quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
quote:
Die wil lekker terug naar zijn vrouw en kinderen... oh wacht.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef Norrage het volgende:
Wawa heeft ook geen zin om
Morgen nog te spelen :p
Leuk voor dat publiek op Lenglen.quote:
Ja, hoe zat dat ook alweer?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Die wil lekker terug naar zijn vrouw en kinderen... oh wacht.
Hé, wacht eens even...quote:Op zondag 3 juni 2012 21:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Die wil lekker terug naar zijn vrouw en kinderen... oh wacht.
Wawa kon ook niet op de backhand van zijn vrouw spelen denk ik.quote:
Zeker.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Vinden jullie Azarenka een beetje te doen?
Ja, ik vind 'r alleen zo lang.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Vinden jullie Azarenka een beetje te doen?
quote:
Afgelopen rond deze tijd.quote:
Inderdaad. Is toch een lelijk banlieu-geval.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Als ze die flat nou slopen, kunnen ze een kwartier langer door.
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij zijn die beiden langer dan Azaquote:Op zondag 3 juni 2012 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind 'r alleen zo lang.Martic en Goerges vind ik het leukst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Of je zet wat schijnwerpers op die flat.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zou ze gewoon op de baan richten..quote:Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Of je zet wat schijnwerpers op die flat.
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die beiden langer dan Aza
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:03 schreef Norrage het volgende:
[..]Maar het is niet zo. Azarenka is 1.83, Martic 1.81 en Goerges 1.80.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
valt meequote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar het is niet zo. Azarenka is 1.83, Martic 1.81 en Goerges 1.80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |