quote:
Ah dat is zuur, wat heb je?quote:
Zeg dat wel... heb denk ik in m'n slaap de wekker uitgezet ofzo.quote:
Je zou denken dat je genoeg fruit binnenkrijgt .....quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Moeders![]()
Komt me manderijntjes en kersen brengen omdat vitamientjes belangrijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
ahwquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Moeders![]()
Komt me manderijntjes en kersen brengen omdat vitamientjes belangrijk zijn
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je zou denken dat je genoeg fruit binnenkrijgt .....Oh men, dit had ik moeten zien aankomen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Moeders zijn te gekquote:
Yea, ik vind het ook wel lekker om ff thuis te zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moeders zijn te gek
(mijn vader had een pak rolo mee gegeven want vrouwmensen moeten tenslotte chocolade)
Jaa beetje vertroeteld worden!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, ik vind het ook wel lekker om ff thuis te zijn
Je kunt natuurlijk ook vragen of Whitney de volgende keer mee komt en met zijn 4en een super leuke en gezellige avond hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa beetje vertroeteld worden!!
Als fruit zn broertje komt slapen ga ik ook altijd naar mijn ouders. Kunnen zij lekker schandalen en liggen mijn moeder en ik onder dekentjes films te kijken terwijl we een zak chips naar binnen kanen
Nee Shar, dat zie je verkeerdquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook vragen of Whitney de volgende keer mee komt en met zijn 4en een super leuke en gezellige avond hebben![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je zou denken dat je genoeg fruit binnenkrijgt .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Djehoetie / Jehuty -
Hmm.. Jammer.. Had gehoopt ook jou tegen te komen als de gebroeders Fruit weer achter Chatroulette zittenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa beetje vertroeteld worden!!
Als fruit zn broertje komt slapen ga ik ook altijd naar mijn ouders. Kunnen zij lekker schandalen en liggen mijn moeder en ik onder dekentjes films te kijken terwijl we een zak chips naar binnen kanen
Gratz babe!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
YESSSSSS Eindelijk weer goed eens goed nieuws!! Mag toch gaan werken bij de waarneming en ze hebben het zelfs een maandje velengt!
Thnx! Ik ben helemaal blij! Ze hadden een aantal andere sollicitanten die wel in het bezit van een diploma en big registratie maar ze hebben toch voor mij gekozen. Awesome! Dit maakt de studievertraging ook minder zuur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |