Of die blinde Amerikaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef Peter88Online het volgende:
Ik verwacht dat Paul McCartney net als 10 jaar geleden de afsluiter zal zijn
Ik denk het ook, misschien zelfs weer met All you need is love.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:50 schreef Peter88Online het volgende:
Ik verwacht dat Paul McCartney net als 10 jaar geleden de afsluiter zal zijn
Nou, daar is ze dan.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:53 schreef ZaZoe het volgende:
Ik mis Cheryl Cole in de line-up. Misschien niet de beste zangeres, maar wel verrekte lekker!
wat een beroerde stem heeft zij zeg en een jurk waar ze niet eens rechtop in kan staanquote:Op maandag 4 juni 2012 20:53 schreef ZaZoe het volgende:
Ik mis Cheryl Cole in de line-up. Misschien niet de beste zangeres, maar wel verrekte lekker!
Oh, vandaar dat nu de wat mindere hoogtepunten zijn gepland.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap wel dat de Queen pas om 21 uur komt
heeft wel e.e.a. laten doen aan z'n hoofd zo te zienquote:
En die dan een half paleis afbreken...quote:Op maandag 4 juni 2012 21:03 schreef Peter88Online het volgende:
Wat zou het humor zijn als Cliff straks The Young Ones aankondigt die speciaal voor de gelegenheid een eenmalig reünie optreden doen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:03 schreef elkravo het volgende:
[..]
En die dan een half paleis afbreken...
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:59 schreef Adelante het volgende:
Cliff RichardDie heeft nog gezongen bij de inhuldiging van de Queen
Beter op de Beeb of op NL3? Ik kan niet overschakelen want ik ben 2 programma's aan het opnemen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef ddx het volgende:
Leuk om zo te zien.
Groot verschil in beeld/soundkwaliteit tussen ned3 hd en bbc1 hd (beide via schotel)
Zit te kijken via stream van nos.nl ... zijn er betere streams?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef ddx het volgende:
Leuk om zo te zien.
Groot verschil in beeld/soundkwaliteit tussen ned3 hd en bbc1 hd (beide via schotel)
of dat die als bad news optredenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:03 schreef elkravo het volgende:
[..]
En die dan een half paleis afbreken...
twitter:Queen_UK twitterde op maandag 04-06-2012 om 21:09:29Don't call one Liz. #jubileeconcert reageer retweet
Wat is ie aardig, onze Gary.twitter:GBarlowOfficial twitterde op maandag 04-06-2012 om 21:12:02Thank you @CherylCole brilliant job reageer retweet
op zijn minst autistquote:Op maandag 4 juni 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
lijkt wel een mogool zoals ie d'r nu bijzit
Burgemeester van Almerequote:Op maandag 4 juni 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wie is die ''nogal potige'' vrouw
Ik vind haar leuke humor hebben.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die ligt te krikken met susan boylequote:
Van een serie .... maar weet niet meer welke , ze valt wel vaak ..... of stoot haar neusquote:Op maandag 4 juni 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar die krijgen we wel weer tijdens de Proms.
Hij is al 'verloofd' met Miranda .quote:Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oké oké dat kijk ik later wel effe
nu effe al mijn aandacht nodig voor dit heerschap
Ik blijf ook nog ff zitten al vind ik hem ook een beetje engquote:Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oké oké dat kijk ik later wel effe
nu effe al mijn aandacht nodig voor dit heerschap
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Ik vind niet zo geslaag. It's now or never.
Was geen reactie op jou hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]je moet mij niet altijd té serieus nemen heur
Moah, men hoeft niet altijd jong te blijven toch? Vrouwen van zijn leeftijd vinden zo'n baard misschien wel heel leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:20 schreef Felixa het volgende:
Oe, wat is Lenny oud geworden! Baardje eraf!
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:22 schreef ZaZoe het volgende:
BBC loopt een secondje of 20 voor volgens mij
Ik ben al verhuisd naar de BBC, zoiets dacht ik al.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:22 schreef ZaZoe het volgende:
flinke klankkast dan ook eej!quote:
quote:
Ondertiteling he.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:22 schreef ZaZoe het volgende:
die vorige zangeres kon hem gewoon strak omhoudenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
Goddamnit die hoepel zou bij mij al 48 keer afgezakt zijn.
Ja, dat krijg je rond die leeftijd hè, de wereld gaat langs je voorbij.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik weet pas sinds afgelopen zaterdag dat hij dit nummer zingt
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je rond die leeftijd hè, de wereld gaat langs je voorbij.
Zou wel humor zijn als de Queen nu dat rode X indruktquote:Op maandag 4 juni 2012 21:32 schreef Travel. het volgende:
Een van de weinige die live zingt. Kunnen we zo ook stemmen vanuit NL?
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn als de Queen nu dat rode X indrukt
Dát zou tof zijn, die hele Royal Family op van die draaiende stoelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet het sinds nuquote:Op maandag 4 juni 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik weet pas sinds afgelopen zaterdag dat dit nummer van hem is
Is ze al gaan zitten dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeg 't 'm.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:35 schreef golfer het volgende:
Het is toch al lang bedtijd geweest voor dat joch?
Vanavond mocht hij opblijven van zijn ouders.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:35 schreef golfer het volgende:
Net als het eigenlijk allang bedtijd voor de Queen isquote:Op maandag 4 juni 2012 21:35 schreef golfer het volgende:
Wel een broekie idd, maar nu "onze" Annie LennoXquote:Op maandag 4 juni 2012 21:35 schreef golfer het volgende:
Hoe jong ben jij dat je haar niet kent?quote:
Zij lijkt op Tabatha's Salon TakeOverquote:
Ik las ergens dat de Queen niet eens van popmuziek houdt.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:36 schreef golfer het volgende:
Als de Queen nu nog komen gaat dan zou ik dat een belediging vinden voor alle voorgaande artiesten waarbij ze niet aanwezig was.
Waarschijnlijk komt ze helemaal op het einde nog even zwaaien.
Ik denk dat ze die pianist van net zelfs al offensive zou vinden.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de Queen niet eens van popmuziek houdt.
Inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2012 21:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zij lijkt op Tabatha's Salon TakeOver
Je weet niet wat er zich achter het schot afspeeltquote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef Travel. het volgende:
Sowieso koningshuisZe mogen geen eens los gaan of bier naar elkaar gooien in dat hokje
Niet eensquote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan 12 ofzow....
Ja, ik wachtte er echt opquote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef Peter88Online het volgende:
Het was leuk geweest als Stevie Wonder zijn mondharmonica solo hier had gedaan. Deed hij in het origineel van dit nummer ook.
Ik ook. Het nummer was voor mij nu niet echt compleet.quote:
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik kon niet op zn naam komen maar die iddquote:Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef Felixa het volgende:
Moet stiekem toch een beetje denken aan de versie die Malcom McLaren hiervan gemaakt heeft ooit.
Ik was om 12 uur net buiten en het kwam van 4 kanten tegelijk ... Eindelijk eens een goed veilige werkplek....quote:Op maandag 4 juni 2012 21:46 schreef golfer het volgende:
Als de koningin daar niet wakker van wordt weet ik het ook niet meer.
Die sirene vanmiddag om 12:00 was minder erg.
Hij zat in The Voice.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:48 schreef YazooW het volgende:
Waarom hebben ze hem niet naar het songfestival gestuurd dit jaar?
Nee, dat was Isaac Hayes.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:49 schreef SuperFokker het volgende:
Hij is.de.stem.van...suckkk on my xhocolattt saltyballlllsss
En af en toe smeert Tom er een kleurtje op zekerquote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
isaac hayes is de artiestennaam van Tom Jones
Tuurlijk!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
isaac hayes is de artiestennaam van Tom Jones
Ga je schamen.quote:
quote:
Even de billetjes knijpen en het moet lukken!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef Felixa het volgende:
Zal hij die uithaal op het laatst ook nog doen?
Vast wel!
En zuiver zingen kan dus wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
Zie Tom even al die hedendaagse autogetunede popsterretjes wegblazen.
Pas als hij z'n onderbroeken quota binnenheeftquote:Op maandag 4 juni 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Even de billetjes knijpen en het moet lukken!
Same shame herequote:Op maandag 4 juni 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Ik merk dat ik de hele tekst uit mijn hoofd ken
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pas als hij z'n onderbroeken quota binnenheeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |