Ja hoor dit danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja ik wel maarja kan je niet hossele n:S
Gaat je geen moer aan hoe ik aan geld komquote:
13e toch ja?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoor dit dan
Ik zou met Uft wat gaan roken in Amsterdam, is het gewoon tijdens fucking Duitsland-Nederland
Ja, nooit bij stil gestaan dat die wedstrijd was danquote:
hahahaha lekker marokkaantje moeten pijpenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat je geen moer aan hoe ik aan geld kom
Heb nu nog 80euro
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
1) Sommige dingen zijn gewoon niet interessant om te reageren en anders worden ze soms toch wel herhaald net zolang tot er reactie is
2) C_A is lief en er zal wel een reden zijn dat sommige mensen niet tot de 'inner circle' behoren (whatever that may be)
Zo nu klaar
Ik heb je moeder mee uitgenomenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
hahahaha lekker marokkaantje moeten pijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik weet bijna heel het EK Schema uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, nooit bij stil gestaan dat die wedstrijd was dan
Ik ben raar af en toequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lang duurt zo'n concert in de 013 eigenlijk?
KrengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lang duurt zo'n concert in de 013 eigenlijk?
23:30 of 23:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja ik zou eerst de 15e met haar afspreken, en op 1 of andere duistere reden moest het naar de 13equote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet bijna heel het EK Schema uit mijn hoofd
Snarf heb jij je huiswerk gedaan?
Kusje!!quote:
ja 15e mag ik er opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zou eerst de 15e met haar afspreken, en op 1 of andere duistere reden moest het naar de 13e
Hallo a werk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Hoe is het met je werk afgelopen?
Hmm, poep aan! Ik ga dateding gewoon storenquote:
Ik wil er niet eens op manquote:
hey dat is wanderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je profvoetballer en dan kom je alsnog met zo'n lelijk mokkel thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |