rk is?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
ik wil zoooooo graag naar guus (in combinatie met RK wedstrijd) maar ja.. geen mensen die dat leuk vinden
Nou ik vraag me af of de autisten op FOK! die verandering wel aankunnenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
huppel, als dateding nu echt serieus wordt, transformeert hij dan in een relatieding?
zaterdag de 9e (aanstaandequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kunnen we wijn en rose drinken
Nou vertel![]()
De eerste 2
Meteen doen!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet ook nog mij liken he
Ik wil die ek reis winnen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zaterdag de 9e (aanstaande) begint om 18.00 tegen denemarken
woensdag begint om 21.00 tegen eh.... duitsland...?
Ach en anders lijk je gewoon stoer, zoveel scharrelsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af of de autisten op FOK! die verandering wel aankunnen
ah coowl! 3e rang kost 50 euro... en kaartjes zijn nog beschikbaar zag ik vanmiddag... nog meer mensen>quote:
half brabants hé, dan krijg je die ongein.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Guus Meeuwis
Ik drink nog een liever een glas stierensperma dan dat ik daar heen ga
Watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:28 schreef Intronic het volgende:
als je geen plezier kan hebben bij guus kan je beter gaan krassen
zaterdag dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
wanneer is dat trouwens
Ik ook van jouSuper
ja dat zal dan welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
half brabants hé, dan krijg je die ongein.
Cool jij ook mee, hoor ik dan tot je inner circle?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer is dat
Ik vind Guus leuk
ja jij kan niet... heb 100x gevraagd of je met mij EK wilde kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer is dat
Ik vind Guus leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |