SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, baas)![]()
Skyrim (rare user)
Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom anders een naar onze hoofdstad!
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.![]()
Ja wat is dit nou!Mag dan wel in Amsterdam (
) studeren, maar niets gaat boven Den Bosch!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
GoedverdoemmeIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
AT, als je langskomt zou je dan zo vriendelijk willen zijn deze obscene viezigheden uit de TT te verwijderen?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ik weet niet of hij terugleest en hij is als het goed is nu nog met VV in Ierland.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:54 schreef DeJori het volgende:
AT, als je langskomt zou je dan zo vriendelijk willen zijn deze obscene viezigheden uit de TT te verwijderen?Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Lol ik kom even kijken hoe het topic er bij staat, gaat het ineens over amsterdam?
Maar ik ben inderdaad nog in Ierland, dus ik ga me met betere dingen dan modden bezig houden. Plus het feit dat ik alleen in mn eigen subforumpje opruim.
Ik zou zeggen, kaap het a'dam-topic.
Groetjes uit Killarney en tot volgende week
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Moggel.Niet aan gedacht, hoop dat je het daar naar je zin hebtquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lol ik kom even kijken hoe het topic er bij staat, gaat het ineens over amsterdam?
Maar ik ben inderdaad nog in Ierland, dus ik ga me met betere dingen dan modden bezig houden. Plus het feit dat ik alleen in mn eigen subforumpje opruim.
Groetjes uit Killarney en tot volgende week![]()
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Moggel. Ben echt dood en moet nu nog tot half 5 naar school, yay.
En idd, nog veel plezier A_T!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Ik dacht dat dit soort fratsen er wel uit gestampt waren bij de fok-mod bootcamp.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
dus ik ga me met betere dingen dan modden bezig houden![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:35 schreef Muisraket het volgende:
En idd, nog veel plezier A_T!Succes!
God KK ook een keer vroeg wakker?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Hoe laat moet je beginnen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:35 schreef Muisraket het volgende:
En idd, nog veel plezier A_T!Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Handjequote:Op woensdag 6 juni 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:
Het stinkt hier naar ouwe hoeren en leernichten![]()
moggel![]()
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
waar de fuck zit jequote:Op woensdag 6 juni 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:
moggel
Ohquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is toch het Amsterdamtopic geworden?
10 uur op school beginnen, dus om 8 uur weg. Maarrr werkgroep duurde nu i,p.v. half 5 tot 3 uur!quote:![]()
Als je mijn UI zo kut vind, betekent dat: NO GERMANY FOR YOU! Ofwel, altijd via België en frankrijk omrijden om in het buitenland te komenquote:
Nope, in de binnenstad ruikt het overal naar een combinatie van wiet + de dichtstbijzijnste eettent. Wiet + BBQ = vieze lucht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:
moggel
Fijn dat soort dagen he? Ik ben ook net thuis, om 10:15 begonnen en heb nu nog een shitload te doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
10 uur op school beginnen, dus om 8 uur weg. Maarrr werkgroep duurde nu i,p.v. half 5 tot 3 uur!![]()
Zeer fijn. Door je deadlineweek zeker? Succes in ieder geval!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Fijn dat soort dagen he? Ik ben ook net thuis, om 10:15 begonnen en heb nu nog een shitload te doen
Jupquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zeer fijn. Door je deadlineweek zeker? Succes in ieder geval!en dankje
Gadverdamme. Vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fok was wel rustig enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:36 schreef bijdehand het volgende:
ik had het pas kut gevonden als je me wel had gemist
Goedemorgen schattenboutjes.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hoe is met mijn handjepandje? Is de verkoudheid al beter?quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Was geen verkoudheid. Maar ben weer helemaal de ouwe gouwe. En hoeist met uwes?quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe is met mijn handjepandje? Is de verkoudheid al beter?![]()
Wat dan? Toch niets ernstigs he?quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was geen verkoudheid. Maar ben weer helemaal de ouwe gouwe. En hoeist met uwes?
Druk, druk, drukIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Het is een doordeweekse dag en ik voel me uitgerust?!Ik ga vaker op babytijden slapen denk ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door Muisraket op 07-06-2012 07:47:20 ]Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Lekker is dat hequote:Op donderdag 7 juni 2012 07:42 schreef Muisraket het volgende:
Het is een doordeweekse dag en ik voel me uitgerust?!Ik ga vaker om babytijden slapen denk ik.
![]()
Heb wel het idee dat ik mijn halve avond weggegooid heb, maar nu zit ik gewoon een keer níet knikkebollend in de trein, de collegezaal en de mensa voordat mijn koffie afgekoeld is.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat ik mijn halve avond weggegooid heb, maar nu zit ik gewoon een keer níet knikkebollend in de trein, de collegezaal en de mensa voordat mijn koffie afgekoeld is.Moet zo nu en dan kunnen toch?
Je ziet een melding dat er een post is aangepast, maar je ziet dan weer niet wat er precies is veranderd.
![]()
Grammaticafoutje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Je ziet een melding dat er een post is aangepast, maar je ziet dan weer niet wat er precies is veranderd.
![]()
Ohquote:
Heb dat vaker hoor, dan lees ik het echt 5x maar zie geen verschil
Haha kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh
Heb dat vaker hoor, dan lees ik het echt 5x maar zie geen verschil
Nope, maar moet wel over 5 minuten gaan. Jij al op je werk?quote:Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Oh dat is ook vroegquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, maar moet wel over 5 minuten gaan. Jij al op je werk?
Jep, en alles wat ik vandaag kon doen heb ik al gedaan
Nee joh, 7 uur opstaan, 8 uur weg, 10 uur college = precies goed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat is ook vroeg
Jep, en alles wat ik vandaag kon doen heb ik al gedaan
En wow, dan ben je 1. echt vroeg op je werk2. Supersnel! Mag je dan ook eerder weg/andere taken op je nemen?
Oh oke dat is opzich nog niet zo gek.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee joh, 7 uur opstaan, 8 uur weg, 10 uur college = precies goed.
En wow, dan ben je 1. echt vroeg op je werk2. Supersnel! Mag je dan ook eerder weg/andere taken op je nemen?
Wel kut lijkt me dat je gewoon 2 uur van te voren moet vertrekken.. Heb je er onderhand al een halve dag opzitten
Ik kan eigenlijk geen andere dingen doen, opzich wel alleen dat is dan werk van een andere afdeling. En om mij dat nu nog te gaan leren heeft geen zin want stage zit er bijna op.Helaas niet eerder weg haha
Niks ernstigs, maar het is over nu. weekend!quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat dan? Toch niets ernstigs he?
Druk, druk, druk![]()
Juist. En ik heb nu het nummer van die van dertig, hahahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet iets voor je toekomst over hebben![]()
Kiek em hosselenquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. En ik heb nu het nummer van die van dertig, hahaha
Je bent trouwens niet meer gelukkig getrouwd met DJ?![]()
We hadden last van een weigerambtenaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Je bent trouwens niet meer gelukkig getrouwd met DJ?![]()
![]()
![]()
Wat een flikkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We hadden last van een weigerambtenaar
Het is dat ik jullie niet kan trouwen, anders zou ik het doen.quote:
Daarom ben jij ook mijn lieve barwarquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is dat ik jullie niet kan trouwen, anders zou ik het doen.Maar stiekem ben ik hetero
![]()
![]()
Maar jij en DJ passen zo goed bij elkaar. Dat is toch ook wat waard?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook mijn lieve barwarMaar stiekem ben ik hetero
Friendzonequote:Op donderdag 7 juni 2012 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar jij en DJ passen zo goed bij elkaar. Dat is toch ook wat waard?![]()
![]()
Ja ook alleen maar omdat jullie hetero zijnquote:
Ja. Dat is ook de reden waarom meisjes mij in de friendzone dumpenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ook alleen maar omdat jullie hetero zijn![]()
![]()
Huhquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook de reden waarom meisjes mij in de friendzone dumpen
Neen. Waarom zit ik bij jou in de friendzone?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus jij ziet er als een wijf uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag 'm al op facebookquote:![]()
![]()
bdh;quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ook alleen maar omdat jullie hetero zijnDus omdat je hetero bent zit je automatisch in de friendzone?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook de reden waarom meisjes mij in de friendzone dumpen
Nee, denk eens goed naquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:55 schreef BarrieButsers het volgende:
bdh;
[..]
[..]
Dus omdat je hetero bent zit je automatisch in de friendzone?![]()
![]()
Dit is even niet te volgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel. De conclusie ligt verborgen in mijn reacties
Ja in een van de 30 postsquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon teruglezen en je vindt vanzelf de waarheid.
Nee.quote:quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:27 schreef bijdehand het volgende:
jij had me niet gemist. nu maak ik jou gek.
vork en blik.![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben hier degene die moet huilen tochBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Moet kunnenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo heerlijk, dagje niks doen na een week die-hard leren
HALLO
Rapport ingeleverd. Presentatie gegeven. Opdrachten ingeleverd. Nu ga ik vandaag even helemaal niets meer doen.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Nicequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef DeJori het volgende:
HALLO
Rapport ingeleverd. Presentatie gegeven. Opdrachten ingeleverd. Nu ga ik vandaag even helemaal niets meer doen.![]()
Nice. Ik doe ook niets vandaag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef DeJori het volgende:
HALLO
Rapport ingeleverd. Presentatie gegeven. Opdrachten ingeleverd. Nu ga ik vandaag even helemaal niets meer doen.![]()
![]()
IK!"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Ik doe mijn naam geen eer aan
En hoi Barrie
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Hey menneke!
Wie geht's?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ja zo ongeveer wel, druk met vanalles en nogwat... vooral met werk en geld verdienen enzo
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Hoort er ook bij tochquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja zo ongeveer wel, druk met vanalles en nogwat... vooral met werk en geld verdienen enzoHeb je hetzelfde werk nog? En belangrijker: dezelfde Fok!-vrouw?
![]()
![]()
Jaartje dezelfde baas nu en nog steeds gelukkig getrouwd met dezelfde vrouw ja
Chill en superchillquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Jaartje dezelfde baas nu en nog steeds gelukkig getrouwd met dezelfde vrouw jaMaar nog geen 's-HertogenboschtopicFok!baby? Want dat zou natuurlijk wel dé trots zijn van iedereen hier
![]()
![]()
Heb jij er nog geen met tuxie?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Chill en superchillMaar nog geen 's-HertogenboschtopicFok!baby? Want dat zou natuurlijk wel dé trots zijn van iedereen hier
Babies?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Nee. En dat weet ik door logisch te denken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb jij er nog geen met tuxie?
1. Ze is een parasiet.
2. Als ze een kind had, kreeg ik zekers te weten een alimentatieverzoek.
3. Mijn zaad pleegt toch liever zelfmoord dan haar te bevruchten.
4. Bedankt voor de reminder.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. En dat weet ik door logisch te denken.
1. Ze is een parasiet.
2. Als ze een kind had, kreeg ik zekers te weten een alimentatieverzoek.
3. Mijn zaad pleegt toch liever zelfmoord dan haar te bevruchten.
4. Bedankt voor de reminder.
Ja die dingen die janken, poepen en waar je vaak niet meer aan ontkomt.quote:
Bejaarden dus.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja die dingen die janken, poepen en waar je vaak niet meer aan ontkomt.![]()
![]()
Babies ook hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee die kan je nog een spuitje geven.![]()
xkcd is geniaal, maar ik voorzie voorlopig nog geen babies in ons huishouden."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Zolang dat je eigen keuze is is dat natuurlijk helemaal niet ergquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:27 schreef Ceased2Be het volgende:
xkcd is geniaal, maar ik voorzie voorlopig nog geen babies in ons huishouden.![]()
![]()
Ben blij dat ik daar niet verantwoordelijk voor benquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Zou wel leuk zijn denboschfokbaby's![]()
![]()
Zou wat zijn zijn geweestquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar niet verantwoordelijk voor ben
Begrijpelijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had ik daar niet mee kunnen lachen
Achquote:![]()
Wat trouwens mooi met stappenIk bracht R. en M. naar de auto (2 vriendinnen van me). Komt er zo'n dronken Turk ofzo naast me lopen, met een maat van hem, zegt ie zo:
'Zo heb je dat zomaar geregeld in je eentje?'
Ik: 'Ja, goed he?'
Die gast: 'Ik moet het vanavond met hem doen...'
Ik: 'Ach maat , een gat is een gat en een lul heeft geen ogen!'
R. en M. keken echt zo van: wat maak je ons nou?!
![]()
Volkomen verdiend!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef DeJori het volgende:
HALLO
Rapport ingeleverd. Presentatie gegeven. Opdrachten ingeleverd. Nu ga ik vandaag even helemaal niets meer doen.
Winner.quote:Tevens: DuTank, lurk jij nog steeds?:o
Dit.quote:quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We hadden last van een weigerambtenaar!
Nonsens!quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:11 schreef bijdehand het volgende:
Kiek em hosselen... ik zeg toch dat er niets gaat gebeurenIk weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
![]()
Niksquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maarja, wat doe je eraan?Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
quote:
Hoi. Kkhard aan het studeren, als een baas.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Stel, je hebt 1500 euro in je hand en je geeft alles uit, hoeveel heb je nog in je hand?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef Kutstudent het volgende:
Hoi. Kkhard aan het studeren, als een baas.![]()
Mijn biertje en in de andere een peuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stel, je hebt 1500 euro in je hand en je geeft alles uit, hoeveel heb je nog in je hand?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Kkhard studeren noemt ie dat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn biertje en in de andere een peuk.![]()
Bdh, bedankt voor Community!
Halloween + achterlijke kostuums + ABBA = WIN.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Hoe ver ben je met kijken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:17 schreef Muisraket het volgende:
Bdh, bedankt voor Community!
Halloween + achterlijke kostuums + ABBA = WIN.![]()
![]()
Seizoen 2 dus, bij die halloweenaflevering met Señor Chang als een of andere sportvrouw, het schoolhoofd als Lady Gaga en die 'zombies'.quote:Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Okquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Seizoen 2 dus, bij die halloweenaflevering met Señor Chang als een of andere sportvrouw, het schoolhoofd als Lady Gaga en die 'zombies'.geweldige serie is het he
![]()
![]()
Uhu, ik kijk iets te weinig films etc. om alle grappen te snappen, maar er zijn gelukkig genoeg dingen die ik wel snap.quote:
Ik snap het ook niet altijd maar toch is de setting leuk!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu, ik kijk iets te weinig films etc. om alle grappen te snappen, maar er zijn gelukkig genoeg dingen die ik wel snap.![]()
quote:Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
MoggelIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hoe is het met mijn fokking fokkertjes?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ook zo. Mijn pappa is vandaag jarigquote:
Mooi! En gefeliciteerd met je vaderquote:Ga je nog naar zijn verjaardag?
Dankje, ik zal het aan hem doorgevenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooi! En gefeliciteerd met je vaderGa je nog naar zijn verjaardag?
Ik ga nog wel, maar hij is nu in groningen, en ik moet vanmiddag werken. Wordt dus na negenen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dankje, ik zal het aan hem doorgevenIk ga nog wel, maar hij is nu in groningen, en ik moet vanmiddag werken. Wordt dus na negenen
pap gefeliciteerd van BarrieButsers
_! Oh nouja beter laat dan nooit toch
En je moet een keer op een vrijdagmiddag werken?
Ik werk om de week op vrijdagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]pap gefeliciteerd van BarrieButsers
En gezien het feit dat mijn pa fan is van New Kids is waarschijnlijk nog blij met een felicitatie van Barrie Butsers ook
Dat valt toch wel meequote:
Wel lekker geregeld zo om de week. Ene week een chille dag, andere dag werken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik werk om de week op vrijdagEn gezien het feit dat mijn pa fan is van New Kids is waarschijnlijk nog blij met een felicitatie van Barrie Butsers ook
Jouw pa
Je kan zelfs zeggen dat je die persoon wel eens hebt gezien
Zeker doen! Ik zei ook tegen mijn pa op zijn verjaardag: 'Je krijgt de felicitaties van de mensen op Fok.'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]pap gefeliciteerd van BarrieButsers
Pa: 'Ken ik die dan?'
Ik: 'Nee, maar ik wel en ze feliciteren je.'
Pa: 'Wat ontzettend aardig van ze!'
Mijn pa; liefste baas ooit
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker doen! Ik zei ook tegen mijn pa op zijn verjaardag: 'Je krijgt de felicitaties van de mensen op Fok.'
Pa: 'Ken ik die dan?'
Ik: 'Nee, maar ik wel en ze feliciteren je.'
Pa: 'Wat ontzettend aardig van ze!'
Mijn pa; liefste baas ooit
Schattig
Inderdaad, en ik heb de orginele BB ook wel eens gezien hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel lekker geregeld zo om de week. Ene week een chille dag, andere dag werken.Jouw pa
Je kan zelfs zeggen dat je die persoon wel eens hebt gezien
Vetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik heb de orginele BB ook wel eens gezien hoor
Ze waren een keer aan het filmen bij de sigarenwinkel op de uilenburg, waar nu die ijswinkel zit.quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dankuquote:
Klopt ja, dat je dat toen hebt gezien daarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze waren een keer aan het filmen bij de sigarenwinkel op de uilenburg, waar nu die ijswinkel zit.
Mijn zus heeft die Rickert gedate vroegerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik heb de orginele BB ook wel eens gezien hoorBest trots op, was namelijk een uberaardige en grappige kerel. Komt van de Hambaken.
![]()
Hahaha awesome.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn zus heeft die Rickert gedate vroegerBest trots op, was namelijk een uberaardige en grappige kerel. Komt van de Hambaken.
Vanmiddag het huis oranje versieren. Als dat straks geen ruzie gaat opleveren weet ik het ook niet meer![]()
Ik moet mijn huis vanmiddag nog zwart rood en geel versierenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanmiddag het huis oranje versieren. Als dat straks geen ruzie gaat opleveren weet ik het ook niet meer![]()
Hier hangt heeeeeeeel de buurt onder de oranje vlaggetjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Klinkt zo gezellig als je er onderdoor fietst
![]()
![]()
Waar kan je dat spul kopen joh?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet mijn huis vanmiddag nog zwart rood en geel versieren
Normaal mag ik met mijn verjaardag slingers enzo, nu met het EK mag ik geen oranje omdat hij dat aso vindt. Dus dan doe ik het zelf maar
Ook leuk voor diegene die er wonen. Lekker geluid bij windquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier hangt heeeeeeeel de buurt onder de oranje vlaggetjesKlinkt zo gezellig als je er onderdoor fietst
Jup!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook leuk voor diegene die er wonen. Lekker geluid bij windIk ben al zovaak gefopt dat ik dacht dat het regende, maar neen! Het zijn den vlaggekes!
![]()
![]()
In Klevequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar kan je dat spul kopen joh?
Normaal mag ik met mijn verjaardag slingers enzo, nu met het EK mag ik geen oranje omdat hij dat aso vindt. Dus dan doe ik het zelf maarEn de buurt is hier ook helemaal oranje
Partypoppers voor 1 euro bij de xenosDan ligt alles onder
Mooi kutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jup!Ik ben al zovaak gefopt dat ik dacht dat het regende, maar neen! Het zijn den vlaggekes!
_!
Je hebt er veel voor overquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
In KleveEn de buurt is hier ook helemaal oranje
![]()
Alles voor die Heimatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooi kut_!
[..]
Je hebt er veel voor over
Wel beter dat ze morgen om 20:45 moeten, betere tijd in ieder gevalquote:
Ideale tijd om het in de kroeg te kijken tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel beter dat ze morgen om 20:45 moeten, betere tijd in ieder geval
Zeker! Morgen 6 uur is kutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ideale tijd om het in de kroeg te kijken toch
Dat zal ik zeker doenquote:
Alles om jou gelukkig te maken, schatquote:
ik had een smiley voor jullie gemaakt maar hij doet het niet
Niks kut aan. Vroeg dronken zijn is de bom.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ben je dit weekend nog in den bosch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks kut aan. Vroeg dronken zijn is de bom.
Nee, maandag, dinsdag en woensdag tentamens.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Valt meequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:18 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, maandag, dinsdag en woensdag tentamens.
Ik blijf gefascineerd naar je UI kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:18 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, maandag, dinsdag en woensdag tentamens.![]()
![]()
Dat zei ik niet, maar ik merkte dat ik er intens geboeid naar zat te starenquote:En als ze al zo kijkt bij alleen maar spanken, is ze nog niet veel gewend.
![]()
quote:
Of ze is gewoon een slechte actrice, wat ze ook dan ook is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar ik merkte dat ik er intens geboeid naar zat te starenEn als ze al zo kijkt bij alleen maar spanken, is ze nog niet veel gewend.
Driftkikkerrrrr is mijn kloon, naast DeJori dan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
![]()
Gaat heen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Driftkikkerrrrr is mijn kloon, naast DeJori dan.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Het is weer de tijd van het jaar hoor.
3478334 berichten van Studielink.
quote:
Oh en gefeli met je vader.
Btw: in mijn tokkiebuurt valt de oranjekoorts tot mijn grote verbazing nog enorm mee!
Stomquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Btw: in mijn tokkiebuurt valt de oranjekoorts tot mijn grote verbazing nog enorm mee!
Nee hoor, maar het valt me wel op.quote:
Hier is dat ook amper, en dat is niet stom maar juist fijn.quote:
Trouwens over 3 wedstrijden kan het er al weer af![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier is dat ook amper, en dat is niet stom maar juist fijn.
Trouwens over 3 wedstrijden kan het er al weer af
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef bijdehand het volgende:
DIE NIEDERLANDE![]()
SCHADE NIEDERLANDE ALLES IST VORBEI!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve fokkers, blijf zometeen allemaal binnen. Ik moet met een vreemde auto een rondje den bosch maken. Het is voor jullie eigen veiligheid.
Pauper.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef bijdehand het volgende:
DIE NIEDERLANDE![]()
SCHADE NIEDERLANDE ALLES IST VORBEI!
Kutstudent die iemand pauper noemt is hetzelfde als een drol die zegt dat iemand stinkt: het betekent niets.quote:![]()
Bedankt voor de waarschuwing, maar wij hebben het volste vertrouwen in jouw rijvaardigheden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Lieve fokkers, blijf zometeen allemaal binnen. Ik moet met een vreemde auto een rondje den bosch maken. Het is voor jullie eigen veiligheid.
Ik zal toch echt naar dwarsfluitles moeten.quote:
Ik moet straks fietsenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Lieve fokkers, blijf zometeen allemaal binnen. Ik moet met een vreemde auto een rondje den bosch maken. Het is voor jullie eigen veiligheid.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: