Jaaaa ik ben zo blijquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:54 schreef SummerBreeze het volgende:
En Lot, wat fijn dat je toch die vervanging mag doen!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
YESSSSSS Eindelijk weer goed eens goed nieuws!! Mag toch gaan werken bij de waarneming en ze hebben het zelfs een maandje velengt!
damn wat een lelijke plantquote:
*wob wob wob wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooobbbbbbbb*quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
damn wat een lelijke plant
Ben benieuwd wat voor geluid het maakt als je het laat vallen!
quote:
Feli !!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
YESSSSSS Eindelijk weer goed eens goed nieuws!! Mag toch gaan werken bij de waarneming en ze hebben het zelfs een maandje velengt!
quote:
Ja zag het iets te laat, en dacht huh waarom allemaal gratz en zoquote:
Ik ben ook echt heel blij! Want het is voor het bedrijf veel makkelijk om iemand aan te nemen met een diploma en er zijn weinig banen maar veel sollicitanten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zag het iets te laat, en dacht huh waarom allemaal gratz en zoMaar het is goed nieuws
!
Ah super dan toch, dat ze voor jou kiezenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben ook echt heel blij! Want het is voor het bedrijf veel makkelijk om iemand aan te nemen met een diploma en er zijn weinig banen maar veel sollicitanten.
Toch kiezen ze voor mij, jeeeeej
hehequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
http://omroepwest.nl/nieuws/onrust-na-politie-inval-laak
Die ene gast vliegen
Ik wou komen alleen m'n fiets heeft een lekke band...quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben weer in Amsterdam
Mijn vloer ziet er nu mooi uitIk kan alleen welk janken als ik zie hoeveel zooi ik mote gaan opruimen, en dat ze zeggen dat er geen stof ligt bij het schuren is ook niet waar want alles zit onder
dat wordt meubels sjouwen en schoonmaken t weekend
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou komen alleen m'n fiets heeft een lekke band...
Stof bij de buren?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben weer in Amsterdam
Mijn vloer ziet er nu mooi uitIk kan alleen welk janken als ik zie hoeveel zooi ik mote gaan opruimen, en dat ze zeggen dat er geen stof ligt bij het schuren is ook niet waar want alles zit onder
dat wordt meubels sjouwen en schoonmaken t weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |