Nog 6 weken, dus nog 1 keertje volhoudenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:29 schreef koei het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoelang moet je nou nog zonder Rody?
Spankert, ben jij ook alweer in het land? Ik las op Facebook dat je Canada ging verlaten?
Shit, ik zei nog zo, 1 van ons moet een week wachtenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef Poit het volgende:
HOI!
Ik zie Spank en GameBabe 'opeens' weer posten.. Volgens mij moet de Soap geupdated worden!!
Ennn, ik heb lekker 3 daagjes Milaan achter de rug. Fucking 30 graden en dikke zon!
Fijn terugkomen weer zo in de regen
Verse lasagna ftwquote:Op maandag 4 juni 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nieuwe TR
[..]
Gelukkig maarVers is natuurlijk altijd beter, maar hij hoeft iig niet te koken!
Nou... op Watch_Dogs na is er tot nu toe nog weinig echt boeiends aangekondigdquote:
Eens! Hoewel ik Sony nog even moet gaan kijken... Die trok ik vannacht toch niet meer...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou... op Watch_Dogs na is er tot nu toe nog weinig echt boeiends aangekondigd
Lijkt me een goed plan! Dit weekend een keertje doen? Kom ik je m'n auto showen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Shit, ik zei nog zo, 1 van ons moet een week wachten
Binnenkort een keertje meeten? Ik moet je nog een dikke knuffel van Rody geven
Same.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:02 schreef Poit het volgende:
De E3 gaat echt helemaal langs me heen dit jaar..
Volgens mij mis ik ook niet echt veel?
Watch Dogs was wel tof en de nieuwe Tomb Raider, meer boeiends heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:02 schreef Poit het volgende:
De E3 gaat echt helemaal langs me heen dit jaar..
Volgens mij mis ik ook niet echt veel?
Melz <3 <3 <3quote:
Jik <3quote:
Sharquote:
Hahahaha fruit en ik moesten in de trein nog hardop lachen om die jachtgeluidjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jik <3![]()
![]()
Ik werd vanochtend wakker omdat een kat in mijn neus beet, nou weet ik waarom ik blij ben dat er nooit katten in mijn slaapkamer mogen![]()
Dat wist ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ben gister naar mijn moeder verhuisd dus zit daar nuheb vrij genomen!
Solquote:
Jikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
SolWas je nog goed thuisgekomen?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahahaha fruit en ik moesten in de trein nog hardop lachen om die jachtgeluidjes
Haha dus de 50 km na het piepje ging in dit geval niet opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Jik
Ja, natuurlijk. Haalde geloof ik net de pomp, gingen meer liters in dan wat er in mijn tank kan volgens specificaties.
Had net zo goed bij Melz kunnen blijven crashen, was toch op tijd wakker geweest om te betalen voor parkeren
Ja fruit spoort niet helemaalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet nog steeds lachen om het idee dat jij grazia's poept ... "daarom liggen er zoveel bij de wc"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die jongen spoort best. Alleen zijn sommige dingen die hij zegt niet waar!quote:
Nee, blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha dus de 50 km na het piepje ging in dit geval niet op
Maar je was sowieso op tijd wakker geweest want om 8 uur was er een enorm lawaai in de straat.
Maar goed nu lag je natuurlijk wel lekker in je eigen bedje in plaats van op een matje.
Ik vond het echt geniaalquote:
Ahh dat sucked! Hoe komt het dat je zo slecht slaapt dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar niet.![]()
Nou heb echt beroerd geslapen thuis, vannacht ook al.
Gaat wel weer lekker hier, zit nu als zombie op werk.
Dude, we hadden het er zondag tijdens het eten erover en fruits bloeddruk schoot meteen omhoogquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Die jongen spoort best. Alleen zijn sommige dingen die hij zegt niet waar!
Althans, dat heb ik me laten vertellen door een beeldige blonde deerne!
Ik weet zeker dat ze dat beide nog dagen hadden kunnen volhoudenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond het echt geniaal![]()
Milo is nu nog aan het bijkomen van het rennen achter het laserlampje
als poit ons niet in de steek had gelaten had hij er ook mee van kunnen genieten!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude, we hadden het er zondag tijdens het eten erover en fruits bloeddruk schoot meteen omhoog
Geen idee, te druk in mijn hoofd, aan te veel dingen denken, gezeik op werk, genoeg gestoord worden door dat hond van mijn zus die 's nachts gaat blaffen of janken. k*t beest.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh dat sucked! Hoe komt het dat je zo slecht slaapt dan?
Ja ja, ik baal er al genoeg vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als poit ons niet in de steek had gelaten had hij er ook mee van kunnen genieten!
Wat voor hond is het?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat ik vaak genoeg gestoord word door dat hond van mijn zus die 's nachts gaat blaffen of janken. k*t beest.
Ben blij als ik op mijzelf woon, hoop dan eindelijk rust.
Een jonge Labrador van 10 maandenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat voor hond is het?
Maar irritant inderdaad dat zij dat beest niet goed opvoedt! Onze hond hoor je 's nachts nooit (ja oke hij snurkt al een malle maar blaft en jankt niet)
En terecht! Melz zag er (zoals altijd) super sexy uit, dat heb je mooi gemist!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja ja, ik baal er al genoeg van
Maar ik heb jullie ook gemist hoor!![]()
Daar krijg ik een hogere bloeddruk vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En terecht! Melz zag er (zoals altijd) super sexy uit, dat heb je mooi gemist!
Daar hoeft ze weinig voor te doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En terecht! Melz zag er (zoals altijd) super sexy uit, dat heb je mooi gemist!
LABRADORPUPPIEEEEEE!!!! Kom maar hier brengen als je m beu bentquote:
QFT!quote:
Van mij mag je der hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
LABRADORPUPPIEEEEEE!!!! Kom maar hier brengen als je m beu bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
trollmamma komt boven
"hee een wit dekbed met 3 rode haarballen erop"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel lekker killzone vanuit bed doen
Ik heb killzone 2 laatst gekocht want die had ik nog nooit gedaan, doe hem er net pas inquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb je die nog steeds niet uitgespeeld?
My badquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb killzone 2 laatst gekocht want die had ik nog nooit gedaan, doe hem er net pas in![]()
Wat jij had gehaald was killzone 3, die heb ik al lang al uit
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Raak er soms zowat spontaan van in de stress.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die zijn zo lief!
(maar ik snap wel dat het irritant is als dat beestje je wakker houdt. Goede opvoeding is wel essentieel)
Oh nee.. Je moet idd wel een beetje op jezelf passen..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Raak er soms zowat spontaan van in de stress.
Ben sowieso er door oververmoeid, kijken dat ik niet in een burn-out raak straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |