Subtiel :Squote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn moeder zoekt nog zo'n schoondochter
Eigenlijk moet je voor de lol eens een bloedmooie vriendin aan je ouders voorstellen als zijnde je vriendin. Kijken of ze hun bek dan nog open trekken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I wish dat zou nog erger zijn. Of mijn moeder vind haar niets en zal dat ook zeggen daar ben ik meer bang voor
Is dit serieusquote:
Dit is geen voorzetquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijf nou geen voorzetten geven!!
Ik kan maar een bepaald aantal posts doen alsof ik Torres ben!
misschien vind ze het alleen maar hartstikke leuk... voor haar even nieuw als voor jou... wellicht gaat t gewoon super relaxt!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is geen voorzetdit is een serieuze angst van mij.
Gezien hoe mijn moeder op bepaalde dingen reageert.
Fernando Torres?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijf nou geen voorzetten geven!!
Ik kan maar een bepaald aantal posts doen alsof ik Torres ben!
Ik wist hetquote:
Ja ik was serieusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je voor de lol eens een bloedmooie vriendin aan je ouders voorstellen als zijnde je vriendin. Kijken of ze hun bek dan nog open trekken.
[..]
Is dit serieus?
[ afbeelding ]
Dit.
Lijkt mij leukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je voor de lol eens een bloedmooie vriendin aan je ouders voorstellen als zijnde je vriendin. Kijken of ze hun bek dan nog open trekken.
Watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef formerjellybean het volgende:
Hold ups van die soort sjarretel kousen zonder het jarretel dingetje maar plakwand met kante sokken
Oh ja jij doet weer kwijlen op een voetballer natuurlijkquote:
ik ook hoor... en als ik dan een keer in de winkel iets vrouwelijks pas.. en het stiekem heel leuk vind staan, durf ik het toch niet te dragen en koop ik het dus nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik was serieus![]()
Oh en die blijven zelf plakken ofzo? Want jaradingussen vind ik denk ik dus niks![]()
Ik ben echt slecht in vrouw zijn
Ik moet toch iets doen waar ik goed in ben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij doet weer kwijlen op een voetballer natuurlijk
Ik ga denk ik weer zeggen in topics dat je een man bent, ik verveel mij namelijkquote:
Ja, er zit een laagje siliconen in het kanten randje, daardoor blijft het zitten. Is echt heel mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik was serieus![]()
Oh en die blijven zelf plakken ofzo? Want jaradingussen vind ik denk ik dus niks![]()
Ik ben echt slecht in vrouw zijn
Mooi!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder vind het alleen maar tof als ik iemand mee naar huis neem.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!!
Hoe vindt ze het als je bijvoorbeeld even een BBQ voor pak em beet 30man geeft?
ik ga alvast zakdoekjes bestellen om in uit te huilen of mijn fapsels mee schoon te makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik weer zeggen in topics dat je een man bent, ik verveel mij namelijk
Goed? Schat je kwijlde op die homo ronaldo!! Dat valt niet echt in de categorie goed hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet toch iets doen waar ik goed in ben.
Ik denk dat dit ook wel gebeurd maar helaas weet ik hoe mijn moeder is. Als die iets niets vind of iemand niet mag zal dat zeggen zelfs waar zij bij is. Fijn voorbeeld heb ik als kind gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien vind ze het alleen maar hartstikke leuk... voor haar even nieuw als voor jou... wellicht gaat t gewoon super relaxt!
ik heb dat tweede ook. Dat eerste durf ik niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik weer zeggen in topics dat je een man bent, ik verveel mij namelijk
Jou kennen ze nog niet dus ze zullen je niet gelovenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb dat tweede ook. Dat eerste durf ik niet.
Mijne ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn moeder zegt nog elke keer tegen mij dat ik mij moet gedragen en uitkijken
Ik denk dat 2equote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ga alvast zakdoekjes bestellen om in uit te huilen of mijn fapsels mee schoon te maken
Ik kwijl nog steeds. (figuurlijk!!!!)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed? Schat je kwijlde op die homo ronaldo!! Dat valt niet echt in de categorie goed hoor
En terecht mijn bestequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb dat tweede ook. Dat eerste durf ik niet.
quote:
Ja want het was ook echt aan haar gerichtquote:
Oe sexy!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, er zit een laagje siliconen in het kanten randje, daardoor blijft het zitten. Is echt heel mooi. Zelfs in nude kleuren.
Wait whut? Van Ronaldo naar Torres vindt jij smaak ontwikkelen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kwijl nog steeds. (figuurlijk!!!!)Ik ontwikkel ondertussen smaak, dat wel.
[..]
En terecht mijn beste
[..]
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe sexy!!
Je hebt wel door dat het stiekem wel de bedoeling is dat de kleding aan heel blijft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best mannelijk tochquote:
voor je broertje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn moeder zoekt nog zo'n schoondochter
Dus normale omgang is juist slecht?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. En dat lukt ook wel. Hold ups scheur je niet zo makkelijk uit. Tenzij je er normaal mee omgaat, dan zijn ze in no time kapot
.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:09 schreef Myraela het volgende:
Ik moet mn POP maken, maar ik vind dat frame in frame in frame ontwerp niet netjes genoeg, en die andere zo grijs. Nu weet ik het niet meer.Die grijse is het leukste. Gooi er wat kleur in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Afschuwelijk. Hoewel ze stiekem wel trots is dat ik zo'n goede BBQ gegeven had dat er nog steeds over gepraat word. (ze had je FB bericht gezien)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!!
Hoe vindt ze het als je bijvoorbeeld even een BBQ voor pak em beet 30man geeft?
Ik moet mn POP maken, maar ik vind dat frame in frame in frame ontwerp niet netjes genoeg, en die andere zo grijs. Nu weet ik het niet meer.Ik vind zo'n Lorem Ipsum altijd wel mooi staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Nou, ik doe er voorzichtig mee en ik heb iedere keer wel een ladderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus normale omgang is juist slecht?
Oh dan komt het wel goed
Ik moet mn POP maken, maar ik vind dat frame in frame in frame ontwerp niet netjes genoeg, en die andere zo grijs. Nu weet ik het niet meer.Toch geen Persoonlijk Opleiding Plan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja kan je lachen...quote:
Ik moet mn POP maken, maar ik vind dat frame in frame in frame ontwerp niet netjes genoeg, en die andere zo grijs. Nu weet ik het niet meer.anders je foto wat meer blauwtint geven (dat futuristische?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Nee, ontwikkelings denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch geen Persoonlijk Opleiding Plan he?
Persoonlijk ontwikkelingsplan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch geen Persoonlijk Opleiding Plan he?
Mooi!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Hoewel ze stiekem wel trots is dat ik zo'n goede BBQ gegeven had dat er nog steeds over gepraat word. (ze had je FB bericht gezien)
Kan ook, verschrikkelijk is dat.quote:
quote:
Nee buiten voetballers om ontwikkel ik wel smaakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wait whut? Van Ronaldo naar Torres vindt jij smaak ontwikkelen?
quote:
Helaas formerjellybean je moet wel deel uitmaken van het inner cirkeltje van CA anders wordt je genegeerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik zo ff een filmpje ga kijken
Dat heb ik ook gezien!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kan je lachen...
Ik heb flipsels een keer een half liter bier zien atten, ik kan dat niet en was gewoon jaloers
Voetballers of FOK!kers.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Nee buiten voetballers om ontwikkel ik wel smaak
[..]
Ohja daar was jij ook bij iddquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien!!
Ik kan dat wel maar ik was BOB
Nee, ik maak em niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kan je lachen...
Ik heb flipsels een keer een half liter bier zien atten, ik kan dat niet en was gewoon jaloers
Welke?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik zo ff een filmpje ga kijken
Echt zeik niet zo, jezus ik post hier al meer dan een half topic nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Helaas formerjellybean je moet wel deel uitmaken van het inner cirkeltje van CA anders wordt je genegeerd.![]()
Jij kan het ook niet dus?quote:
waar is dat gezeik uberhaupt op gebaseerd....?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt zeik niet zo, jezus ik post hier al meer dan een half topic niet
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kan je lachen...
Oh ja fuck.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien!!
Ik kan dat wel maar ik was BOB
Gewone mensenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voetballers of FOK!kers.
Hmm sorry smaak?
Wat doe je dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Atten als in één keer door? Nope, maar dat doe ik ook niet met bier. :
Vast wel een fok!ster die wilquote:
wel met piemels zekerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Atten als in één keer door? Nope, maar dat doe ik ook niet met bier. :
Negeer die gast gewoon joh, je voert 'm alleen maar zo...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt zeik niet zo, jezus ik post hier al meer dan een half topic niet
quote:
Echt he, nutteloos invulwerk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb daar ook nog nooit wat van geleerd ofzo.
Wedden?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Steven voorspelt als Europees kampioen:
Duitsland
JAWOHL
ahhh kak,verkeerde topic
Gaat ie dat zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rustig drinken toch. En in jouw gezicht spugen zaterdag.
Geen idee maar ik begin het irritant te vinden. Alsof mensen hier posten om mij....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waar is dat gezeik uberhaupt op gebaseerd....?
Ik heb gewed op de moffen jaquote:
Nee,maar misschien later biertje doen toch jwtquote:
ik post hier ook vanwege jou hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee maar ik begin het irritant te vinden. Alsof mensen hier posten om mij....
De enige die ik naar dit topic heb gehaald ben jij
Ik zal je djoeken zaterdagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
een jood die op moffen wed, nou prik mij maar lek hoor
ja ik wel maarja kan je niet hossele n:Squote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee maar ik begin het irritant te vinden. Alsof mensen hier posten om mij....
mja... en stiekem denk ik dat DG probeert te infiltreren in t CA - cirkeltje..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haha, om wat?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... en stiekem denk ik dat DG probeert te infiltreren in t CA - cirkeltje..
Doe nou eens lief man, ik bedoel het allemaal niet zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat ie dat zeggen
Gast ik laat je rennen in je eigen kutstad man
Geldquote:
Oke xoxoxoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe nou eens lief man, ik meen het allemaal niet zo.
Ja hoor dit danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja ik wel maarja kan je niet hossele n:S
Gaat je geen moer aan hoe ik aan geld komquote:
13e toch ja?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor dit dan
Ik zou met Uft wat gaan roken in Amsterdam, is het gewoon tijdens fucking Duitsland-Nederland
Ja, nooit bij stil gestaan dat die wedstrijd was danquote:
hahahaha lekker marokkaantje moeten pijpenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat je geen moer aan hoe ik aan geld kom
Heb nu nog 80euro
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
1) Sommige dingen zijn gewoon niet interessant om te reageren en anders worden ze soms toch wel herhaald net zolang tot er reactie is
2) C_A is lief en er zal wel een reden zijn dat sommige mensen niet tot de 'inner circle' behoren (whatever that may be)
Zo nu klaar
Ik heb je moeder mee uitgenomenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
hahahaha lekker marokkaantje moeten pijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik weet bijna heel het EK Schema uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, nooit bij stil gestaan dat die wedstrijd was dan
Ik ben raar af en toequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lang duurt zo'n concert in de 013 eigenlijk?
KrengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
23:30 of 23:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja ik zou eerst de 15e met haar afspreken, en op 1 of andere duistere reden moest het naar de 13equote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet bijna heel het EK Schema uit mijn hoofd
Snarf heb jij je huiswerk gedaan?
Kusje!!quote:
ja 15e mag ik er opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zou eerst de 15e met haar afspreken, en op 1 of andere duistere reden moest het naar de 13e
Hallo a werk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Hoe is het met je werk afgelopen?
Hmm, poep aan! Ik ga dateding gewoon storenquote:
Ik wil er niet eens op manquote:
hey dat is wanderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je profvoetballer en dan kom je alsnog met zo'n lelijk mokkel thuis
jullie gaan naar guus...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Nee Lex 'We gaan op Jodenjacht" Immersquote:
Ik ken zijn neef.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
15e zijn wel leuke wedstrijdenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zou eerst de 15e met haar afspreken, en op 1 of andere duistere reden moest het naar de 13e
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
ongeveerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet bijna heel het EK Schema uit mijn hoofd
Snarf heb jij je huiswerk gedaan?
Je moet ook nog mij liken hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje!!
Lol staat de buuv net op het raam te kloppen of ik aub op haar dochter wil stemmen op FB
Tim Immers toch?quote:
Damn vervelendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
Hallo a werk.
Nou het goede nieuws is ik werk er nog.
Het slechte nieuws is nog steeds als oproepkracht
Hoe het ging na die mails (waarin ik duidelijk vroeg om een gesprek)
Maandag op werk, grappen van collega's aan moeten horen.:')
Iedereen was natuurlijk al op de hoogte van dat akkefietje.
Dus ik denk die baas zal wel naar me toekomen.
Hele ochtend niks, toen liep ik hem tegen het lijf 's middags, dus zeg kunnen we even praten.
Dodelijke blik van hem en daarna alsof ie van niks weet.
Dus ik zeg over die mails.
Oja zegt ie
Maar nu geen tijd, dus ik morgen dan?
Hij ja morgen of van de week.
Dus geen stap verder nu en wilde er niet gelijk weer de volgende dag over gaan zeuren.
Kijk het deze week wel weer aan (hij zal er zelf toch wel niet mee komen) vraag ik het tegen het eind van de week wel weer.
Die kerel is knapquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
spannend spannend ik neem er vrij voor hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
15e zijn wel leuke wedstrijden
Oekraïne - Frankrijk
Zweden Engeland
Lekker vaagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
Hallo a werk.
Nou het goede nieuws is ik werk er nog.
Het slechte nieuws is nog steeds als oproepkracht
Hoe het ging na die mails (waarin ik duidelijk vroeg om een gesprek)
Maandag op werk, grappen van collega's aan moeten horen.:')
Iedereen was natuurlijk al op de hoogte van dat akkefietje.
Dus ik denk die baas zal wel naar me toekomen.
Hele ochtend niks, toen liep ik hem tegen het lijf 's middags, dus zeg kunnen we even praten.
Dodelijke blik van hem en daarna alsof ie van niks weet.
Dus ik zeg over die mails.
Oja zegt ie
Maar nu geen tijd, dus ik morgen dan?
Hij ja morgen of van de week.
Dus geen stap verder nu en wilde er niet gelijk weer de volgende dag over gaan zeuren.
Kijk het deze week wel weer aan (hij zal er zelf toch wel niet mee komen) vraag ik het tegen het eind van de week wel weer.
Nee maar hij heeft wel geld, en met geld kan je echt wel iets beters krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn vervelendsucces verder hopelijk komt het goed.
[..]
Die kerel is knap
Jou mag ik niet maar je pa wel denk ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus? Ik ken mijn pa.
Wat denk je? Ajacied.
Nee, hij is daar nuquote:
Katwijks "no-nonsense" bedrijfquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker vaagWat is het voor bedrijf
haha gaat ie hier stoer doen, niet mogen dit dat zus zoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jou mag ik niet maar je pa wel denk ik
Dan kunnen we wijn en rose drinkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ongeveerweet de eerste 2 :p GHEHEHE oh en ben volgende week do niet vrij, maar kan wel later beginnen, heb beetje geschoven
Sinds wanneer werk je s avonds?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
spannend spannend ik neem er vrij voor hoor
Nee andere, Kevin.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha gaat ie hier stoer doen, niet mogen dit dat zus zo
ik wil wel mee naar guusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
ik wil zoooooo graag naar guus (in combinatie met RK wedstrijd) maar ja.. geen mensen die dat leuk vinden
rk is?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
ik wil zoooooo graag naar guus (in combinatie met RK wedstrijd) maar ja.. geen mensen die dat leuk vinden
Nou ik vraag me af of de autisten op FOK! die verandering wel aankunnenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
huppel, als dateding nu echt serieus wordt, transformeert hij dan in een relatieding?
zaterdag de 9e (aanstaandequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kunnen we wijn en rose drinken
Nou vertel![]()
De eerste 2
Meteen doen!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet ook nog mij liken he
Ik wil die ek reis winnen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zaterdag de 9e (aanstaande) begint om 18.00 tegen denemarken
woensdag begint om 21.00 tegen eh.... duitsland...?
Ach en anders lijk je gewoon stoer, zoveel scharrelsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af of de autisten op FOK! die verandering wel aankunnen
ah coowl! 3e rang kost 50 euro... en kaartjes zijn nog beschikbaar zag ik vanmiddag... nog meer mensen>quote:
half brabants hé, dan krijg je die ongein.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Guus Meeuwis
Ik drink nog een liever een glas stierensperma dan dat ik daar heen ga
Watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:28 schreef Intronic het volgende:
als je geen plezier kan hebben bij guus kan je beter gaan krassen
zaterdag dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
wanneer is dat trouwens
Ik ook van jouSuper
ja dat zal dan welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
half brabants hé, dan krijg je die ongein.
Cool jij ook mee, hoor ik dan tot je inner circle?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer is dat
Ik vind Guus leuk
ja jij kan niet... heb 100x gevraagd of je met mij EK wilde kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer is dat
Ik vind Guus leuk
Wehehe datis wel een plan jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach en anders lijk je gewoon stoer, zoveel scharrels
(of je zet boven je ui, huppel is de beste muts, dateding is relatieding)
Ooohw dan kan ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zaterdag dusen was nog een wedstrijd/concert die niet uiterkocht was
derde afslag nemen dan 2 keer links bordjes centrum volgen en de parkeergarage voorbijrijden.quote:
Zo lelijk is zij nu ook weer niet althans dat vind ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft wel geld, en met geld kan je echt wel iets beters krijgen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Cool jij ook mee, hoor ik dan tot je inner circle?
Ow het is zaterdag?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja jij kan niet... heb 100x gevraagd of je met mij EK wilde kijken
Ik zou er alleen willen raken met een ploertendoder, en dat is omdat ze dan te dichtbij komtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lelijk is zij nu ook weer niet althans dat vind ik
Ja hey jij roept allemaal data dat ik al plannen heb! (ehm ik heb al plannen tot en met 31 juliquote:
ja hij heeft elk jaar concert en ek .... kijk je halverwege de wedstrijd met zn allenquote:
ek is om de 4jaar hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja hij heeft elk jaar concert en ek .... kijk je halverwege de wedstrijd met zn allen
Ik kreeg een popup!quote:
mja 2 jaar terug met wk was t ook.. dat bedoelde ikquote:
Zo erg is nu ook weer niet hoor, ik heb wel erger mensen gezien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou er alleen willen raken met een ploertendoder, en dat is omdat ze dan te dichtbij komt
Is dat zo? Om de 4 jaar danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja hij heeft elk jaar concert en ek .... kijk je halverwege de wedstrijd met zn allen
Dan moet je dat zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja 2 jaar terug met wk was t ook.. dat bedoelde ik
mja dat lukt niet ben zoooo hyper.. ik wil naar guusquote:
Nou ik ben tot veel gekke dingen toe in staat, maar zij is er niet 1 vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg is nu ook weer niet hoor, ik heb wel erger mensen gezien.
Verstandig dat je grenzen hebtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou ik ben tot veel gekke dingen toe in staat, maar zij is er niet 1 van
omg omg omg jullie voelen elkaar gewoon aan XDquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zij is een vrouw, jullie moeten beter nadenken, ik snapte haar gelijk
Juist! Je snapt m al beter!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
omg omg omg jullie voelen elkaar gewoon aan XD
elk jaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar guus geeft toch wel vaker optredens snarfje?
Helaas wel ja, maar ik denk dat die uitverkocht zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
en tijdens het ekquote:
Ik ben dus echt geen vrouw he.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
omg omg omg jullie voelen elkaar gewoon aan XD
ja, maar altijd in juni/juli in philips stadion.. en das groots met zachte G... en in combinatie met voetbal lijtk me gewoon zo gezellig!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
ik heet intronic hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat dacht ik al!
Snarf kunnen we volgend jaar toch? Als er geen voetbal is
Haha ik dacht gelijk, om de 2 jaar, met ek en wk. Klinkt als, lijkt opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dus echt geen vrouw he.
Ik dacht ook dat snarfje echt dacht dat er elk jaar een EK is
nee ik bedoelde elk jaar een concert en altijd met ek/wk dat t uitgezonden word daar , maar ik dacht sneller dan ik typtequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dus echt geen vrouw he.
Ik dacht ook dat snarfje echt dacht dat er elk jaar een EK is
Heb je gezien wie er in dit topic post... de vrienden en vriendinnetjes van CA.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waar is dat gezeik uberhaupt op gebaseerd....?
Mijn moeder zegt altijd tegen mij: Steven,je moet eerst denken, dan pas doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee ik bedoelde elk jaar een concert en altijd met ek/wk dat t uitgezonden word daar , maar ik dacht sneller dan ik typte
je bedoelt dat iedereen hier elkaar aardig vind en dat jij als enige er buiten valt...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je gezien wie er in dit topic post... de vrienden en vriendinnetjes van CA.![]()
Jullie kunnen beter een msn groep gaan starten.
Nee, dan kan je niet mee lezenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je gezien wie er in dit topic post... de vrienden en vriendinnetjes van CA.![]()
Jullie kunnen beter een msn groep gaan starten.
Naar zo'n concert zou ik nog best wel willen gaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar altijd in juni/juli in philips stadion.. en das groots met zachte G... en in combinatie met voetbal lijtk me gewoon zo gezellig!!!
Hoe zou dat komen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat iedereen hier elkaar aardig vind en dat jij als enige er buiten valt...
klopt, maar ik slik mijn pilletjes lekker nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd tegen mij: Steven,je moet eerst denken, dan pas doen
Gaat ook beetje op voor jou dan
Ooit naar dr geluisterd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is wel buiten hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar zo'n concert zou ik nog best wel willen gaan eigenlijk.
jammer dat je nooit nadenkt en ook doet wat ze zegtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ooooooooooooow ik snapquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar altijd in juni/juli in philips stadion.. en das groots met zachte G... en in combinatie met voetbal lijtk me gewoon zo gezellig!!!
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt, maar ik slik mijn pilletjes lekker niet
Vast welquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
jammer dat je nooit nadenkt en ook doet wat ze zegt
Dan blijf ik gewoon in de gang staanquote:
Je begrijpt me schatje... Six Degrees of CA.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat iedereen hier elkaar aardig vind en dat jij als enige er buiten valt...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Op die zmok school waar ik zat dan dwongen ze je gewoon om te luisteren man
Trauma;s aan die school
je bedoelt ductape en trechters met brinta...?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Op die zmok school waar ik zat dan dwongen ze je gewoon om te luisteren man
Trauma;s aan die school
Nee dat nog net nietquote:
Nee, gewoon recht voor je staan en maar blijven schreeuwen, na een tijdje was je het wel zat en zei je wel ja of neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt ductape en trechters met brinta...?
En dan het tegen overgestelde doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon recht voor je staan en maar blijven schreeuwen, na een tijdje was je het wel zat en zei je wel ja of nee
en ze haddenj niet door dat je dan alsnog niets geleerd hebt 9behalve om je als robot te gedragen als er lang genoeg geschreeuwd wordt?)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon recht voor je staan en maar blijven schreeuwen, na een tijdje was je het wel zat en zei je wel ja of nee
Dat eerste durf ik te betwijfelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Breng je hem wel weer terug? Zonder is zo lastig leven.quote:
Half jaartje geprobeerdquote:
Was nodig op die school waar ik kwamquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ze haddenj niet door dat je dan alsnog niets geleerd hebt 9behalve om je als robot te gedragen als er lang genoeg geschreeuwd wordt?)
nee geld nodig dus moet hem verkopen helaasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Breng je hem wel weer terug? Zonder is zo lastig leven.
quote:
Om alvast kennis te maken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Half jaartje geprobeerd
[..]
Was nodig op die school waar ik kwam
Waar andere scholen op schoolreisje naar Londen of Parijs gingen, gingen wij een dagje naar de Bijlmer Bajes
6000 hadden we afgesproken tog???quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee geld nodig dus moet hem verkopen helaas
Oh, oké.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee geld nodig dus moet hem verkopen helaas
Dat was de plan iddquote:
Dus?quote:
Je moest wel lachen om mijn geheime opmerkingquote:
ja heel subtielquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moest wel lachen om mijn geheime opmerking
quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was de plan idd
Om ons af te schrikken
tot straksquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de laptop afsluiten
Even de laatsteGoT kijken
Welterusten voor strakkies
Veel plezierquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de laptop afsluiten
Even de laatsteGoT kijken
Welterusten voor strakkies
Mweh, het maakte niet zo heel veel indruk toen we zagen dat er sommige een ps2 haddenquote:
Is goedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel plezier! Laat me weten wat je vond
.
Watquote:
Ga een keer langs wie weet wie je allemaal tegenkomtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mweh, het maakte niet zo heel veel indruk toen we zagen dat er sommige een ps2 hadden
1x was genoeg, ik had er iig meer van verwachtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga een keer langs wie weet wie je allemaal tegenkomt
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Snarf nu heb ik Guus in Mijn hoofd
Ik snapte hem ook al niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Ik kwam niet eens met de varkenshart opmerking
trustenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]daar is niets mis mee
truste allemaal!!!
guus guus lalalalalalala![]()
Zelfs dat is voor mij te veel. Besides ik heb heb bajes vlakbij mijn huis ga ik daar wel heenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1x was genoeg, ik had er iig meer van verwacht
Ja maar het was een schoolreisjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs dat is voor mij te veel. Besides ik heb heb bajes vlakbij mijn huis ga ik daar wel heen
WTF heb je voor school gezetenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het was een schoolreisje
Geen pretpark nee een gevangenis
een ZMOK school, zeer moeilijk opvoedbare kinderenquote:
Ik snap het. Tsja ik heb op LOM gezetten daar zat ook tuigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een ZMOK school, zeer moeilijk opvoedbare kinderen
Ik heb tot de 2e klas op een gewone middelbare school gezeten, maar dat ging niet helemaal goed omdat ik een beetje issues had met gezag enzo
Dus op andere school afgemaakt
Bij was het een mix van mensen die gewoon gedragsproblemen hadden en mensen die tegen het randje van jeugddetentie zatenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het. Tsja ik heb op LOM gezetten daar zat ook tuig
Damnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij was het een mix van mensen die gewoon gedragsproblemen hadden en mensen die tegen het randje van jeugddetentie zaten
Dus op school mochten we geen lijm hebben maar priststiften, wel de eetbare varian want stel je voor
Alleen maar plastic scharen
Hek ging elke dag dicht tussen 8.45 en 16.45
Tassen controle
Wekelijkse kluisjes controle
En ga zo maar door
Heeft het wel gewerkt bij jou of bij andere?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Beetje militair regime wat er heerste, maar uiteindelijk nog wel redelijk vermaakt
Nouja ik ben nog wel in aanraking met justitie gekomenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft het wel gewerkt bij jou of bij andere?
Ik heb altijd het idee dat zodra ze/je daar uit komen/komt je helemaal los gaat.
Hier eentje die allemaal 7's en 8's op VWO 5 stond, dus wat dat betreft zegt dat niks. Maar zie edit van mijn vorige post. Ik geloof niet zo in die scholen eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja ik ben nog wel in aanraking met justitie gekomen
Maar nooit echt vast gezeten, op een paar keer een avondje na op het politiebureau
Oude klasgenoten zijn opzich ook redelijk terecht gekomen zover ik weet
1tje heeft wel iemand 2 jaar geleden doodgestoken na een ruzie, en dat was juist de rustige jongen uit de klas
Ik ben nooit echt superdruk geweest, heb alleen mijn momenten dat ik gewoon los ga zeg maarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier eentje die allemaal 7's en 8's op VWO 5 stond, dus wat dat betreft zegt dat niks. Maar zie edit van mijn vorige post. Ik geloof niet zo in die scholen eigenlijk.
Oh dit sowiesoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
School...lastige periode was dat. Had ik er maar meer uit gehaald
Nee dat snap ik. Maar in zo'n hokje wordt je wel gezet, als je iets té druk bent, door mensen als jij (gewoon drukke kinderen, zijn er genoeg van) bij mensen te zetten die hun leraar neerstaken oid. Of zat je niet bij zulke mensen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt superdruk geweest, heb alleen mijn momenten dat ik gewoon los ga zeg maar
Maar dat heeft niks met het onderwijs te maken nee
Alleen omdat ze mij op die ene school niet aankonden houdt niet in dat je een totale debiel bent natuurlijk
Deze man zat niet bij mij op school voordat jullie dat denken hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:18 schreef Hanako het volgende:
Moet even iets kwijt... Beste DG.
Ben dat soort gevalletjes meer dan zat zoals jij DG het liefst zou ik je ogen met een schroevendraaier er uit willen peuteren en daarna in je strot willen duwen maar ja dat mag je eigenlijk niet hardop zeggen omdat je dan een ban krijgt dit is dan geen bedreiging maar mijn mening die ik al een tijd voor me houd en bij deze uit ik even mijn gevoelens
Zo bedankt doei.
WTF?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:18 schreef Hanako het volgende:
Moet even iets kwijt... Beste DG.
Ben dat soort gevalletjes meer dan zat zoals jij DG het liefst zou ik je ogen met een schroevendraaier er uit willen peuteren en daarna in je strot willen duwen maar ja dat mag je eigenlijk niet hardop zeggen omdat je dan een ban krijgt dit is dan geen bedreiging maar mijn mening die ik al een tijd voor me houd en bij deze uit ik even mijn gevoelens
Zo bedankt doei.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze man zat niet bij mij op school voordat jullie dat denken hoor
Ik zat idd bij gasten die mensen hadden neer gestoken hebben en shitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar in zo'n hokje wordt je wel gezet, als je iets té druk bent, door mensen als jij (gewoon drukke kinderen, zijn er genoeg van) bij mensen te zetten die hun leraar neerstaken oid. Of zat je niet bij zulke mensen?
Want ik heb ook best van zulke gevallen meegemaakt van klasgenootjes en maatjes.
Heb zelf een maatje die dat ook had, die moest in de eerste klas door 3 leraren weg gedragen worden omdat hij de godsdienst leraar voor satanist uit had uitgemaakt en niet de klas uit wilde, met scharen gooien als je een grapje maakt En een ander middelbaar school maatje die heeft het syndroom van Asperger, ook die kon moeilijk gehandeld worden. En dan hadden we er nog één die ging vechten met een docent.Die laatste was ook echt in jaar 4 van de HAVO.
Maar al deze mensen hebben wel gewoon heel de tijd bij mij in de klas gezeten, die werden niet naar een andere school gestuurd oid.
En nu zijn ze gewoon goed bezig met hun school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |