Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.
Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew
Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew
Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden
Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar
Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen
Naam: Misan
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city
Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter
Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer
Naam: Reintji
Functie: Cliniclown
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken / Terug!
Naam: RitseB
Functie: Carrière-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje / Woont bij een AZC
Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers
Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy
Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets
Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguïn-fan
Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in
Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC
Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen / Adoreert Rossdale / Is gewoon lief
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen
Naam: SuperFruitig
Functie: Mooie vrouwen naar de slowchat lokken
Omschrijving: Beste paardengame ooit gemaakt, houdt stiekem toch van facebook, heeft de meest sexy baas OOIT
Naam: Lotje-Plusone
Functie: Personal Trainer v/d SC
Omschrijving: Laat mensen gezond doen / Heeft meest sexy vriendje OOIT / Laat datzelfde vriendje geen TV kopen.
Naam: Sharana_LV
Functie: Diva van de SC
Omschrijving: Jessica Rabbit, Redhead, LA, M&M's, GirlyNerd
Naam: Mday
Functie: Boothbabe magnet
Omschrijving: Voorzitter anticursiviteit, pc-gaming '

'-fanatic en weet ook zijn eigen cupmaat in te schatten
Naam: wc-eend
Functie: Verzorger van de SC
Omschrijving: Niet de "wij van" variant. Fan van vechtende (man)wijven in strakke pakjes. Smeekt al jaren om een plekje in de OP.
Naam: AQuila360
Functie: Herintreder
Omschrijving: Xbox Ultimate / Paradoxale gamessmaak / PU's grootste fan.
SPOILER: in memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:De GAM SC SOAPSPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Oke jammer!
Gister sprong Ed met microfoon en al het water in dat ding helemaal naar z'n moer
[ Bericht 14% gewijzigd door AQuila360 op 03-06-2012 19:06:10 ]
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:
Mijn vakantie was super, heel erg veel mooie dingen gezien, heel hard gelachen en goed uitgerust. Nu maar eens kijken of ik weer aan het werkende leven kan wennen. Op dit moment ben ik nog een beetje in de "no worries" bui, hopelijk kan ik dat lang volhouden
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:
SPANKMEISTERRRRRRR! Ik kan op Facebook niet meer goed zien waar je nu zit dude. Iedereen is hier naar Tenacious D, en ik zit te wachten tot Nintendo meer vertelt over de WIi U! Hoe is het met jou dan?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
En mocht er trouwens nog iemand voetbalplaatjes hebben/krijgen maar ze niet sparen dan mogen ze naar mij opgestuurd worden!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Kn0x
BLLAAARGH!
Blergh!
The D

Twee uur terug rijden naar Limburg Zuid

Veel te vroeg op je werk zijn

MAAR THE D!
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
The D was awesome!
En slapen bij Shar ook!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Nieuwe Tomb Raider
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Fruit vond de lasagne erg lekker Shar!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Wat heb ik een hekel aan vevo zeg bah! Zit ik de clip van roadie te kijken staat Britney Spears met haar gezicht op de achtergrond..
Awesome nummer en clip btw!!
quote:
Op maandag 4 juni 2012 00:29 schreef koei het volgende:[..]
Klinkt goed! Hoelang moet je nou nog zonder Rody?
Spankert, ben jij ook alweer in het land? Ik las op Facebook dat je Canada ging verlaten?
Nog 6 weken, dus nog 1 keertje volhouden
quote:
Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef Poit het volgende:HOI!
Ik zie Spank en GameBabe 'opeens' weer posten.. Volgens mij moet de Soap geupdated worden!!
Ennn, ik heb lekker 3 daagjes Milaan achter de rug. Fucking 30 graden en dikke zon!
Fijn terugkomen weer zo in de regen

Shit, ik zei nog zo, 1 van ons moet een week wachten

Binnenkort een keertje meeten? Ik moet je nog een dikke knuffel van Rody geven
Goedemorgen!
quote:
Watch Dogs was wel tof en de nieuwe Tomb Raider, meer boeiends heb ik niet gezien
Solique
I Kill You !
quote:
Shar

Wel weer aan het werk vandaag?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:
Hahahaha fruit en ik moesten in de trein nog hardop lachen om die jachtgeluidjes
Solique
I Kill You !
quote:
Dat wist ik

Goed plan
quote:
Sol

Was je nog goed thuisgekomen?
Solique
I Kill You !
quote:
Jik

Ja, natuurlijk. Haalde geloof ik net de pomp, gingen meer liters in dan wat er in mijn tank kan volgens specificaties.

Had net zo goed bij Melz kunnen blijven crashen, was toch op tijd wakker geweest om te betalen voor parkeren
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 10:59 schreef Solique het volgende:[..]
Jik

Ja, natuurlijk. Haalde geloof ik net de pomp, gingen meer liters in dan wat er in mijn tank kan volgens specificaties.

Had net zo goed bij Melz kunnen blijven crashen, was toch op tijd wakker geweest om te betalen voor parkeren

Haha dus de 50 km na het piepje ging in dit geval niet op

Maar je was sowieso op tijd wakker geweest want om 8 uur was er een enorm lawaai in de straat.
Maar goed nu lag je natuurlijk wel lekker in je eigen bedje in plaats van op een matje.
quote:
Ja fruit spoort niet helemaal
Solique
I Kill You !
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:[..]
Haha dus de 50 km na het piepje ging in dit geval niet op

Maar je was sowieso op tijd wakker geweest want om 8 uur was er een enorm lawaai in de straat.
Maar goed nu lag je natuurlijk wel lekker in je eigen bedje in plaats van op een matje.
Nee, blijkbaar niet.

Nou heb echt beroerd geslapen thuis, vannacht ook al.
Gaat wel weer lekker hier, zit nu als zombie op werk.
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Solique het volgende:[..]
Nee, blijkbaar niet.

Nou heb echt beroerd geslapen thuis, vannacht ook al.
Gaat wel weer lekker hier, zit nu als zombie op werk.

Ahh dat sucked! Hoe komt het dat je zo slecht slaapt dan?
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:03 schreef Poit het volgende:[..]
Die jongen spoort best. Alleen zijn sommige dingen die hij zegt niet waar!
Althans, dat heb ik me laten vertellen door een beeldige blonde deerne!
Dude, we hadden het er zondag tijdens het eten erover en fruits bloeddruk schoot meteen omhoog
quote:
Ik weet zeker dat ze dat beide nog dagen hadden kunnen volhouden
Maar die katten zijn ook wel echt te grappig
Solique
I Kill You !
quote:
Geen idee, te druk in mijn hoofd, aan te veel dingen denken, gezeik op werk, genoeg gestoord worden door dat hond van mijn zus die 's nachts gaat blaffen of janken. k*t beest.
Ben blij als ik op mijzelf woon, hoop dan eindelijk rust.
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:11 schreef Solique het volgende:[..]
Geen idee, weet wel dat ik vaak genoeg gestoord word door dat hond van mijn zus die 's nachts gaat blaffen of janken. k*t beest.
Ben blij als ik op mijzelf woon, hoop dan eindelijk rust.
Wat voor hond is het?
Maar irritant inderdaad dat zij dat beest niet goed opvoedt! Onze hond hoor je 's nachts nooit (ja oke hij snurkt al een malle maar blaft en jankt niet)
Solique
I Kill You !
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:[..]
Wat voor hond is het?
Maar irritant inderdaad dat zij dat beest niet goed opvoedt! Onze hond hoor je 's nachts nooit (ja oke hij snurkt al een malle maar blaft en jankt niet)
Een jonge Labrador van 10 maanden
quote:
En terecht! Melz zag er (zoals altijd) super sexy uit, dat heb je mooi gemist!
Solique
I Kill You !
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:[..]
Ik heb killzone 2 laatst gekocht want die had ik nog nooit gedaan, doe hem er net pas in
Wat jij had gehaald was killzone 3, die heb ik al lang al uit

My bad

Kz2 ben ik ook nog mee bezig
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die zijn zo lief!
(maar ik snap wel dat het irritant is als dat beestje je wakker houdt. Goede opvoeding is wel essentieel)
Solique
I Kill You !
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die zijn zo lief!
(maar ik snap wel dat het irritant is als dat beestje je wakker houdt. Goede opvoeding is wel essentieel)
Raak er soms zowat spontaan van in de stress.
Ben sowieso er door oververmoeid, kijken dat ik niet in een burn-out raak straks.
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:21 schreef Solique het volgende:[..]
Raak er soms zowat spontaan van in de stress.
Ben sowieso er door oververmoeid, kijken dat ik niet in een burn-out raak straks.

Oh nee.. Je moet idd wel een beetje op jezelf passen..
Internetz hug!!
Solique
I Kill You !
quote:
Laat op mijzelf passen nu niet mijn sterkste punt wezen

Thanks
quote:
Tuurlijk wel!
Jij bent awesome
quote:
Killzone spelen in bed en dan over 2 uurtje ofzo douchen (

) aankleden en gaan shoppen
quote:
Shoppen met moeders is altijd leuk
quote:
Zijn er een beetje leuke vrouwen in Alphen aan de Rijn?
SocialDisorder
Come To Daddy
quote:
Alleen maar MILFS en cougars is mijn ervaring.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Solique
I Kill You !
quote:
In al die jaren niets tegen gekomen

Dat ik gestudeerd heb in Leiden, en al jaren in A'dam werkt helpt ook niet echt
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:38 schreef Solique het volgende:[..]

Een keertje op stap onder de rivieren dan maar?
quote:
Niets mis mee toch

?
Hebben jullie gisteren nog hoofdpijn gehad ?
quote:
Knox
SocialDisorder
Come To Daddy
quote:
Nope

quote:
Hebben jullie gisteren nog hoofdpijn gehad ?
Klein beetje, maar viel best mee.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Rossdale
#MaximumAttack
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:38 schreef Solique het volgende:[..]

Dude! Alleen maar leuke studentes in Leiden!
Please sir. When moon? When Mustang?
Nou ik begrijp gewoon niet dat er een aantal heren in dit topic nog single zijn...
Hebben vrouwen van tegenwoordig echt zo'n slechte smaak?
Solique
I Kill You !
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:Nou ik begrijp gewoon niet dat er een aantal heren in dit topic nog single zijn...
Hebben vrouwen van tegenwoordig echt zo'n slechte smaak?
Het ligt gewoon aan mij
0-0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000kkkkkkkkkkkkkkkkkkkllllllllllllllllllllkkkl.k33,,,,kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk*==================================
Solique
I Kill You !
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:0-0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000kkkkkkkkkkkkkkkkkkkllllllllllllllllllllkkkl.k33,,,,kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk*==================================
Milo
quote:
Op dinsdag 5 juni 2012 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:0-0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000kkkkkkkkkkkkkkkkkkkllllllllllllllllllllkkkl.k33,,,,kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk*==================================

hello kittycat!