quote:
Ook zo. Mijn pappa is vandaag jarigquote:
Mooi! En gefeliciteerd met je vaderquote:
Dankje, ik zal het aan hem doorgevenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooi! En gefeliciteerd met je vaderGa je nog naar zijn verjaardag?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dankje, ik zal het aan hem doorgevenIk ga nog wel, maar hij is nu in groningen, en ik moet vanmiddag werken. Wordt dus na negenen
Ik werk om de week op vrijdagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]pap gefeliciteerd van BarrieButsers
_! Oh nouja beter laat dan nooit toch
En je moet een keer op een vrijdagmiddag werken?
Dat valt toch wel meequote:
Wel lekker geregeld zo om de week. Ene week een chille dag, andere dag werken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik werk om de week op vrijdagEn gezien het feit dat mijn pa fan is van New Kids is waarschijnlijk nog blij met een felicitatie van Barrie Butsers ook
Zeker doen! Ik zei ook tegen mijn pa op zijn verjaardag: 'Je krijgt de felicitaties van de mensen op Fok.'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]pap gefeliciteerd van BarrieButsers
_! Oh nouja beter laat dan nooit toch
En je moet een keer op een vrijdagmiddag werken?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker doen! Ik zei ook tegen mijn pa op zijn verjaardag: 'Je krijgt de felicitaties van de mensen op Fok.'
Pa: 'Ken ik die dan?'
Ik: 'Nee, maar ik wel en ze feliciteren je.'
Pa: 'Wat ontzettend aardig van ze!'
Mijn pa; liefste baas ooit
Inderdaad, en ik heb de orginele BB ook wel eens gezien hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel lekker geregeld zo om de week. Ene week een chille dag, andere dag werken.Jouw pa
Je kan zelfs zeggen dat je die persoon wel eens hebt gezien
Vetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik heb de orginele BB ook wel eens gezien hoor
Ze waren een keer aan het filmen bij de sigarenwinkel op de uilenburg, waar nu die ijswinkel zit.quote:
Dankuquote:
Klopt ja, dat je dat toen hebt gezien daarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze waren een keer aan het filmen bij de sigarenwinkel op de uilenburg, waar nu die ijswinkel zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |