Ik zag het te laat!!quote:Op maandag 18 juni 2012 01:17 schreef Maringo het volgende:
Dan heb ik helemaal niet in de TT gestaan
[..]
Dat jij hem niet even heb opgehaald. Je woont zowat om de hoek, toch.
Die schapen waren hilarisch, 2cv heeft er nog een filmpje van gemaakt geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Maringo het volgende:
Sleutel zit trouwens in het linkerbord. En niet schrikken van de schapen.
Klopt, maar die ga ik pas uit m'n camera trekken als ik een fatsoenlijke computer kan gebruiken.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die schapen waren hilarisch, 2cv heeft er nog een filmpje van gemaakt geloof ik
Ha! Geweldigquote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die schapen waren hilarisch, 2cv heeft er nog een filmpje van gemaakt geloof ik
Achja, moderatorsquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:23 schreef lynda het volgende:
Nu ligt de stok volgens TT in Miendientje geplaatst door 2CV en Garrelsweer
Het was juist grappig jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
Of je zegt gewoon wat de nieuwe TT moet zijn ipv ons te laten zoeken
Dit. Anders had ik hem al wel opgehaald.quote:
Dat was vroegâh wel anders..........quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef boertie het volgende:
Neh. Geen tijd/zin om er een eind voor rond te crossen.
Help mij even herinneren dat ik morgenavond even ga kijken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:45 schreef Broertie het volgende:
Kan iemand bevestigen of hij er nog ligt? Zo ja, dan haal ik hem dit weekend op, het ligt nu al veel te lang stil........
En breng hem dan een stuk naar het zuiden zodat er meer mensen in de buurt wonen. Zodra die ergens in midden Nederland terechtkomt heb ik een mooi target om naar toe te fietsen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:45 schreef Broertie het volgende:
Kan iemand bevestigen of hij er nog ligt? Zo ja, dan haal ik hem dit weekend op, het ligt nu al veel te lang stil........
Bij deze, je moet morgenavond ff checken of 'ie er nog ligt...quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Help mij even herinneren dat ik morgenavond even ga kijken.
* boertie verstuurd nu een DM met herinneringquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:48 schreef 2cv het volgende:
Ik ben morgen niet thuis, daardoor ga ik het vergeten als ik er nu al aan herinnerd word
quote:
Sappermeer?? vandaag nog in de Noorderstraat in Sappermeer geweest.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anyway, FOK!stok is weg uit Garrelsweer en ook alweer op een nieuwe locatie.
Foto's volgen nog, maar wie alvast op zoek wil. Hij ligt in Stootshorn
(Gehuchtje met 5 borden)
Het is Sappemeer. Ja daar ook geweest. Mijn vrouw is geboren aan de Noorderstraat en twee van mijn zwagers wonen aan die straat. Bezoekje gebracht aan schoonouders, een zijstraat daarvan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:40 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Sappermeer?? vandaag nog in de Noorderstraat in Sappermeer geweest.
Ook nog even op de plaats van de fokstok gekeken maar die was al weg ... de steel van de schop stond er nog, schop afgebroken?? was het zo moeilijk om hem los te krijgen of lag hij ingegraven?
![]()
was bijna weer een echte "zwarte hand" geweest![]()
En ik maar denken dat ik hem aan de Schoolstraat had gelegdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:56 schreef zwarte_hand het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)pVuPS63UkP-INmA3o1PQ
stootshornweg 1
ach iedereen beleefd de stok op zijn eigen manier, hier op het forum is wel eens wat kritiek geweest op mij omdat ze voor niks geweest waren, nou ik rij ook wel eens zonder stok terug zo als nu , nou zo watquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het is Sappemeer. Ja daar ook geweest. Mijn vrouw is geboren aan de Noorderstraat en twee van mijn zwagers wonen aan die straat. Bezoekje gebracht aan schoonouders, een zijstraat daarvan.
Wat moest jij daar dan?
Anyway, steel van schop heb ik ook aangetroffen. Daar had ik niets mee te maken. Ik heb hem maar laten liggen.
Maar jammer dat je mijn post te laat hebt gelezen, want Sappemeer-Stootshorn kun je kruipend doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |