Oh die vond ik ook leuk, vrolijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:43 schreef twi het volgende:
Oh, en deze was ik 'vroeger' ook helemaal gek van.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik rol zo denk even mijn nest in ik ben moe
Slaap lekkerquote:
Oh god, boybandsquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:50 schreef twi het volgende:
Er is nog een liedje van een vrij onbekende boyband die me nu niet in m'n hoofd schiet. Iets met winter ofzoIrritant is dat, wanneer je niet op de naam van iets kunt komen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:51 schreef kingtoppie het volgende:
I have to praise you like i shouldddddddddddd
Oh die ken ik niet! Morgen even aan C_A vragen, ik durf te wedden...quote:
Gheghe doe maar geen appelsapquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:55 schreef kingtoppie het volgende:
Miauw, wanneer heb je tijd om samen appelsap te drinken?
When I die! Wat een drrrrramatisch nummerquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:56 schreef twi het volgende:
C_A en ik zouden zo goed boyband-herinneringen op kunnen halen. Dezen dan:
Er zijn slechtere:quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
When I die! Wat een drrrrramatisch nummer
Geniet mee met mijn muzieksmaak.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:59 schreef Flippiee het volgende:
buhhhh ik kan niet slapen./twitterbericht
Gaan we speciaal biertjes drinken in een luxe tent in leiden okay?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Drink ik wel steeds vaker inderdaadmoe(s)t het echt leren
Die vond ik leuk vroegerquote:
Flipsquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:59 schreef Flippiee het volgende:
buhhhh ik kan niet slapen./twitterbericht
Een luxe tent?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaan we speciaal biertjes drinken in een luxe tent in leiden okay?
Olivier?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een luxe tent?
Ik heb trouwens even in Leiden gewoond
quote:
Gorillazquote:
Hoe gaat het? Hoe was de wedstrijd? Je kreeg wel waar voor je geldquote:
Ik ben er nooit geweest maar heb er wel veel over gehoord. Ik kwam nog wel eens bij ehm hoe dat caféetje op de hoek aan de gracht. Meneer Jansen? En ook wel eens in zo'n vage tent met vage alien-muurschilderingenquote:
Hij staat in mijn "Eng modern" Spotify lijstje. Samen met Myra's Ode to the Bouncer en deze waar ik met scrwls altijd op los ga:quote:
Nou, hup, wanneer kom je?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest maar heb er wel veel over gehoord. Ik kwam nog wel eens bij ehm hoe dat caféetje op de hoek aan de gracht. Meneer Jansen? En ook wel eens in zo'n vage tent met vage alien-muurschilderingen
Ja best goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Hoe was de wedstrijd? Je kreeg wel waar voor je geld
Jajaja niet zo gehaast hoor beware of the bitch shieldquote:
Lijkt me ook best een leuke ervaring, erg opzwepend in zo'n stadionquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best goed
Ja super. Wat een ervaringNoem mij een pauper of weet ik het, maar heerlijk om tussen al die oranje geklede mensen te staan en uit je dak te gaan bij een doelpunt ook al was het een oefenwedstrijd en was Noord - Ierland erg slecht.
En met jou?
hoe moet ik je vermaken twi?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:10 schreef twi het volgende:
Flippieeeeeeeeeeeeee vermaak mij eensssssssssssss
Ja echt heel tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jajaja niet zo gehaast hoor beware of the bitch shield
[..]
Lijkt me ook best een leuke ervaring, erg opzwepend in zo'n stadion![]()
Met mij goed maar ik moet echt gaan slapenik moet om half 9 beginnen....
Heb jij niet, je doet wel lief.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jajaja niet zo gehaast hoor beware of the bitch shield
Foute goede muziek!quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoe moet ik je vermaken twi?
Nog een youtube filmpje sturen met een trailer van een interesting docu?
wanneer is iets fout?quote:
Wanneer andere mannen je voor homo uitmaken als je 't luistert.quote:
Hahahaha ik moet altijd zo lachen o de wave. Ik voel me echt kansloos maar ik doe wel meequote:Op woensdag 6 juni 2012 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja echt heel tofIk heb wel minstens 10 x de wave gedaan
MooiHahaha waarom doe je dat nog niet?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer andere mannen je voor homo uitmaken als je 't luistert.
Oh wacht, dat werkt niet bij jou...
quote:
Nou en tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer andere mannen je voor homo uitmaken als je 't luistert.
Oh wacht, dat werkt niet bij jou...
Rawrrrr*quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Iedereen denkt dat ik -Miauw- heet omdat ik zo gek ben op katten
Hhaha ja had ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha ik moet altijd zo lachen o de wave. Ik voel me echt kansloos maar ik doe wel mee![]()
En ja ik ga nu
Neequote:
Dacht dat het een Fransman was, Youandewan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:17 schreef kingtoppie het volgende:
Keb die 10min mix van je afgeluisterd twi, super chill nummer.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dacht dat het een Fransman was, Youandewan.
Tot ik you-and-ewan in de naam ontdekte
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dacht dat het een Fransman was, Youandewan.
Tot ik you-and-ewan in de naam ontdekte
Die gaat wel erg naar de foute kant. Ik wilde nu A-Teens doen, maar ben maar van dat idee afgestapt:quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Die gaat wel erg naar de foute kant. Ik wilde nu A-Teens doen, maar ben maar van dat idee afgestapt:
Voeg: ''olivier'' even toe aan juni.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Net toegevoegd aan mijn to-do-list 2013: Glastonbury!
2013?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voeg: ''olivier'' even toe aan juni.
slaap lekker twiiiquote:
Godverdomme nou moet ik die ook nog. Vooruit dan. En slaap lekker iedereen die ook gaat slapenquote:
Papa's liedjequote:Op woensdag 6 juni 2012 02:27 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme nou moet ik die ook nog. Vooruit dan. En slaap lekker iedereen die ook gaat slapen
Of nee, eigenlijk deze:
Charmant altijd wel, iemand een berichtje sturen terwijli je wat zit te draaien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je opeens je telefoon meeneemt naar de wc omdat je bang bent een berichtje te missen
lovesick puppy, je bent toch geen puber meer?quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je opeens je telefoon meeneemt naar de wc omdat je bang bent een berichtje te missen
Sommige mensen begrijpen dat niet. Meestal mensen die het niet hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
lovesick puppy, je bent toch geen puber meer?
dat berichtje loopt heus niet weg.
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe het ook nooit. Voorkomt wel situaties waarbij ik terugkom, niet meer op mijn telefoon kijk en heel asociaal heel lang niet meer antwoord.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan. Wel zo lang gewacht dat ik bijna in m'n broek plaste
.
Oh en goedemorgen.
Ik heb altijd mijn mobiel in me buurt. Op de wc, keuken en ja zelfs als ik ga douchen is hij binnen hand bereikquote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat gebeurt mij eigenlijk nooit, ik gebruik m'n telefoon als agenda dus ik kijk er vaak op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit. Voorkomt wel situaties waarbij ik terugkom, niet meer op mijn telefoon kijk en heel asociaal heel lang niet meer antwoord.
Ik gebruik mijn hoofd als een agenda. Slechte keuze, wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij eigenlijk nooit, ik gebruik m'n telefoon als agenda dus ik kijk er vaak op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |