quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
quote:
Die wil lekker terug naar zijn vrouw en kinderen... oh wacht.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef Norrage het volgende:
Wawa heeft ook geen zin om
Morgen nog te spelen :p
Leuk voor dat publiek op Lenglen.quote:
Ja, hoe zat dat ook alweer?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Die wil lekker terug naar zijn vrouw en kinderen... oh wacht.
Hé, wacht eens even...quote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Die wil lekker terug naar zijn vrouw en kinderen... oh wacht.
Wawa kon ook niet op de backhand van zijn vrouw spelen denk ik.quote:
Zeker.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Vinden jullie Azarenka een beetje te doen?
Ja, ik vind 'r alleen zo lang.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Vinden jullie Azarenka een beetje te doen?
quote:
Afgelopen rond deze tijd.quote:
Inderdaad. Is toch een lelijk banlieu-geval.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Als ze die flat nou slopen, kunnen ze een kwartier langer door.
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij zijn die beiden langer dan Azaquote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind 'r alleen zo lang.Martic en Goerges vind ik het leukst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Of je zet wat schijnwerpers op die flat.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zou ze gewoon op de baan richten..quote:Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Of je zet wat schijnwerpers op die flat.
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die beiden langer dan Aza
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:03 schreef Norrage het volgende:
[..]Maar het is niet zo. Azarenka is 1.83, Martic 1.81 en Goerges 1.80.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
valt meequote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar het is niet zo. Azarenka is 1.83, Martic 1.81 en Goerges 1.80.
Maar jouw argument is dus gebaseerd op 3 cm?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar jouw argument is dus gebaseerd op 3 cm?[...]
Dat is toch al gauw 2 centimeter groter.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dus ze is toch niet kleiner dan die andere twee.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch al gauw 2 centimeter groter.
Ik denk dat Goerges wel vaak hakken draagt.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dus ze is toch niet kleiner dan die andere twee.
Hmm, ja, dan is ze inderdaad wel lang.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat Goerges wel vaak hakken draagt.
Ik denk dat Cibulkova meer wat is voor jouquote:Op zondag 3 juni 2012 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, ja, dan is ze inderdaad wel lang.
Federer-fan is toch veel te oudquote:Op zondag 3 juni 2012 22:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat Cibulkova meer wat is voor jou
Ja, maar dan met de persoonlijkheid van Goerges.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, dat is lastig in het donker als ze bijna niets ziet.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat Goerges wel vaak hakken draagt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet oud ja.quote:
helloquote:
1 meter 80 is toch niet klein? Het kan zijn dat hij gewoon geen vrouw wil die langer is dan hijzelf.quote:
Ik denk dat fed-fan gewoon een liliputter is die zijn heil zoekt in het bedenken van goede grappenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
1 meter 80 is toch niet klein? Het kan zijn dat hij gewoon geen vrouw wil die langer is dan hijzelf.
Hij was toch juist van de slechte zelfbedachte grappen?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk dat fed-fan gewoon een liliputter is die zijn heil zoekt in het bedenken van goede grappen
Ja, dat werd het toen hij merkte dat hij geen goede zelfbedachte grappen kon bedenken.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij was toch juist van de slechte zelfbedachte grappen?
Wat zijn de omstandigheden van deze mislukte foto?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
hello
beter dan de foto die ik paar jaar terug heb gemaakt
[ afbeelding ]
balkon van Autotron en ik stond op een paar honderd meter afstandquote:Op zondag 3 juni 2012 22:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wat zijn de omstandigheden van deze mislukte foto?
En je had toevallig een enorme lens bij? Toch tof dat je haar überhaupt kon herkennen van die afstand.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
balkon van Autotron en ik stond op een paar honderd meter afstand
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
hello
beter dan de foto die ik paar jaar terug heb gemaakt
[ afbeelding ]
Ik had een 300mm lens bij ja. Ik had haar niet echt herkend in eerste instantie, maar ik wist nog van vroegah dat op dat balkon vaak de spelers zitten. Pas toen ik door mijn lens keek zag ik dat zij er zat.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
En je had toevallig een enorme lens bij? Toch tof dat je haar überhaupt kon herkennen van die afstand.
Was me niet eens opgevallenquote:
Ze speelt volgens mij op Lenglen, maar idd laatste partij.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:27 schreef TheGOAT het volgende:
Rus speelt pas de laatste partij op Chartrier dacht ik, zal dan misschien, net als vorige ronde, eerder op een andere baan komen. Maar het zal wel pas in de na-middag/avond worden dat ze gaat spelen, als ze uberhaupt aan spelen toe komt denk ik?
Dan haalt Tsonga gewoon zijn enkelhandige backhand uit de kast hoor!!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:39 schreef Salamando het volgende:
Wawrinka gaat nu nog gewoon winnen, na overleg met zijn coach besluit Wawrinka op de backhand van Tsonga te gaan spelen namelijk.
Heeft dit seizoen natuurlijk ook al van Murray gewonnen op gravel. Maar Murray in 5 sets is toch wel wat lastiger. En Murray is zo'n enorme dieselquote:Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef tja77 het volgende:
Als Gasquet net zo speelt als tegen Haas, dan zou het wel eens exit Murray kunnen zijn.
Tsonga gaat die break voorsprong niet meer uit handen geven.
Die blessure pakt gaat nu nog steeds goed... maar met de mentale gesteldheid van Murray kan het ook zomaar een excuus worden als het tegenzit. Misschien beperkt het hem ook in z'n vorm. Als Murray Gasquet in deze vorm kan pakken kan hij volgende ronde ook Ferrer pakken.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heeft dit seizoen natuurlijk ook al van Murray gewonnen op gravel. Maar Murray in 5 sets is toch wel wat lastiger. En Murray is zo'n enorme dieselZeker nu met zijn lichte blessure.
Tipsy doet het zo slecht nog niet dit toernooi, tuurlijk gaat hij Nadal niet pakken, maar kan misschien wel voor een beetje tegenstand zorgen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Norrage het volgende:
Please laat Almagro winnen....Die kan wellicht nog iets inbrengen tegen Nadal, anders is zijn loting echt te lachwekkend....Almagro zal Nadal natuurlijk niet verslaan, maar 2 jaar terug was hij de enige tegenstand die Rafa uberhaupt had gekregen.
Nee, Tipsy is zo'n notoire faler tegen de toppersquote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tipsy doet het zo slecht nog niet dit toernooi, tuurlijk gaat hij Nadal niet pakken, maar kan misschien wel voor een beetje tegenstand zorgen.
Van Granollers winnen is nou ook weer niet echt een topprestatie!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Mykonos het volgende:
Ferrer breakt gelijk Granollers met een paar mooie punten. Tegen de toppers mag hij dan nooit winnen, van mindere spelers wint hij toch wel zeer overtuigend telkens
Zeker. Hele knappe zege. Die Bourgue won 2 maanden terug nog een groot juniorentoernooi op gravel en speelt ook al zijn toernooien bij de senioren.quote:
Nee, hij heeft het overduidelijk niet gezien. Ze hebben elkaar ook gewoon wel een handje gegeven, al was Granollers inderdaad wat respectloos in zijn juichen en ze aanvankelijk langs elkaar heen liepen. Het was ook meer een gast in het publiek - ik denk de trainer van Sousa - waar 'ie mot mee had.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef TheArt het volgende:
Dat verhaal van Siemerink klopt voor een deel toch niet? Het ging toch juist om het feit dat Gralollers volgens Sousa een blessure gefaked zou hebben?
Sjeng (quote:Op maandag 4 juni 2012 13:05 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Pfoe, stel dat Rus de kwart finale haalt... Dan is ze de eerste Nederlandse dame in mensenheugenis die dat lukt. Wie was de laatste? Verkerk bij de heren?
Tsja, Misa 2007quote:
is het zo ergquote:Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef truedestiny het volgende:
Granollers mag ook wel een hinder waarschuwing krijgen, wat een geschreeuw zeg.
Nee Sjeng is een vrouwquote:
Zoals hiervoor dus al gezegd: Misa in 2007 op Wimbledon.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:05 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Pfoe, stel dat Rus de kwart finale haalt... Dan is ze de eerste Nederlandse dame in mensenheugenis die dat lukt. Wie was de laatste? Verkerk bij de heren?
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:30 schreef luckass het volgende:
Tsonga is echt een mongool als ie dit verliest
yepquote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef XL het volgende:
Verloor Tsonga vorig jaar ook niet van Wawrinka op RG nadat hij eerst 2-0 in sets voorstond?
Die middelvinger in de davis cup... tegen wie was dat ook alweer??quote:
Schalkenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef XL het volgende:
[..]
Die middelvinger in de davis cup... tegen wie was dat ook alweer??
5de set tegen van Lottum ofzo?
Hij sloeg nog zo op zijn backhandquote:Op maandag 4 juni 2012 13:46 schreef Norrage het volgende:
En dan slaat Tsonga een briljante backhand
Als je het sec bekijkt. Hij heeft zijn vrouw en kind verlaten om zijn carrière een impuls te geven, maar hij heeft er nog absoluut niet beter door gepresteerdquote:
De intercity naar Schiphol zal vandaag niet rijden vanwege een defecte bovenleiding.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef Tchock het volgende:
Korte samenvatting voor arme treinreiziger?
Nee, door een wisselstoring tussen schothorst en Schiphol. Maar dat vroeg ik niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
De intercity naar Schiphol zal vandaag niet rijden vanwege een defecte bovenleiding.
Dat was optie 2 natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2012 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, door een wisselstoring tussen schothorst en Schiphol. Maar dat vroeg ik niet.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef dockx het volgende:
Deze dames mogen mijn racket ook wel even vasthouden..
Klara wel, die ander schreeuwt me teveel.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef dockx het volgende:
Deze dames mogen mijn racket ook wel even vasthouden..
later op de middag/begin v/d avondquote:
Tsja die wind blijft vreselijk hinderend. Die service bij de vrouwen is natuurlijk altijd een worsteling, laat staan in deze omstandigheden.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en een keer of zes twee keer moeten opgooien.
Laatste overwinning Delpo was tijdens de Tour Finals in 2009, maar dat zijn driesetters. Sindsdien heeft hij 5 keer verloren. Enige overwinning op een GS was de finale van de US Open in 2009.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef Norrage het volgende:
Nou....ben benieuwd of hij zijn losingstreak tegen Fedje kan doorzetten. Op gravel geef ik hem wel de meeste kans (ook gezien die RG wedstrijd paar jaar terug). En dit is zeker zijn kans, want Fedje ziet er dit toernooi echt nog heel slecht uit.
vroeger hadden ze nog wel eens commentators die verstand van tennis hadden bij de NOS.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:50 schreef TheArt het volgende:
Roelfs hou in hemelsnaam je bek dicht. Hij heeft echt de ballen verstand van wat hij allemaal zegt
Ted van der Meerquote:Op maandag 4 juni 2012 14:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vroeger hadden ze nog wel eens commentators die verstand van tennis hadden bij de NOS.
Hij is ook maar invaller voor de wedstrijden waar Marcella zich te goed voor voelt, of als ze toevallig moet poepen.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:01 schreef TheArt het volgende:
Echt WTF net ook weer
Hij zit maar te zeiken over die 2e service van Zakopalova en dat ze gewoon die 1e zachter moet slaan zodat die zeker in is. Slaat Zakopalova 2x een 2e service achter elkaar (waarbij die 2e keer mooi op het lichaam van Sharapova) waarmee ze 2x het punt won. Zegt Roelfs: ja de service loopt nu ook beter, Zakopalova heeft nu door dat ze die 1e service gewoon zachter moet slaan zodat die zeker in is.
Serieus
Gewoon Engels commentaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ted van der Meer
Ohnee, die wist er ook geen flikker van
Doe mij dan maar Siemerink, Elthingh en al die andere ex-tennissers.
Verwondert me niet, wat me vooral opvalt bij Eurosport NL is het matige commentaar ook bij het wielrennen en wintersporten, vind ze ook vaak weinig meerwaarde geven en weinig kennis uitstralen. Van een commentator verwacht je dat ie inzicht vertoont en ook wel eens interessant inside weetjes kan vertellen en alles snel ziet, dat mis ik veel minder bij Eurosport ENGquote:
Ook bij NOS dusquote:Op maandag 4 juni 2012 15:14 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Verwondert me niet, wat me vooral opvalt bij Eurosport NL is het matige commentaar ook bij het wielrennen en wintersporten, vind ze ook vaak weinig meerwaarde geven en weinig kennis uitstralen. Van een commentator verwacht je dat ie inzicht vertoont en ook wel eens interessant inside weetjes kan vertellen en alles snel ziet, dat mis ik veel minder bij Eurosport ENG
Geblesseerd hoorde ik, maar dat was de NOS he.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, richt zich nu helemaal op de proftoernooien volgens mij.
en daardoor een leuke hepatitis b of herpes genitalis infectie oplopenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:21 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Vrouwen zoals Zakopalova heb je zaterdag in Charkov, voor 5 euro plat liggen
Alles voor "ons" Oranjequote:Op maandag 4 juni 2012 15:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en daardoor een leuke hepatitis b of herpes genitalis infectie oplopen
ze doet niet onder voor de gemmiddelde meeuw/kraai.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou er niet aan moeten denken als Sjarapova in je straat woont
Blijft toch een lekker wijf.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou er niet aan moeten denken als Sjarapova in je straat woont
Ben toch blij dat de meeuwen in mijn buurt niet ZO hard schreeuwen!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ze doet niet onder voor de gemmiddelde meeuw/kraai.
rus heeft voordeel bij veel wind denk ikquote:Op maandag 4 juni 2012 16:07 schreef MrRiot het volgende:
Als Na Li ( die nu 4-2 achter staat) en Nadal er een lange partij van maken, moet Rus waarschijnlijk morgen spelen en dan maar hopen dat het dan minder waait, niks irritanter tijdens een tenniswedstrijd..
Dan ligt het aan mijn televisie want volgens mij was-ie toch echt uit. Ook in de herhaling te zien nu.quote:
We hebben het over een andere bal denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mijn televisie want volgens mij was-ie toch echt uit. Ook in de herhaling te zien nu.
Hij leek inderdaad uit. Maar de umpire zag hem gewoon in dus dan zal hij dat ook wel geweest zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mijn televisie want volgens mij was-ie toch echt uit. Ook in de herhaling te zien nu.
Sharapova stopte het punt. Bal was in, dus 2-0.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Toch? En ook al was-ie in, dan maakt Sharapova alsnog het punt.. Maar toch staat het dan 2-0?![]()
Sharapova toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:25 schreef truedestiny het volgende:
[..]
We hebben het over een andere bal denk ik.
Na Li speelt Nadal?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:07 schreef MrRiot het volgende:
Als Na Li ( die nu 4-2 achter staat) en Nadal er een lange partij van maken, moet Rus waarschijnlijk morgen spelen en dan maar hopen dat het dan minder waait, niks irritanter tijdens een tenniswedstrijd..
Oh, ik dacht dat ze alsnog doorspeelde. Of had ze de bal al tegen de grond geslagen?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sharapova stopte het punt. Bal was in, dus 2-0.
Ze stopte het spel, en speelde daarna door. Maar dat mag niet. Spel stoppen = punt voorbij.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:28 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze alsnog doorspeelde. Of had ze de bal al tegen de grond geslagen?
Rus kan RG gewoon gaan winnen. Het is allemaal niets wat er nog speelt!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef Norrage het volgende:
Moet je nagaan, dan zul je zien dat daardoor Rus naar de halve finales gaat
Vrouwentennis is de laatste jaren dan ook niet meer dan een potje roulette.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:31 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Rus kan RG gewoon gaan winnen. Het is allemaal niets wat er nog speelt!
Mannen hebben tenminste nog de grote drie.. Als dit zo doorgaat is de gehele top drie van de vrouwen eruit.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:32 schreef Norrage het volgende:
Sharapova was de enige die echt in vorm leek te zijn, maar dat blijkt toch ook niet helemaal zo te zijn
wat een knotsgek toernooi, bij de mannen en bij de vrouwen
Die had alles dik gewonnen inderdaad. Na Li vond ik ook overtuigend laatste tijd, maar nu een 3e set.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:32 schreef Norrage het volgende:
Sharapova was de enige die echt in vorm leek te zijn, maar dat blijkt toch ook niet helemaal zo te zijn
wat een knotsgek toernooi, bij de mannen en bij de vrouwen
*kuch* Rus *kuch*quote:Op maandag 4 juni 2012 16:33 schreef Norrage het volgende:
En wat is Na Li aan het doen? verdomme, zij mag dan gewoon lekker haar titel verdedigen vind ik...maar ook dat gaat lastig worden
Je gaat nog bijna denken dat Errani misschien nog wel de overtuigendste vrouw is en wellicht wel de grootste kanshebber
2 breaks achter in die 3e setquote:Op maandag 4 juni 2012 16:34 schreef BobW het volgende:
Na Li vond ik ook overtuigend laatste tijd, maar nu een 3e set.
Bij de vrouwen zou het hem misschien wel kunnen lukken jaquote:
Niveau van de vrouwen wordt toch wel gehaald door de subtop van Nederland?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zou het hem misschien wel kunnen lukken ja
Het woord "choke" wordt langzaamaan vervangen door het woord "rooowbin". Dus vandaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:37 schreef Rosario het volgende:
Praat me effe bij jongens, waarom zijn alle Nederlandse spelers nu Roowbin?
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:37 schreef BobW het volgende:
Wimbledon 2010 laatste vrouwen Grand Slam waar de nummer 1 seed wist te winnen. Serena uiteraard.
Ook uit te spreken als 'Wawa'quote:Op maandag 4 juni 2012 16:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het woord "choke" wordt langzaamaan vervangen door het woord "rooowbin". Dus vandaar.
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het woord "choke" wordt langzaamaan vervangen door het woord "rooowbin". Dus vandaar.
Wawa is niet zo'n choker. Dat is meer een ander woord voor kansloos.quote:
En Kuyt op het ek is een Hewith?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wawa is niet zo'n choker. Dat is meer een ander woord voor kansloos.
Joop Bos zou met links nog alle vrouwen verslaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niveau van de vrouwen wordt toch wel gehaald door de subtop van Nederland?
Joop Bosquote:Op maandag 4 juni 2012 16:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Joop Bos zou met links nog alle vrouwen verslaan.
Waarom zijn die opslagen zo kut. Echt halve meters uit...quote:Op maandag 4 juni 2012 16:48 schreef Norrage het volgende:
Maria gaat hem er ook nog wel uitslepen. Blijft daarmee toch wel de favoriet voor de titel.
Ze zijn al sinds februari weer bij elkaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je het sec bekijkt. Hij heeft zijn vrouw en kind verlaten om zijn carrière een impuls te geven, maar hij heeft er nog absoluut niet beter door gepresteerd
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze zijn al sinds februari weer bij elkaar.
The plot thickensquote:Op maandag 4 juni 2012 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze zijn al sinds februari weer bij elkaar.
6-0 klaarquote:Op maandag 4 juni 2012 16:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Svhesvhsedova benut 2 mp niet, zou het dan toch?
Je schrijft zijn naam verkeerdquote:Op maandag 4 juni 2012 16:59 schreef Szura het volgende:
Oh ik lees trouwens weer lekker gezeik over Roelfs hier
Gisteren noemde ie Kubot een Slowaak
quote:
De naam doet het he.quote:
Ted.comquote:Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef Szura het volgende:
[..]
De naam doet het he.
Ted van de Pavert
Ted van der Meer
Ted van der parrequote:Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef Szura het volgende:
[..]
De naam doet het he.
Ted van de Pavert
Ted van der Meer
Of ze gooien het naar baan 2. Komt toch niemand kijken.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nu dus Nadal en daarna dus Rus? Dus 99% zeker dat Rus morgen speelt
Als ze haar mond dichthoudt, wil ik er best een keertje inklimmen.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:20 schreef Djokotron het volgende:
Maria moet der bek houden, gillend speenvarken
ze heeft iig de tietjes van een speenvarken.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:20 schreef Djokotron het volgende:
Maria moet der bek houden, gillend speenvarken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |