Oh die vond ik ook leuk, vrolijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:43 schreef twi het volgende:
Oh, en deze was ik 'vroeger' ook helemaal gek van.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik rol zo denk even mijn nest in ik ben moe
Slaap lekkerquote:
Oh god, boybandsquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:50 schreef twi het volgende:
Er is nog een liedje van een vrij onbekende boyband die me nu niet in m'n hoofd schiet. Iets met winter ofzoIrritant is dat, wanneer je niet op de naam van iets kunt komen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:51 schreef kingtoppie het volgende:
I have to praise you like i shouldddddddddddd
Oh die ken ik niet! Morgen even aan C_A vragen, ik durf te wedden...quote:
Gheghe doe maar geen appelsapquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:55 schreef kingtoppie het volgende:
Miauw, wanneer heb je tijd om samen appelsap te drinken?
When I die! Wat een drrrrramatisch nummerquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:56 schreef twi het volgende:
C_A en ik zouden zo goed boyband-herinneringen op kunnen halen. Dezen dan:
Er zijn slechtere:quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
When I die! Wat een drrrrramatisch nummer
Geniet mee met mijn muzieksmaak.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:59 schreef Flippiee het volgende:
buhhhh ik kan niet slapen./twitterbericht
Gaan we speciaal biertjes drinken in een luxe tent in leiden okay?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Drink ik wel steeds vaker inderdaadmoe(s)t het echt leren
Die vond ik leuk vroegerquote:
Flipsquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:59 schreef Flippiee het volgende:
buhhhh ik kan niet slapen./twitterbericht
Een luxe tent?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaan we speciaal biertjes drinken in een luxe tent in leiden okay?
Olivier?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een luxe tent?
Ik heb trouwens even in Leiden gewoond
quote:
Gorillazquote:
Hoe gaat het? Hoe was de wedstrijd? Je kreeg wel waar voor je geldquote:
Ik ben er nooit geweest maar heb er wel veel over gehoord. Ik kwam nog wel eens bij ehm hoe dat caféetje op de hoek aan de gracht. Meneer Jansen? En ook wel eens in zo'n vage tent met vage alien-muurschilderingenquote:
Hij staat in mijn "Eng modern" Spotify lijstje. Samen met Myra's Ode to the Bouncer en deze waar ik met scrwls altijd op los ga:quote:
Nou, hup, wanneer kom je?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest maar heb er wel veel over gehoord. Ik kwam nog wel eens bij ehm hoe dat caféetje op de hoek aan de gracht. Meneer Jansen? En ook wel eens in zo'n vage tent met vage alien-muurschilderingen
Ja best goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Hoe was de wedstrijd? Je kreeg wel waar voor je geld
Jajaja niet zo gehaast hoor beware of the bitch shieldquote:
Lijkt me ook best een leuke ervaring, erg opzwepend in zo'n stadionquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best goed
Ja super. Wat een ervaringNoem mij een pauper of weet ik het, maar heerlijk om tussen al die oranje geklede mensen te staan en uit je dak te gaan bij een doelpunt ook al was het een oefenwedstrijd en was Noord - Ierland erg slecht.
En met jou?
hoe moet ik je vermaken twi?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:10 schreef twi het volgende:
Flippieeeeeeeeeeeeee vermaak mij eensssssssssssss
Ja echt heel tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jajaja niet zo gehaast hoor beware of the bitch shield
[..]
Lijkt me ook best een leuke ervaring, erg opzwepend in zo'n stadion![]()
Met mij goed maar ik moet echt gaan slapenik moet om half 9 beginnen....
Heb jij niet, je doet wel lief.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jajaja niet zo gehaast hoor beware of the bitch shield
Foute goede muziek!quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoe moet ik je vermaken twi?
Nog een youtube filmpje sturen met een trailer van een interesting docu?
wanneer is iets fout?quote:
Wanneer andere mannen je voor homo uitmaken als je 't luistert.quote:
Hahahaha ik moet altijd zo lachen o de wave. Ik voel me echt kansloos maar ik doe wel meequote:Op woensdag 6 juni 2012 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja echt heel tofIk heb wel minstens 10 x de wave gedaan
MooiHahaha waarom doe je dat nog niet?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer andere mannen je voor homo uitmaken als je 't luistert.
Oh wacht, dat werkt niet bij jou...
quote:
Nou en tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer andere mannen je voor homo uitmaken als je 't luistert.
Oh wacht, dat werkt niet bij jou...
Rawrrrr*quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Iedereen denkt dat ik -Miauw- heet omdat ik zo gek ben op katten
Hhaha ja had ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha ik moet altijd zo lachen o de wave. Ik voel me echt kansloos maar ik doe wel mee![]()
En ja ik ga nu
Neequote:
Dacht dat het een Fransman was, Youandewan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:17 schreef kingtoppie het volgende:
Keb die 10min mix van je afgeluisterd twi, super chill nummer.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dacht dat het een Fransman was, Youandewan.
Tot ik you-and-ewan in de naam ontdekte
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dacht dat het een Fransman was, Youandewan.
Tot ik you-and-ewan in de naam ontdekte
Die gaat wel erg naar de foute kant. Ik wilde nu A-Teens doen, maar ben maar van dat idee afgestapt:quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Die gaat wel erg naar de foute kant. Ik wilde nu A-Teens doen, maar ben maar van dat idee afgestapt:
Voeg: ''olivier'' even toe aan juni.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Net toegevoegd aan mijn to-do-list 2013: Glastonbury!
2013?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voeg: ''olivier'' even toe aan juni.
slaap lekker twiiiquote:
Godverdomme nou moet ik die ook nog. Vooruit dan. En slaap lekker iedereen die ook gaat slapenquote:
Papa's liedjequote:Op woensdag 6 juni 2012 02:27 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme nou moet ik die ook nog. Vooruit dan. En slaap lekker iedereen die ook gaat slapen
Of nee, eigenlijk deze:
Charmant altijd wel, iemand een berichtje sturen terwijli je wat zit te draaien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je opeens je telefoon meeneemt naar de wc omdat je bang bent een berichtje te missen
lovesick puppy, je bent toch geen puber meer?quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je opeens je telefoon meeneemt naar de wc omdat je bang bent een berichtje te missen
Sommige mensen begrijpen dat niet. Meestal mensen die het niet hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
lovesick puppy, je bent toch geen puber meer?
dat berichtje loopt heus niet weg.
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe het ook nooit. Voorkomt wel situaties waarbij ik terugkom, niet meer op mijn telefoon kijk en heel asociaal heel lang niet meer antwoord.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan. Wel zo lang gewacht dat ik bijna in m'n broek plaste
.
Oh en goedemorgen.
Ik heb altijd mijn mobiel in me buurt. Op de wc, keuken en ja zelfs als ik ga douchen is hij binnen hand bereikquote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat gebeurt mij eigenlijk nooit, ik gebruik m'n telefoon als agenda dus ik kijk er vaak op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit. Voorkomt wel situaties waarbij ik terugkom, niet meer op mijn telefoon kijk en heel asociaal heel lang niet meer antwoord.
Ik gebruik mijn hoofd als een agenda. Slechte keuze, wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij eigenlijk nooit, ik gebruik m'n telefoon als agenda dus ik kijk er vaak op.
Heel veel kunnen ze toch niet meer aan je verpesten?quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooi weer om met je nichtje en neefje naar Artis te gaan
Hopelijk maken ze mij niet al te gek
Nee dat nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:01 schreef twi het volgende:
[..]
Heel veel kunnen ze toch niet meer aan je verpesten?
Denk maar zo, de meeste regen valt naast je..quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooi weer om met je nichtje en neefje naar Artis te gaan
Hopelijk maken ze mij niet al te gek
En het valt op elke hoogte even hard.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Denk maar zo, de meeste regen valt naast je..
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
EN WIE HEEFT DAT KUSJE VAN HELOEF IN DE OP GESTOPT?
Ik stop voor jou geen dingen in een OP, ik grijp je gewoon meteen in je kruis.quote:
Als ze samen gaan werken moet je 1 van de 2 ijsjes en snoep geven en heel erg voor trekken. Dan krijgen ze van zelf ruzzie met elkaar en laten ze jou met rust.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar ze zijn niet altijd even lief voor elkaar, en als ze gaan samenwerken tegen mij dan kunnen ze mij echt gek maken
In de range waar ik het over heb wel, afhankelijk van de wind uiteraard. Oké, eigenlijk gewoon niet, maar het was godverdomme een grap. Niet zeikenquote:
Nouja moet sowieso meer aandacht aan mijn neefje geven want die is nog maar 3, nichtje is 7 en die kan al redelijk haar eigen gangquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ze samen gaan werken moet je 1 van de 2 ijsjes en snoep geven en heel erg voor trekken. Dan krijgen ze van zelf ruzzie met elkaar en laten ze jou met rust.
Of je moet bij een eerste poging het er meteen uit slaan!
Hihi, hij zei geven. Steven M.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Nouja moet sowieso meer aandacht aan mijn neefje geven want die is nog maar 3, nichtje is 7 en die kan al redelijk haar eigen gang
Maar ik ga niet de hufter uithangen en de ene wel iets geven en de andere niet
quote:
Why?quote:
Das altijd een gemis natuurlijkquote:
Ik heb daar ook last van de afgelopen paar maandenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ging om 0;00 uur slapen, maar ik heb 3:00 uur nog gezien
Kon niet in slaap komen
Ik heb het gelukkig somsquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook last van de afgelopen paar maanden
Ik ging om half 1 naar bed vannacht en sliep om 5uur, 7.45 was ik alweer klaar wakker
Zou je daar niet eens voor naar de HA gaan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ging om 0;00 uur slapen, maar ik heb 3:00 uur nog gezien
Kon niet in slaap komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ik slaap serieus door de stress hooguit 2 a 3uurtjes per nachtquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig soms
Maar is vreselijk irritant!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Zou je daar niet eens voor naar de HA gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn HA ziet me al aan komen![]()
Dat is wel minder jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik slaap serieus door de stress hooguit 2 a 3uurtjes per nacht
Kreeg laatst van de huis arts slaappillen die ik niet op heraalrecept mocht omdat ze nogal verslavend zijn ofzo, sliep daar zelfs niet van
Ja ach, het is niet andersquote:
Neequote:
dan zou ik het over een andere boeg gaan gooien en serieus eens met wat hulpverleners gaan pratenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Echt meerdere dingen geprobeerd
Maar de stress zit volgens de huisarts zo diep dat waarschijnlijk niks gaat helpen
Toen ik een overdosis ghb voorstelde keek ie mij maar raar aan
Ik ben niet depressief ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef Re het volgende:
[..]
dan zou ik het over een andere boeg gaan gooien en serieus eens met wat hulpverleners gaan praten
Ik snap je wel, ik krijg ook nog best wat geld en dat al een half jaar, en er is nu niet veel dat ik kan doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet depressief ofzo
Ik wacht alleen al heel lang op salaris en de rekeningen stapelen zich maar op
Werkgever is failliet gegaan en uwv schiet ook maar niet op en niemand die duidelijkheid geeft
En dat geeft gewoon op dit moment zoveel stress dat ik aan niks anders kan denken
Ja ik gelukkig nog welquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik snap je wel, ik krijg ook nog best wat geld en dat al een half jaar, en er is nu niet veel dat ik kan doen.
Ja mijn voordeel is dat ik meteen een andere baan had dus ik kan mijn rekeningen blijven betalen. Maar verder is het wel krom dat ik niet veel kan doen dan vragen waar mijn salaris blijft.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik gelukkig nog wel
Maar het is al zo triest dat mijn mobiel is afgesloten voor in en uitgaande oproepen, ik moet dus zelf elke dag gaan uitzoeken of er al nieuws is want ze kunnen mij niet bereiken
Ik word serieus voor een hoop dingen afgewezen omdat het onder mijn niveau isquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja mijn voordeel is dat ik meteen een andere baan had dus ik kan mijn rekeningen blijven betalen. Maar verder is het wel krom dat ik niet veel kan doen dan vragen waar mijn salaris blijft.
Prepaid nummertje? Ben je wel bereikbaar. Vraag je aan je telecom aanbieder of ze je nummer tijdelijk willen door schakelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik gelukkig nog wel
Maar het is al zo triest dat mijn mobiel is afgesloten voor in en uitgaande oproepen, ik moet dus zelf elke dag gaan uitzoeken of er al nieuws is want ze kunnen mij niet bereiken
Ik heb al gebeld met de provider en uitgelegd wat er aan de hand was, ze konden niks voor mij betekenen, zelfs niet toen ik zei dat ik alle bewijsstukken wel wilde opsturenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prepaid nummertje? Ben je wel bereikbaar. Vraag je aan je telecom aanbieder of ze je nummer tijdelijk willen door schakelen.
Oud collega had dat toen ook gedaan via Vodafone.
Hij moest toen zijn ontslagbrief faxen om aan te tonen dat hij echt werkloos was en het bedrijf failliet was.
Dat is minder, dan maar optie prepaid nummertje? Dan kunnen ze je wel weer bereiken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld met de provider en uitgelegd wat er aan de hand was, ze konden niks voor mij betekenen, zelfs niet toen ik zei dat ik alle bewijsstukken wel wilde opsturen
Ja ik krijg als het goed is tijdelijk een telefoon van mijn broer, die heeft toch zijn bedrijfs telefoon erbij dus dan ben ik in ieder geval bereikbaar, maar kut blijft het welquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is minder, dan maar optie prepaid nummertje? Dan kunnen ze je wel weer bereiken.
Haha lief van je en thanks voor de aanbod maar ik wacht nog even wat mijn broer doetquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nog een prepaid voor je? Staat geloof ik nog 5 euro op ook, mag je zo hebben als je wilt
Ik sta ingeschrevenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens moet jij niet ingeschreven staan als werk zoekende? Ik moest dat wel voor dat het uwv iets ging doen voor mij. Dat hete vroeger anders, tegenwoordig heet dat werk.nl volgens mij.
Ik moest toen ook solliciteren, maar zonder telefoon of geld om te reizen gaat dat zo goed als niet. Nu was dat in mijn geval niet waar maar heb het toen wel zo gezegt. En zij hebben toen met het uwv wat geregeld voor achter stallig loon wat ik aantoonbaar kon laten zien dat ik die niet gehad heb.
Is dat geen optie om te proberen?
Tuurlijk is het kut, maar probleem niet bereikbaar zijn kan je gelukkig heel simpel oplossen met prepaid simmetjequote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik krijg als het goed is tijdelijk een telefoon van mijn broer, die heeft toch zijn bedrijfs telefoon erbij dus dan ben ik in ieder geval bereikbaar, maar kut blijft het wel
Ik hoor het welquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haha lief van je en thanks voor de aanbod maar ik wacht nog even wat mijn broer doet
Dat is top! Maar je kan mensen ook "misbruiken" in je eigen voordeel. Geef gewoon aan dat je door geen geld niet kan bellen of gebeld kan worden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta ingeschreven
En solliciteer als een malle op allerlei dingen
Ik heb al met tranen gestaan bij het uwv, vrouwtje bood alleen een glas water aan en zei dat zij er verder ook niks aan kon doen dat het zo gaat, dat zijn nou eenmaal de regelsquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is top! Maar je kan mensen ook "misbruiken" in je eigen voordeel. Geef gewoon aan dat je door geen geld niet kan bellen of gebeld kan worden.
Dat je geen geld hebt om te reizen naar afspraken. Dat je wel heel graag wilt, maar de financiele middelen niet hebt en je niet keer op keer bij vrienden of familie aan kan kloppen. Zeker niet omdat die je al helpen met de rekeningen.
Gewoon heel erg overdrijven. Ik was er zelf ook nooit fan van, maar zij kunnen deuren openen die jij niet kan openen. Dat heeft mij toen wel geholpen om eerder geld te krijgen.
Via het gak konden ze zo opvragen wanneer de laatste betaling gedaan was qua salaris. En dus ook zien dat ik niks ontvangen had en hoe dan ook daar wel recht op had via het uwv. Zij hebben toen de uitbetaling kunnen versnellen.
Het koste mij veel moeite, maar gaat het niet links om, dan maar rechts om.
Wij zeggen hier: sorry man, maar je hebt het verkeerde kleurtjequote:Op woensdag 6 juni 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al met tranen gestaan bij het uwv, vrouwtje bood alleen een glas water aan en zei dat zij er verder ook niks aan kon doen dat het zo gaat, dat zijn nou eenmaal de regels
ik ben gewoon blankquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij zeggen hier: sorry man, maar je hebt het verkeerde kleurtje
ah zo, nu begrijp ik hemquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Als je ziet wat een kennis van mij moeder (marrokaans) allemaal voor elkaar krijgt bij het UWV
Is het werk.nl waar je nu ingeschreven staat? Of hoe dat ook mag heten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al met tranen gestaan bij het uwv, vrouwtje bood alleen een glas water aan en zei dat zij er verder ook niks aan kon doen dat het zo gaat, dat zijn nou eenmaal de regels
Ik sta bij werk.nl en bij uwv ingeschrevenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is het werk.nl waar je nu ingeschreven staat? Of hoe dat ook mag heten.
Zeg gewoon je afspraak af wegens geld gebrek te komen. Zeg meteen ook dat he de financiele middelen niet hebt om te bellen of langs te gaan op sollicitatie gesprek. Geld is op, dat je het graag anders ziet maar dat dit helaas de enige optie is die overblijft.
Vraag of ze iets voor je kunnen betekenen. Zij vragen namelijk ook je uitkering of de WW.
En die geeft zo te lezen jou Nederlandse les.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Als je ziet wat een kennis van mij moeder (marrokaans) allemaal voor elkaar krijgt bij het UWV
Lekker boeiend, 1 pot natquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die geeft zo te lezen jou Nederlandse les.![]()
marrokaans? Marokkaans![]()
Wie van ons is nu de kaaskop hè?
Wat is 1 pot nat?quote:
Omdat ze niet Nederlands is? Wat is dit voor onzin?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ja zo werkt dat nou eenmaal in Nederlandquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ze niet Nederlands is? Wat is dit voor onzin?
Dat sommige mensen alle regelingen en mazen in de wet weten, maakt niet dat het moeilijker is voor jou om dingen geregeld te krijgen, maar dat het slechts makkelijker is voor henquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat nou eenmaal in Nederland
Ik ben zwanger, ik wist het niet, hup krijgt gewoon alle babyspullen + kamer betaald
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:30 schreef twi het volgende:
Ik weet niet wat een monsterpet is, hoe kan ik nu hip zijn?
Jezus Christus, wat lelijkquote:
Je werkt bij het UWV?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:34 schreef Cassandra87 het volgende:
he word mijn werk hier ook al besproken, zit je dan in je pauze
Ja en daarover een bontmuts omdat het zo koud is in nederlandquote:
Laatste keer dat ik een pet op had was 5jaar terug en dat was een burberry petje bij het voetbalquote:
Laatste keer dat ik een pet op had was ik 14 en dacht ik dat ik een badass gangsta wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een pet op had was 5jaar terug en dat was een burberry petje bij het voetbal
Precies en die 2 moet je tegen elkaar uit spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta bij werk.nl en bij uwv ingeschreven
En nu ben je geen badass gangsta meerquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een pet op had was ik 14 en dacht ik dat ik een badass gangsta was
Hmm thanks voor de tipquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies en die 2 moet je tegen elkaar uit spelen.
Werk.nl wilt jou aan het werk. Hoe eerder hoe beter. Vroeger kregen ze daar een bonus voor (hoe dat nu is weet ik niet )
Jij kan niks door geen geld. UWV kan jou door middel van spoedregeling een voorschot uitbetalen.
Laat werk.nl het maar regelen. Zeg het ook gewoon tegen werk.nl, zorg dat ik een uitbetaling krijg of iets van een voorschot. En ik kan weer actief solliciteren.
Zo lang ik dat niet heb kan ik helemaal niks! Dus het balletje ligt bij jullie.
Zou het zelf ook anders zien, maar zo liggen de feiten op dit moment.
En alles per mail laten bevestigen en communiceren.
Werk.nl zet namelijk alle middelen in om je aan het werk te krijgen heb ik toen gemerkt, en dan kan er opeens wel veel.
Zeggen dat je de verkeerde huidskleur hebt is trouwens een slechte optie. Toen ik die gebruikte heb ik moeten lullen als brugman
Dat ben ik zelfs nog nooit geweestquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nu ben je geen badass gangsta meer
Misschien ook maar beterquote:
Ik ben niet "streetwise", ik heb alleen "boekencredits"quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien ook maar beter
Bij mij heeft het 'straatjongen' zijn altijd maar tegen mij gewerkt
Niks mis meequote:Op woensdag 6 juni 2012 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet "streetwise", ik heb alleen "boekencredits"
Jij was toch op dieetquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope dan vind ik ze niet lekker
Ik neem altijd deze
[ afbeelding ]
Als ik al geschikt zou zijn als crimineel, is het hoogstens als conmanquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis mee
Ik zou liever dat hebben dan mijn achtergrond
Ja maar ik merkte dat ik maandag met de avondvierdaagse een tekort aan voeding kwamquote:
Oehh goed dat je het zegtquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik al geschikt zou zijn als crimineel, is het hoogstens als conmanAlhoewel dat natuurlijk wel de best geklede mensen zijn
![]()
[ afbeelding ]
Te lui zijn om zelf tosti´s te makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope dan vind ik ze niet lekker
Ik neem altijd deze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oehh goed dat je het zegt
Ga zo even langs oude filmhuis in Zaandam, kijken of ze die films hebben
Maar ben ervandoor
Laters
ciaoquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oehh goed dat je het zegt
Ga zo even langs oude filmhuis in Zaandam, kijken of ze die films hebben
Maar ben ervandoor
Laters
Ik ook niet, ik voel een leegtequote:
Sinds wanneer is gehakt chemisch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een verschrikkelijk ranzige chemische troep. Dus ik sla 'm over.
Vlamtosti gewoon zelf maken met ham, kaas en veul sambalquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een verschrikkelijk ranzige chemische troep. Dus ik sla 'm over.
Ik vertrouw alles wat kant-en-klaar is niet zo, geen idee watvoor dingen ze er allemaal bij gooien om het langer houdbaar, goed van kleur etc. te houden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is gehakt chemisch?Ik ga MW3 uitspelen.... hoop ik
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vertrouw alles wat kant-en-klaar is niet zo, geen idee watvoor dingen ze er allemaal bij gooien om het langer houdbaar, goed van kleur etc. te houden.
Niet pesten, of ik doe een DG-tjequote:
Dus je eet niks uit blik, geen frisdrank of melk. Alles puur vers?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vertrouw alles wat kant-en-klaar is niet zo, geen idee watvoor dingen ze er allemaal bij gooien om het langer houdbaar, goed van kleur etc. te houden.
Dat het je nog niet gelukt isquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga wel Makarov killen
KUT KUT KUT MW3!
Rustig maar, rustig maar! Sssst komt wel goed!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga wel Makarov killen
KUT KUT KUT MW3!
Did it on hard. 3rd try was a succesquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speel niet op easy of normaal he![]()
Ik heb hem nu uitgespeeld op Hard
Nu nog op Veteran
Nee, zo ver ga ik niet. Maar kant-en-klaar maaltijden of dit soort fastfood-dingen uit plastic sla ik meestal wel over ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je eet niks uit blik, geen frisdrank of melk. Alles puur vers?
Want in 99% van de producten zit wel iets om het vers te houden
Heel verstandig, meestal smaakt het toch naar gestoomd karton.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:00 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, zo ver ga ik niet. Maar kant-en-klaar maaltijden of dit soort fastfood-dingen uit plastic sla ik meestal wel over ja.
Zweet zequote:
werkt niet, je kunt reiskosten bij het uwv terugkrijgen, dus is geen argument om niet op de afspraak te komen. sterker nog, niet komen is kans op verlaging/stopzetting uitkering.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is top! Maar je kan mensen ook "misbruiken" in je eigen voordeel. Geef gewoon aan dat je door geen geld niet kan bellen of gebeld kan worden.
Dat je geen geld hebt om te reizen naar afspraken. Dat je wel heel graag wilt, maar de financiele middelen niet hebt en je niet keer op keer bij vrienden of familie aan kan kloppen. Zeker niet omdat die je al helpen met de rekeningen.
Dat is niet eens zo slecht geregeld dus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
werkt niet, je kunt reiskosten bij het uwv terugkrijgen, dus is geen argument om niet op de afspraak te komen. sterker nog, niet komen is kans op verlaging/stopzetting uitkering.
en nog een.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies en die 2 moet je tegen elkaar uit spelen.
Werk.nl wilt jou aan het werk. Hoe eerder hoe beter. Vroeger kregen ze daar een bonus voor (hoe dat nu is weet ik niet )
Jij kan niks door geen geld. UWV kan jou door middel van spoedregeling een voorschot uitbetalen.
Laat werk.nl het maar regelen. Zeg het ook gewoon tegen werk.nl, zorg dat ik een uitbetaling krijg of iets van een voorschot. En ik kan weer actief solliciteren.
Zo lang ik dat niet heb kan ik helemaal niks! Dus het balletje ligt bij jullie.
Zou het zelf ook anders zien, maar zo liggen de feiten op dit moment.
En alles per mail laten bevestigen en communiceren.
Werk.nl zet namelijk alle middelen in om je aan het werk te krijgen heb ik toen gemerkt, en dan kan er opeens wel veel.
Zeggen dat je de verkeerde huidskleur hebt is trouwens een slechte optie. Toen ik die gebruikte heb ik moeten lullen als brugman
is gewoon om te zorgen dat er zo min mogelijk 'excuses' zijn om niet op te komen dagen of werk te zoeken/vinden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo slecht geregeld dus.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
schuren als in neuken ??? Zo irritant als je daarvan kan meegenieten
Ja lach maar ik heb zulke buren, lig s'nachts wakker van de geooeeeee's en aahhhhhhh's van de buren en het hard stoten want schijnbaar trilt het meubilair danquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahahaha nee gewoon schuren... hout schuren enzo
Schuren en neuken zijn twee verschillende dingen. Dacht ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
schuren als in neuken ??? Zo irritant als je daarvan kan meegenieten
Oh, nou ik hoor regelmatig over een neukschuur hier en daar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Schuren en neuken zijn twee verschillende dingen. Dacht ik.
Mijn buren zijn oud, die hebben geen seks meer.... denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja lach maar ik heb zulke buren, lig s'nachts wakker van de geooeeeee's en aahhhhhhh's van de buren en het hard stoten want schijnbaar trilt het meubilair dan![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_internethit__.htmlquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:50 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet zo hard schreeuwen tijdens de seks dat de hele buurt het hoort.
Mijn buren zijn oud en gescheiden. Ik kan vredig slapen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn buren zijn oud, die hebben geen seks meer.... denk ik
Stuur eens wat adressen door.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, nou ik hoor regelmatig over een neukschuur hier en daar.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar is nu blond, oranje en roze.Die rode spoeling wil er niet echt uit.
Ik laat de bleek nog een kwartiertje intrekken. En daarna gaat de rood eroverheen. Dus het hoeft niet helemaal blond te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
Myr even wassen met zilvershampooOf als je dat niet hebt een masker met Antiroos shampoo. Die Head & Shoulders
Zo erg verveelde ik me niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:59 schreef Barbusse het volgende:
heloefjeboefje, heb je je ban gebruikt om in de èckte wereld chickies te hosselen?
oranje past wel bij het EKquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik laat de bleek nog een kwartiertje intrekken. En daarna gaat de rood eroverheen. Dus het hoeft niet helemaal blond te zijn.
Paëllaquote:
Lekker aardappeltjes, met sla en kip? of vis?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:01 schreef dawg het volgende:
[..]
laat ik dat na 6 dagen vette zooi maar doen ja.
Hoax, want Fok!kende maagdquote:
T-Bone met steak.quote:
Groene asperges en rundvleesreepjes wokken met knoflook, zoete soja en sambal?quote:
Als je geen geld hebt valt er ook niks te kopen en dus te declarerenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
werkt niet, je kunt reiskosten bij het uwv terugkrijgen, dus is geen argument om niet op de afspraak te komen. sterker nog, niet komen is kans op verlaging/stopzetting uitkering.
Werk.nl is altijd al onderdeel geweest van uwv. En de bonus van hoe eerder iemand aan het werk zit hoe hoger de bonus bestaat nog vandaag de dag.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:41 schreef dawg het volgende:
[..]
en nog een.
spoedbetaling of voorschot kan geloof ik wel.
maar vergeeet niet dat werk.nl, oftewel het werkbedrijf, onderdeel is van het uwv. het is eigenlijk een soort uitzendbureau van het uwv zelf. ze zetten allang niet meer alle middelen in want er is een paar jaar geleden drastisch bezuinigd op het uwv, dus je moet tegenwoordig al blij zijn als je 1 reintegratietraject mag volgen, waarbij je meestal niet eens zelf de keuze hebt over het reintegratiebureau.
verder doet werk.nl niet zoveel, behalve sollicitatietrainingen en ondersteuning bij solliciteren. ze zoeken niets voor je, niks gebeurt als jij niks doet.
FOK! is niet meer zo boeiend als vroeger.quote:
zei de 18 jarige.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
FOK! is niet meer zo boeiend als vroeger.
nee, lijkt me niet echt een lekkere cimbinatie. sowieso rundvleesreepjes vind ik nergens naar smaken. dan eerder biefstukreepjes of zo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groene asperges en rundvleesreepjes wokken met knoflook, zoete soja en sambal?
Vroeger is gewoon voor mij twee jaar terug. Wat moet ik dan zeggen?quote:
niks, stond er wel grappig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger is gewoon voor mij twee jaar terug. Wat moet ik dan zeggen?
Dat is superlekker jonguhquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, lijkt me niet echt een lekkere cimbinatie. sowieso rundvleesreepjes vind ik nergens naar smaken. dan eerder biefstukreepjes of zo.
maar andijvie, met een paar blinde vinken.
uhh, ik ben geen expert maar faillissement is geen werk buiten eigen schuld om, dus recht op ww. dus heb je geld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt valt er ook niks te kopen en dus te declareren
En je hebt gelijk betreft verlagen/stopzetten. Echter is er 1 groot verschil. Hij heeft geen uitkering. Die komt pas als het vinanciele gedeeltje is afgewikkeld van het failliete bedrijf. X aantal jaren werk is x aantal maanden volledig loon en pas als dat af loopt krijg je een uitkering.
Ze kunnen je dus nog nergens op korten. Ze mogen je namelijk niet korten op iets waar je wettelijk recht op hebt. Je zuur veriende geld
ik heb er een klein jaar terug nog ervaring mee gehad, en zoals jij het stelt, zo was het 10 jaar terug ja. mijn zus werkt als arbeidsdeskundige bij het uwv, die zegt hetzelfde, het uwv doet bijna niks meer voor je. zelfs niet als je zeikt, want het draait daar tegenwoordig vooral om geld. of het gebrek aan eigenlijk.quote:Werk.nl is altijd al onderdeel geweest van uwv. En de bonus van hoe eerder iemand aan het werk zit hoe hoger de bonus bestaat nog vandaag de dag.
Want dan hoeft het UWV minder uit te keren
Werk.nl kan dus wel degelijk deuren openen die wij niet kunnen openen. En zij weten de weg beter
Ze doen echt wel hun best als ze zien dat jij heel graag wilt. Je moet alleen heel erg pushen en door blijven zeiken
Ik weet niet waarom, maar nu heb ik zin in goed gevulde groentesoepquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
andijvie is lekker makkelijk. 5 minuten erpel skille, voor de rest wachten.
die ww krijg je pas na je faillisement uitkeringquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
uhh, ik ben geen expert maar faillissement is geen werk buiten eigen schuld om, dus recht op ww. dus heb je geld.
het gaat in deze om geld dat hij toch wel gaat ontvangen, niet verkregen salaris. Daar kunnen ze je wel bij helpen door middel van een spoed betaling. Klagen klagen klagen en zeiken is daar de sleutel van helaas.quote:ik heb er een klein jaar terug nog ervaring mee gehad, en zoals jij het stelt, zo was het 10 jaar terug ja. mijn zus werkt als arbeidsdeskundige bij het uwv, die zegt hetzelfde, het uwv doet bijna niks meer voor je. zelfs niet als je zeikt, want het draait daar tegenwoordig vooral om geld. of het gebrek aan eigenlijk.
Ik heb zelf gemaakte groente en kippesoep in me vriezer staanquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in tomatensoep
Zaterdag
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb zelf gemaakte groente en kippesoep in me vriezer staan
Kippesoepquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb zelf gemaakte groente en kippesoep in me vriezer staan
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik heb het eruit gewassen. Als de verf niet pakt, ben ik tenminste klaar voor het EK.
Ben benieuwd, myr!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik heb het eruit gewassen. Als de verf niet pakt, ben ik tenminste klaar voor het EK.
Maandje zo houden.quote:
Oiquote:
3 nachten haarmasker in je haar, handdoek erom heen en daarmee gaan slapen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:14 schreef Myraela het volgende:
Beetje stro-achtig.
Het deed ook echt heel erg veel pijn op het eind.
Dit moet ze vragen aan miauw, iets met ei en honing enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 nachten haarmasker in je haar, handdoek erom heen en daarmee gaan slapen.
Dan moet het goedkomen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dit moet ze vragen aan miauw, iets met ei en honing enzo
Goede middag trouwens.
Kree, hoe ging je gesprek?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dit moet ze vragen aan miauw, iets met ei en honing enzo
Goede middag trouwens.
Nou ik heb wel goed nieuws, al is het nog niet officieel.quote:
Klinkt in ieder geval als een grote vooruitgang kerel, dus goed nieuws!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik heb wel goed nieuws, al is het nog niet officieel.
Hoorde het vandaag van de chef en die hoorde het van de baas, dus betrouwbaar genoeg.
Ze willen een contract geven voor 3 maanden als dat goed gaat gelijk vast.
Dus ok, m'n beetje bijdehande mails hebben wel geholpen.
Ze willen me blijkbaar toch niet kwijt.
Maar nu wacht ik dus nog even op het officieele praatje met de baas en eens kijken wat ie precies wil.
Want dat is ook nog maar de vraag, ze hebben namelijk nog al eens rarige dingetjes in contracten hoor ik van collega's
Maar tot zover wel positief dus.
oeh fijn! 3 maanden is toch lekker! hopen dat ze je er niet mee naaienquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hoorde het vandaag van de chef en die hoorde het van de baas, dus betrouwbaar genoeg.
Maar nu wacht ik dus nog even op het officieele praatje met de baas en eens kijken wat ie precies wil.
Want dat is ook nog maar de vraag, ze hebben namelijk nog al eens rarige dingetjes in contracten hoor ik van collega's
Jaah het is wel een beetje een pak van mijn hart nu.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval als een grote vooruitgang kerel, dus goed nieuws!Nu het volgende gesprek en het contract maar even afwachten.
Nou meer naaien als ze nu al deden kan niet, maar even kijken of ze niet aan het salaris gesleuteld hebben danquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh fijn! 3 maanden is toch lekker! hopen dat ze je er niet mee naaien
Das best wel goed nieuws man! Top!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
zou wel ff goed nakijken (google) of ze je na een 3 maanden contract terug mogen zetten naar een 0-uren.... 3x contract is namelijk standaard een contract voor onbepaalde tijd...quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
Jaah het is wel een beetje een pak van mijn hart nu.
Komt wel goed daar, in ieder geval voor voorlopig of langer als het blijft bevallen
Ik ben blij, ze gaven me kutwerk man de laatste 2 dagen, zal wel een test zijn ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das best wel goed nieuws man! Top!
Oké, dan blijven wij even hier!quote:
Ja inderdaad, hou ze wel in de gaten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou wel ff goed nakijken (google) of ze je na een 3 maanden contract terug mogen zetten naar een 0-uren.... 3x contract is namelijk standaard een contract voor onbepaalde tijd...
uitkijken dat je niet zon baas heeft die je dan 3 maanden op flex-contract zet en daarna weer op 3 maanden gooit... zo kom je nooit aan een onbepaald contract
(beetje onlogisch verhaal maar je snApt hem??)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |