Die gaat wel erg naar de foute kant. Ik wilde nu A-Teens doen, maar ben maar van dat idee afgestapt:quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Die gaat wel erg naar de foute kant. Ik wilde nu A-Teens doen, maar ben maar van dat idee afgestapt:
Voeg: ''olivier'' even toe aan juni.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Net toegevoegd aan mijn to-do-list 2013: Glastonbury!
2013?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voeg: ''olivier'' even toe aan juni.
slaap lekker twiiiquote:
Godverdomme nou moet ik die ook nog. Vooruit dan. En slaap lekker iedereen die ook gaat slapenquote:
Papa's liedjequote:Op woensdag 6 juni 2012 02:27 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme nou moet ik die ook nog. Vooruit dan. En slaap lekker iedereen die ook gaat slapen
Of nee, eigenlijk deze:
Charmant altijd wel, iemand een berichtje sturen terwijli je wat zit te draaien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je opeens je telefoon meeneemt naar de wc omdat je bang bent een berichtje te missen
lovesick puppy, je bent toch geen puber meer?quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je opeens je telefoon meeneemt naar de wc omdat je bang bent een berichtje te missen
Sommige mensen begrijpen dat niet. Meestal mensen die het niet hebben.quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
lovesick puppy, je bent toch geen puber meer?
dat berichtje loopt heus niet weg.
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe het ook nooit. Voorkomt wel situaties waarbij ik terugkom, niet meer op mijn telefoon kijk en heel asociaal heel lang niet meer antwoord.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan. Wel zo lang gewacht dat ik bijna in m'n broek plaste
.
Oh en goedemorgen.
Ik heb altijd mijn mobiel in me buurt. Op de wc, keuken en ja zelfs als ik ga douchen is hij binnen hand bereikquote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat gebeurt mij eigenlijk nooit, ik gebruik m'n telefoon als agenda dus ik kijk er vaak op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit. Voorkomt wel situaties waarbij ik terugkom, niet meer op mijn telefoon kijk en heel asociaal heel lang niet meer antwoord.
Ik gebruik mijn hoofd als een agenda. Slechte keuze, wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij eigenlijk nooit, ik gebruik m'n telefoon als agenda dus ik kijk er vaak op.
Heel veel kunnen ze toch niet meer aan je verpesten?quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooi weer om met je nichtje en neefje naar Artis te gaan
Hopelijk maken ze mij niet al te gek
Nee dat nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:01 schreef twi het volgende:
[..]
Heel veel kunnen ze toch niet meer aan je verpesten?
Denk maar zo, de meeste regen valt naast je..quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooi weer om met je nichtje en neefje naar Artis te gaan
Hopelijk maken ze mij niet al te gek
En het valt op elke hoogte even hard.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Denk maar zo, de meeste regen valt naast je..
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
EN WIE HEEFT DAT KUSJE VAN HELOEF IN DE OP GESTOPT?
Ik stop voor jou geen dingen in een OP, ik grijp je gewoon meteen in je kruis.quote:
Als ze samen gaan werken moet je 1 van de 2 ijsjes en snoep geven en heel erg voor trekken. Dan krijgen ze van zelf ruzzie met elkaar en laten ze jou met rust.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar ze zijn niet altijd even lief voor elkaar, en als ze gaan samenwerken tegen mij dan kunnen ze mij echt gek maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |