Wehehe datis wel een plan jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach en anders lijk je gewoon stoer, zoveel scharrels
(of je zet boven je ui, huppel is de beste muts, dateding is relatieding)
Ooohw dan kan ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zaterdag dusen was nog een wedstrijd/concert die niet uiterkocht was
derde afslag nemen dan 2 keer links bordjes centrum volgen en de parkeergarage voorbijrijden.quote:
Zo lelijk is zij nu ook weer niet althans dat vind ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft wel geld, en met geld kan je echt wel iets beters krijgen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Cool jij ook mee, hoor ik dan tot je inner circle?
Ow het is zaterdag?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja jij kan niet... heb 100x gevraagd of je met mij EK wilde kijken
Ik zou er alleen willen raken met een ploertendoder, en dat is omdat ze dan te dichtbij komtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lelijk is zij nu ook weer niet althans dat vind ik
Ja hey jij roept allemaal data dat ik al plannen heb! (ehm ik heb al plannen tot en met 31 juliquote:
ja hij heeft elk jaar concert en ek .... kijk je halverwege de wedstrijd met zn allenquote:
ek is om de 4jaar hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja hij heeft elk jaar concert en ek .... kijk je halverwege de wedstrijd met zn allen
Ik kreeg een popup!quote:
mja 2 jaar terug met wk was t ook.. dat bedoelde ikquote:
Zo erg is nu ook weer niet hoor, ik heb wel erger mensen gezien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou er alleen willen raken met een ploertendoder, en dat is omdat ze dan te dichtbij komt
Is dat zo? Om de 4 jaar danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja hij heeft elk jaar concert en ek .... kijk je halverwege de wedstrijd met zn allen
Dan moet je dat zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja 2 jaar terug met wk was t ook.. dat bedoelde ik
mja dat lukt niet ben zoooo hyper.. ik wil naar guusquote:
Nou ik ben tot veel gekke dingen toe in staat, maar zij is er niet 1 vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg is nu ook weer niet hoor, ik heb wel erger mensen gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |