Als niemand zich geroepen voelt wil ik morgen wel even gaan kijken of deze er nog ligt.quote:
Ik meld mij nog steeds aan om een potje te maken. Kan weer posten, dus als je dat zou willen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef 2cv het volgende:
Ik heb nog ergens een stok liggen waar nog een slot aan moet ...
quote:
Ik wilde net de foto's online gooien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gizart? Komt de stok nog ergens te liggen?
[..]
Gaarne ! Ik weet alleen niet meer wat een goed slot kostquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:17 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik meld mij nog steeds aan om een potje te maken. Kan weer posten, dus als je dat zou willen?
¤37,85 inclusief BTW dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef 2cv het volgende:
Voor de stalen stok v.2.0 is er een vers slot nodig. Dat kost dan ¤37,85 inclusief BTW en alle andere bijkomende kosten. Is er een Fokker bereid hiervoor een inzamelingsactie te houden ?
Friesland is niet ver weg, maar de verkeerde kant van Friesland wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, volgens dit is het een streeknaam? En dus geen plaatsnaam?
http://borden.plaatsengids.nl/pgemDantumadiel.html
Het gaat om het gebied ten zuidoosten van Damwoude
edit: Gevonden!
Fryslân dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat beantwoordt niet mijn vraag
En waar gaat die stok nu heen? Zuid Holland?
-nvm-quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb de locatie gevonden. Maar ik heb de stok niet opgehaald. Ik moet nog een beurt wachten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:55 schreef BELASTING het volgende:
FOK!kers! Zijn er misschien mensen die een donatie over hebben om een slot te kunnen kopen ten waarde van ¤37,85 inclusief BTW? Dit om de stalen stok weer een keer in beweging te krijgen.
Als we zeg, 20 man hebben die een donatie doen hebben we per persoon hooguit 2 euro nodig.
Als iemand zich geroepen voelt, laat het mij weten via dm/pm.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Kan ik ook geld doneren zodat de stalen stok NIET gebruikt wordt?![]()
En, is ie verplaatst?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:10 schreef NoBody122 het volgende:
Naast Damwâld? Wellicht dat 'ie dan zondag een ritje Utrecht krijgt
Nee, vergeten mee te nemen.. Dacht er gisteren pas aan toen ik alweer voorbij Heerenveen wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |