SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fok was wel rustig enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:36 schreef bijdehand het volgende:
ik had het pas kut gevonden als je me wel had gemist
NEE. In mijn geval gewoon nietquote:
Hoe is met mijn handjepandje? Is de verkoudheid al beter?quote:
Was geen verkoudheid. Maar ben weer helemaal de ouwe gouwe. En hoeist met uwes?quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe is met mijn handjepandje? Is de verkoudheid al beter?
Wat dan? Toch niets ernstigs he?quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was geen verkoudheid. Maar ben weer helemaal de ouwe gouwe. En hoeist met uwes?
Lekker is dat hequote:Op donderdag 7 juni 2012 07:42 schreef Muisraket het volgende:
Het is een doordeweekse dag en ik voel me uitgerust?!Ik ga vaker om babytijden slapen denk ik.
Heb wel het idee dat ik mijn halve avond weggegooid heb, maar nu zit ik gewoon een keer níet knikkebollend in de trein, de collegezaal en de mensa voordat mijn koffie afgekoeld is.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat ik mijn halve avond weggegooid heb, maar nu zit ik gewoon een keer níet knikkebollend in de trein, de collegezaal en de mensa voordat mijn koffie afgekoeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |