We hadden last van een weigerambtenaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Je bent trouwens niet meer gelukkig getrouwd met DJ?![]()
Wat een flikkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We hadden last van een weigerambtenaar
Eensquote:
Het is dat ik jullie niet kan trouwen, anders zou ik het doen.quote:
Daarom ben jij ook mijn lieve barwarquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is dat ik jullie niet kan trouwen, anders zou ik het doen.
Maar jij en DJ passen zo goed bij elkaar. Dat is toch ook wat waard?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook mijn lieve barwarMaar stiekem ben ik hetero
Friendzonequote:Op donderdag 7 juni 2012 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar jij en DJ passen zo goed bij elkaar. Dat is toch ook wat waard?
quote:
Hij in mijn friendzone hequote:
Ik ook in de zijne.quote:
Ja ook alleen maar omdat jullie hetero zijnquote:
Ja. Dat is ook de reden waarom meisjes mij in de friendzone dumpenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ook alleen maar omdat jullie hetero zijn
Huhquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook de reden waarom meisjes mij in de friendzone dumpen
quote:
Neen. Waarom zit ik bij jou in de friendzone?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus jij ziet er als een wijf uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag 'm al op facebookquote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ook alleen maar omdat jullie hetero zijn
Dus omdat je hetero bent zit je automatisch in de friendzone?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook de reden waarom meisjes mij in de friendzone dumpen
Nee, denk eens goed naquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:55 schreef BarrieButsers het volgende:
bdh;
[..]
[..]
Dus omdat je hetero bent zit je automatisch in de friendzone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |