Handjequote:Op woensdag 6 juni 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:
Het stinkt hier naar ouwe hoeren en leernichten![]()
moggel
Eeeeeejquote:
waar de fuck zit jequote:Op woensdag 6 juni 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:
moggel
Dit is toch het Amsterdamtopic geworden?quote:
Ohquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is toch het Amsterdamtopic geworden?
10 uur op school beginnen, dus om 8 uur weg. Maarrr werkgroep duurde nu i,p.v. half 5 tot 3 uur!quote:
Als je mijn UI zo kut vind, betekent dat: NO GERMANY FOR YOU! Ofwel, altijd via België en frankrijk omrijden om in het buitenland te komenquote:
Nope, in de binnenstad ruikt het overal naar een combinatie van wiet + de dichtstbijzijnste eettent. Wiet + BBQ = vieze lucht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:
moggel
Fijn dat soort dagen he? Ik ben ook net thuis, om 10:15 begonnen en heb nu nog een shitload te doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
10 uur op school beginnen, dus om 8 uur weg. Maarrr werkgroep duurde nu i,p.v. half 5 tot 3 uur!![]()
Zeer fijn. Door je deadlineweek zeker? Succes in ieder geval!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Fijn dat soort dagen he? Ik ben ook net thuis, om 10:15 begonnen en heb nu nog een shitload te doen
Jupquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zeer fijn. Door je deadlineweek zeker? Succes in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |