Negeer die gast gewoon joh, je voert 'm alleen maar zo...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt zeik niet zo, jezus ik post hier al meer dan een half topic niet
quote:
Echt he, nutteloos invulwerk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb daar ook nog nooit wat van geleerd ofzo.
Wedden?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Steven voorspelt als Europees kampioen:
Duitsland
JAWOHL
ahhh kak,verkeerde topic
Gaat ie dat zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rustig drinken toch. En in jouw gezicht spugen zaterdag.
Geen idee maar ik begin het irritant te vinden. Alsof mensen hier posten om mij....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waar is dat gezeik uberhaupt op gebaseerd....?
Ik heb gewed op de moffen jaquote:
Nee,maar misschien later biertje doen toch jwtquote:
ik post hier ook vanwege jou hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee maar ik begin het irritant te vinden. Alsof mensen hier posten om mij....
De enige die ik naar dit topic heb gehaald ben jij
Ik zal je djoeken zaterdagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
een jood die op moffen wed, nou prik mij maar lek hoor
ja ik wel maarja kan je niet hossele n:Squote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee maar ik begin het irritant te vinden. Alsof mensen hier posten om mij....
mja... en stiekem denk ik dat DG probeert te infiltreren in t CA - cirkeltje..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haha, om wat?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... en stiekem denk ik dat DG probeert te infiltreren in t CA - cirkeltje..
Doe nou eens lief man, ik bedoel het allemaal niet zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat ie dat zeggen
Gast ik laat je rennen in je eigen kutstad man
Geldquote:
Oke xoxoxoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe nou eens lief man, ik meen het allemaal niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |