ah zo, nu begrijp ik hemquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Als je ziet wat een kennis van mij moeder (marrokaans) allemaal voor elkaar krijgt bij het UWV
Is het werk.nl waar je nu ingeschreven staat? Of hoe dat ook mag heten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al met tranen gestaan bij het uwv, vrouwtje bood alleen een glas water aan en zei dat zij er verder ook niks aan kon doen dat het zo gaat, dat zijn nou eenmaal de regels
Ik sta bij werk.nl en bij uwv ingeschrevenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is het werk.nl waar je nu ingeschreven staat? Of hoe dat ook mag heten.
Zeg gewoon je afspraak af wegens geld gebrek te komen. Zeg meteen ook dat he de financiele middelen niet hebt om te bellen of langs te gaan op sollicitatie gesprek. Geld is op, dat je het graag anders ziet maar dat dit helaas de enige optie is die overblijft.
Vraag of ze iets voor je kunnen betekenen. Zij vragen namelijk ook je uitkering of de WW.
En die geeft zo te lezen jou Nederlandse les.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Als je ziet wat een kennis van mij moeder (marrokaans) allemaal voor elkaar krijgt bij het UWV
Lekker boeiend, 1 pot natquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die geeft zo te lezen jou Nederlandse les.![]()
marrokaans? Marokkaans![]()
Wie van ons is nu de kaaskop hè?
Wat is 1 pot nat?quote:
Omdat ze niet Nederlands is? Wat is dit voor onzin?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ja zo werkt dat nou eenmaal in Nederlandquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ze niet Nederlands is? Wat is dit voor onzin?
Dat sommige mensen alle regelingen en mazen in de wet weten, maakt niet dat het moeilijker is voor jou om dingen geregeld te krijgen, maar dat het slechts makkelijker is voor henquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat nou eenmaal in Nederland
Ik ben zwanger, ik wist het niet, hup krijgt gewoon alle babyspullen + kamer betaald
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:30 schreef twi het volgende:
Ik weet niet wat een monsterpet is, hoe kan ik nu hip zijn?
Jezus Christus, wat lelijkquote:
Je werkt bij het UWV?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:34 schreef Cassandra87 het volgende:
he word mijn werk hier ook al besproken, zit je dan in je pauze
Ja en daarover een bontmuts omdat het zo koud is in nederlandquote:
Laatste keer dat ik een pet op had was 5jaar terug en dat was een burberry petje bij het voetbalquote:
Laatste keer dat ik een pet op had was ik 14 en dacht ik dat ik een badass gangsta wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een pet op had was 5jaar terug en dat was een burberry petje bij het voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |