ah zo, nu begrijp ik hemquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Als je ziet wat een kennis van mij moeder (marrokaans) allemaal voor elkaar krijgt bij het UWV
Is het werk.nl waar je nu ingeschreven staat? Of hoe dat ook mag heten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al met tranen gestaan bij het uwv, vrouwtje bood alleen een glas water aan en zei dat zij er verder ook niks aan kon doen dat het zo gaat, dat zijn nou eenmaal de regels
Ik sta bij werk.nl en bij uwv ingeschrevenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is het werk.nl waar je nu ingeschreven staat? Of hoe dat ook mag heten.
Zeg gewoon je afspraak af wegens geld gebrek te komen. Zeg meteen ook dat he de financiele middelen niet hebt om te bellen of langs te gaan op sollicitatie gesprek. Geld is op, dat je het graag anders ziet maar dat dit helaas de enige optie is die overblijft.
Vraag of ze iets voor je kunnen betekenen. Zij vragen namelijk ook je uitkering of de WW.
En die geeft zo te lezen jou Nederlandse les.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Als je ziet wat een kennis van mij moeder (marrokaans) allemaal voor elkaar krijgt bij het UWV
Lekker boeiend, 1 pot natquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die geeft zo te lezen jou Nederlandse les.![]()
marrokaans? Marokkaans![]()
Wie van ons is nu de kaaskop hè?
Wat is 1 pot nat?quote:
Omdat ze niet Nederlands is? Wat is dit voor onzin?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ja zo werkt dat nou eenmaal in Nederlandquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ze niet Nederlands is? Wat is dit voor onzin?
Dat sommige mensen alle regelingen en mazen in de wet weten, maakt niet dat het moeilijker is voor jou om dingen geregeld te krijgen, maar dat het slechts makkelijker is voor henquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat nou eenmaal in Nederland
Ik ben zwanger, ik wist het niet, hup krijgt gewoon alle babyspullen + kamer betaald
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:30 schreef twi het volgende:
Ik weet niet wat een monsterpet is, hoe kan ik nu hip zijn?
Jezus Christus, wat lelijkquote:
Je werkt bij het UWV?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:34 schreef Cassandra87 het volgende:
he word mijn werk hier ook al besproken, zit je dan in je pauze
Ja en daarover een bontmuts omdat het zo koud is in nederlandquote:
Laatste keer dat ik een pet op had was 5jaar terug en dat was een burberry petje bij het voetbalquote:
Laatste keer dat ik een pet op had was ik 14 en dacht ik dat ik een badass gangsta wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een pet op had was 5jaar terug en dat was een burberry petje bij het voetbal
Precies en die 2 moet je tegen elkaar uit spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta bij werk.nl en bij uwv ingeschreven
En nu ben je geen badass gangsta meerquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een pet op had was ik 14 en dacht ik dat ik een badass gangsta was
Hmm thanks voor de tipquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies en die 2 moet je tegen elkaar uit spelen.
Werk.nl wilt jou aan het werk. Hoe eerder hoe beter. Vroeger kregen ze daar een bonus voor (hoe dat nu is weet ik niet )
Jij kan niks door geen geld. UWV kan jou door middel van spoedregeling een voorschot uitbetalen.
Laat werk.nl het maar regelen. Zeg het ook gewoon tegen werk.nl, zorg dat ik een uitbetaling krijg of iets van een voorschot. En ik kan weer actief solliciteren.
Zo lang ik dat niet heb kan ik helemaal niks! Dus het balletje ligt bij jullie.
Zou het zelf ook anders zien, maar zo liggen de feiten op dit moment.
En alles per mail laten bevestigen en communiceren.
Werk.nl zet namelijk alle middelen in om je aan het werk te krijgen heb ik toen gemerkt, en dan kan er opeens wel veel.
Zeggen dat je de verkeerde huidskleur hebt is trouwens een slechte optie. Toen ik die gebruikte heb ik moeten lullen als brugman
Dat ben ik zelfs nog nooit geweestquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nu ben je geen badass gangsta meer
Misschien ook maar beterquote:
Ik ben niet "streetwise", ik heb alleen "boekencredits"quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien ook maar beter
Bij mij heeft het 'straatjongen' zijn altijd maar tegen mij gewerkt
Niks mis meequote:Op woensdag 6 juni 2012 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet "streetwise", ik heb alleen "boekencredits"
Jij was toch op dieetquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope dan vind ik ze niet lekker
Ik neem altijd deze
[ afbeelding ]
Als ik al geschikt zou zijn als crimineel, is het hoogstens als conmanquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis mee
Ik zou liever dat hebben dan mijn achtergrond
Ja maar ik merkte dat ik maandag met de avondvierdaagse een tekort aan voeding kwamquote:
Oehh goed dat je het zegtquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik al geschikt zou zijn als crimineel, is het hoogstens als conmanAlhoewel dat natuurlijk wel de best geklede mensen zijn
![]()
[ afbeelding ]
Te lui zijn om zelf tosti´s te makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope dan vind ik ze niet lekker
Ik neem altijd deze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oehh goed dat je het zegt
Ga zo even langs oude filmhuis in Zaandam, kijken of ze die films hebben
Maar ben ervandoor
Laters
ciaoquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oehh goed dat je het zegt
Ga zo even langs oude filmhuis in Zaandam, kijken of ze die films hebben
Maar ben ervandoor
Laters
Ik ook niet, ik voel een leegtequote:
Sinds wanneer is gehakt chemisch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een verschrikkelijk ranzige chemische troep. Dus ik sla 'm over.
Vlamtosti gewoon zelf maken met ham, kaas en veul sambalquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een verschrikkelijk ranzige chemische troep. Dus ik sla 'm over.
Ik vertrouw alles wat kant-en-klaar is niet zo, geen idee watvoor dingen ze er allemaal bij gooien om het langer houdbaar, goed van kleur etc. te houden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is gehakt chemisch?Ik ga MW3 uitspelen.... hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |