Nee maar het is wel zo lief wanneer je even aangeeft dat je 'm gaat ophalen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
ach iedereen beleefd de stok op zijn eigen manier, hier op het forum is wel eens wat kritiek geweest op mij omdat ze voor niks geweest waren, nou ik rij ook wel eens zonder stok terug zo als nu , nou zo wat![]()
De rit was vandaag Zwolle, Sappemeer, Berum, Smilde
Ja, wat ik daar moest doen? winkelstraat dus een haf wit bij de Lidl, straat oversteken en beleg bij de Aldi en .....![]()
voor hetzelfde geld was jij dus ook voor niks gereden want Broertie wilde hem ook halen, of hebben jullie onderling contact?
even dat ik geen onzin klets weet je dus door die schopsteel:
toen jij er was lag ie plat en ik heb hem recht op gezet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef 2cv het volgende:
Het is een spel met uitdagingen, risico's, kansen en sensatie.
Maar niet op het gebied van brandstof- en tijdsverspilling.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef 2cv het volgende:
Het is een spel met uitdagingen, risico's, kansen en sensatie.
Niemand verplicht je mee te doen....quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar niet op het gebied van brandstof- en tijdsverspilling.
Klopt, maar ik doe het toch.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:00 schreef Broertie het volgende:
[..]
Niemand verplicht je mee te doen....
Niemand beweert dan ook dat dat niet mag; ben je helemaal vrij in en als je aan alleen die rit al voldoende plezier beleeft geef ik je groot gelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:30 schreef Broertie het volgende:
Heb zelf ook wel méér dan 1 keer 300+ kilometer voor niks gereden, maar dat is de charme van dit spel...
helemaal mee eensquote:Op maandag 16 juli 2012 21:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee maar het is wel zo lief wanneer je even aangeeft dat je 'm gaat ophalen...
Als niemand zich geroepen voelt wil ik morgen wel even gaan kijken of deze er nog ligt.quote:
Ik meld mij nog steeds aan om een potje te maken. Kan weer posten, dus als je dat zou willen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef 2cv het volgende:
Ik heb nog ergens een stok liggen waar nog een slot aan moet ...
quote:
Ik wilde net de foto's online gooien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gizart? Komt de stok nog ergens te liggen?
[..]
Gaarne ! Ik weet alleen niet meer wat een goed slot kostquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:17 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik meld mij nog steeds aan om een potje te maken. Kan weer posten, dus als je dat zou willen?
¤37,85 inclusief BTW dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef 2cv het volgende:
Voor de stalen stok v.2.0 is er een vers slot nodig. Dat kost dan ¤37,85 inclusief BTW en alle andere bijkomende kosten. Is er een Fokker bereid hiervoor een inzamelingsactie te houden ?
Friesland is niet ver weg, maar de verkeerde kant van Friesland wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, volgens dit is het een streeknaam? En dus geen plaatsnaam?
http://borden.plaatsengids.nl/pgemDantumadiel.html
Het gaat om het gebied ten zuidoosten van Damwoude
edit: Gevonden!
Fryslân dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat beantwoordt niet mijn vraag
En waar gaat die stok nu heen? Zuid Holland?
-nvm-quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb de locatie gevonden. Maar ik heb de stok niet opgehaald. Ik moet nog een beurt wachten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:55 schreef BELASTING het volgende:
FOK!kers! Zijn er misschien mensen die een donatie over hebben om een slot te kunnen kopen ten waarde van ¤37,85 inclusief BTW? Dit om de stalen stok weer een keer in beweging te krijgen.
Als we zeg, 20 man hebben die een donatie doen hebben we per persoon hooguit 2 euro nodig.
Als iemand zich geroepen voelt, laat het mij weten via dm/pm.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Kan ik ook geld doneren zodat de stalen stok NIET gebruikt wordt?![]()
En, is ie verplaatst?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:10 schreef NoBody122 het volgende:
Naast Damwâld? Wellicht dat 'ie dan zondag een ritje Utrecht krijgt
Nee, vergeten mee te nemen.. Dacht er gisteren pas aan toen ik alweer voorbij Heerenveen wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |