkheid en met zijn spelwijze.quote:
Ik vind het ook leuk. Maar ik vind het meer grappig dat hij zo praat. Maar in welke opzicht hebben de andere spelers dan zo veel meer persoonlijkheid?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat hij dat zo analyseert. Dat zijn Engels niet zo goed is heb ik echt weinig problemen mee, wel met zijn gebrek aan persoonlijkheid en met zijn spelwijze.
Er zijn er wel een paar persoonlijkheiden, zoals Youzhny en Karlovic, maar het gros is eenheidsworst inderdaad. Maar Federer (de classic gentleman die toch af en toe uit z'n slof schiet) en Djokovic hebben imo wel meer persoonlijkheid dan Nadal. Al heb ik het idee dat dat bij Djokovic aan het afnemen is, al zou dat in theorie niet mogelijk moeten zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk. Maar ik vind het meer grappig dat hij zo praat. Maar in welke opzicht hebben de andere spelers dan zo veel meer persoonlijkheid?
Die partij had ik net verdrongen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ik weet niet wat jullie allemaal aan het zeuren zijn, maar ik heb gewoon tennis hoor: Kanepi-Sharapova.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ik weet niet wat jullie allemaal aan het zeuren zijn, maar ik heb gewoon tennis hoor: Kanepi-Sharapova.
quote:
Tenzij het tennis van vandaag naar morgen gaat en het tennis van morgen naar overmorgen, en het overmorgen regent.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:34 schreef Norrage het volgende:
Ach, beter vandaag geen tennis dan morgen geen tennis.
Nadal, daar komt toch geen zinnig woord uit? Het zal best een aardige vent zijn, maar erg intelligent is ie volgens mij niet. En dan ook nog al die irritante "dingetjes" van hem, de waterflesjes, de bilnaad, ik zou denk ik gek worden van die man.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk. Maar ik vind het meer grappig dat hij zo praat. Maar in welke opzicht hebben de andere spelers dan zo veel meer persoonlijkheid?
We hebben het toch over persoonlijkheid, niet over intelligentie en irritante eigenschappen? Ik krijg het idee dat 'persoonlijkheid' in de meeste posts wordt gebruikt als synoniem van 'gevoel voor humor'. Voor mij betekent het meer eigenheid - dat je kritisch bent (en niet klakkeloos de mening van de meerderheid overneemt) en je ook verder je eigen keuzes maakt (en niet achter de massa aanloopt).quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:50 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nadal, daar komt toch geen zinnig woord uit? Het zal best een aardige vent zijn, maar erg intelligent is ie volgens mij niet. En dan ook nog al die irritante "dingetjes" van hem, de waterflesjes, de bilnaad, ik zou denk ik gek worden van die man.
quote:2.45 pm: The cover on Chatrier (a special one to mark ladies' day, which is today at Roland Garros) is being mopped off by eight people as we speak! That's a good sign.
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:34 schreef Fukjoeman het volgende:
Is die NOS stream bij meer mensen hakkelig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |