Verstandig dat je grenzen hebtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou ik ben tot veel gekke dingen toe in staat, maar zij is er niet 1 van
omg omg omg jullie voelen elkaar gewoon aan XDquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zij is een vrouw, jullie moeten beter nadenken, ik snapte haar gelijk
Juist! Je snapt m al beter!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
omg omg omg jullie voelen elkaar gewoon aan XD
elk jaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar guus geeft toch wel vaker optredens snarfje?
Helaas wel ja, maar ik denk dat die uitverkocht zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
en tijdens het ekquote:
Ik ben dus echt geen vrouw he.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
omg omg omg jullie voelen elkaar gewoon aan XD
ja, maar altijd in juni/juli in philips stadion.. en das groots met zachte G... en in combinatie met voetbal lijtk me gewoon zo gezellig!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
ik heet intronic hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat dacht ik al!
Snarf kunnen we volgend jaar toch? Als er geen voetbal is
Haha ik dacht gelijk, om de 2 jaar, met ek en wk. Klinkt als, lijkt opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dus echt geen vrouw he.
Ik dacht ook dat snarfje echt dacht dat er elk jaar een EK is
nee ik bedoelde elk jaar een concert en altijd met ek/wk dat t uitgezonden word daar , maar ik dacht sneller dan ik typtequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dus echt geen vrouw he.
Ik dacht ook dat snarfje echt dacht dat er elk jaar een EK is
Heb je gezien wie er in dit topic post... de vrienden en vriendinnetjes van CA.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waar is dat gezeik uberhaupt op gebaseerd....?
Mijn moeder zegt altijd tegen mij: Steven,je moet eerst denken, dan pas doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee ik bedoelde elk jaar een concert en altijd met ek/wk dat t uitgezonden word daar , maar ik dacht sneller dan ik typte
je bedoelt dat iedereen hier elkaar aardig vind en dat jij als enige er buiten valt...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je gezien wie er in dit topic post... de vrienden en vriendinnetjes van CA.![]()
Jullie kunnen beter een msn groep gaan starten.
Nee, dan kan je niet mee lezenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je gezien wie er in dit topic post... de vrienden en vriendinnetjes van CA.![]()
Jullie kunnen beter een msn groep gaan starten.
Naar zo'n concert zou ik nog best wel willen gaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar altijd in juni/juli in philips stadion.. en das groots met zachte G... en in combinatie met voetbal lijtk me gewoon zo gezellig!!!
Hoe zou dat komen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat iedereen hier elkaar aardig vind en dat jij als enige er buiten valt...
klopt, maar ik slik mijn pilletjes lekker nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd tegen mij: Steven,je moet eerst denken, dan pas doen
Gaat ook beetje op voor jou dan
Ooit naar dr geluisterd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is wel buiten hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar zo'n concert zou ik nog best wel willen gaan eigenlijk.
jammer dat je nooit nadenkt en ook doet wat ze zegtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ooooooooooooow ik snapquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar altijd in juni/juli in philips stadion.. en das groots met zachte G... en in combinatie met voetbal lijtk me gewoon zo gezellig!!!
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt, maar ik slik mijn pilletjes lekker niet
Vast welquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
jammer dat je nooit nadenkt en ook doet wat ze zegt
Dan blijf ik gewoon in de gang staanquote:
Je begrijpt me schatje... Six Degrees of CA.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat iedereen hier elkaar aardig vind en dat jij als enige er buiten valt...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Op die zmok school waar ik zat dan dwongen ze je gewoon om te luisteren man
Trauma;s aan die school
je bedoelt ductape en trechters met brinta...?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Op die zmok school waar ik zat dan dwongen ze je gewoon om te luisteren man
Trauma;s aan die school
Nee dat nog net nietquote:
Nee, gewoon recht voor je staan en maar blijven schreeuwen, na een tijdje was je het wel zat en zei je wel ja of neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt ductape en trechters met brinta...?
En dan het tegen overgestelde doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon recht voor je staan en maar blijven schreeuwen, na een tijdje was je het wel zat en zei je wel ja of nee
en ze haddenj niet door dat je dan alsnog niets geleerd hebt 9behalve om je als robot te gedragen als er lang genoeg geschreeuwd wordt?)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gewoon recht voor je staan en maar blijven schreeuwen, na een tijdje was je het wel zat en zei je wel ja of nee
Dat eerste durf ik te betwijfelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Breng je hem wel weer terug? Zonder is zo lastig leven.quote:
Half jaartje geprobeerdquote:
Was nodig op die school waar ik kwamquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ze haddenj niet door dat je dan alsnog niets geleerd hebt 9behalve om je als robot te gedragen als er lang genoeg geschreeuwd wordt?)
nee geld nodig dus moet hem verkopen helaasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Breng je hem wel weer terug? Zonder is zo lastig leven.
quote:
Om alvast kennis te maken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Half jaartje geprobeerd
[..]
Was nodig op die school waar ik kwam
Waar andere scholen op schoolreisje naar Londen of Parijs gingen, gingen wij een dagje naar de Bijlmer Bajes
6000 hadden we afgesproken tog???quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee geld nodig dus moet hem verkopen helaas
Oh, oké.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee geld nodig dus moet hem verkopen helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |