SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.![]()
Deze TT.
Tetten.
(Niet dat ik op dames val, getuige mijn uitspatting van afgelopen donderdag (mijn liezen doen nog steeds pijn), maar tieten maken alles goed.).
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Hahaha die TTWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Een beetje gay is oke / Een beetje bi is niet bahquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:58 schreef Finland. het volgende:
Deze TT.
Tetten.
(Niet dat ik op dames val, getuige mijn uitspatting van afgelopen donderdag (mijn liezen doen nog steeds pijn), maar tieten maken alles goed.).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:58 schreef Finland. het volgende:
Deze TT.
Tetten.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja hallo, lach maar. Ik kan vandaag erdoor niet hardlopen.
ik liep mijn laatste HM in training in 1.53 maar ik hoop in Balclutha, als alles mee zit, goede groep of haas die een mooi tempo loopt en mooi weer, richting de 1.45-1.46 te kunnen eindigen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd! Hoe snel loop je het in training?
Alhoewel, 1.50 ben ik ook dit tevreden mee hoor.
Wyccie, ik woon nu ruim 15 jaar in NZ.
Ik werk voor een NL's bedrijf dus spreek nog vaak Nederlands, alleen als ik moe ben na een week of 5 7 dagen achter elkaar door werken dan worden zowel mijn Nederlands als wel als mijn Engels wat minder...dan is het net wat op dat moment het makkelijkste klinkt en wordt het vaak Dengels'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wat heb je donderdag uitgespookt danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Finland. het volgende:
Ja hallo, lach maar. Ik kan vandaag erdoor niet hardlopen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat hebben je jullie donderdag uitgespookt dan
You are not a man until you had a man... zoiets Sexy?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
O dat.
Geen evy of renate. Hm gelopen in april. Basis conditie is goed. Snelheid kan wat beter.
Loop zo'n 3 keer per week. Waarvan de bedoeling is 1 keer interval.
Volgende loop is de nurnburglauf. Ben ook niet zo'n evenementenloper.![]()
Only men sleep with menquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
You are not a man until you had a man... zoiets Sexy?Never nooit.
![]()
Hebben ze nog mensen nodig?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik liep mijn laatste HM in training in 1.53 maar ik hoop in Balclutha, als alles mee zit, goede groep of haas die een mooi tempo loopt en mooi weer, richting de 1.45-1.46 te kunnen eindigen.
Ik werk voor een NL's bedrijf dus spreek nog vaak Nederlands, alleen als ik moe ben na een week of 5 7 dagen achter elkaar door werken dan worden zowel mijn Nederlands als wel als mijn Engels wat minder...dan is het net wat op dat moment het makkelijkste klinkt en wordt het vaak Dengels![]()
![]()
Beetje herkenbaar wel. Vooral als ik veel en intensief college had en veel werkgroepen en daarna met vrienden wat drinken enzo, en dan kwam ik thuis en moest ik wel weer even wennen aan Nederlandsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik liep mijn laatste HM in training in 1.53 maar ik hoop in Balclutha, als alles mee zit, goede groep of haas die een mooi tempo loopt en mooi weer, richting de 1.45-1.46 te kunnen eindigen.
Ik werk voor een NL's bedrijf dus spreek nog vaak Nederlands, alleen als ik moe ben na een week of 5 7 dagen achter elkaar door werken dan worden zowel mijn Nederlands als wel als mijn Engels wat minder...dan is het net wat op dat moment het makkelijkste klinkt en wordt het vaak Dengelsgeen woorden kunnen vinden enzo
Ja doei.![]()
Ja, zoiets zou ik ook wel willen: Functioneelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwe shirtjeSuperdun spul, perfect voor koele/regenachtige zomer
![]()
Ja doei.![]()
vraag maar aan stream hoe romantisch het kan zijn om samen in 1 tentje op de hei te bivakkerenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Preciesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zoiets zou ik ook wel willen: Functioneel![]()
![]()
![]()
![]()
Moment even kijken of hij reageertquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vraag maar aan stream hoe romantisch het kan zijn om samen in 1 tentje op de hei te bivakkeren![]()
![]()
altijd...met aantoonbare ervaring in bloembollenteelt ben je altijd welkomquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een schoonvader in de bloembollenwereld is toch al genoeg?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
altijd...met aantoonbare ervaring in bloembollenteelt ben je altijd welkom
F means you're fucked![]()
Brokeback Mountain?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vraag maar aan stream hoe romantisch het kan zijn om samen in 1 tentje op de hei te bivakkeren
snazzy!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn schoonvader werkte bij de plantengeneeskundigedienst in Hoorn. Dat is het dichtste bij dat ik komen kanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
altijd...met aantoonbare ervaring in bloembollenteelt ben je altijd welkom![]()
![]()
Geen last van m'n tetten met hardlopen![]()
Count me in voor de 4 mijl van Groningen trouwens, ik heb een definitieve inschrijvingIk was eigenlijk te laat en kwam op een wachtlijst te staan, maar hoorde iets met veel dubbele inschrijvingen bladiebla. Nouja, ik ga em rennen
I reject reality and substitute my own![]()
zoiets maar dan voor Volk en Vaderland...quote:
mooie fim trouwens, mooi tijdbeeld'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aaah, ik ook hoor! B&W Haren + Groningen had toch besloten meer mensen mee te laten doen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef CindieY het volgende:
Geen last van m'n tetten met hardlopen![]()
Count me in voor de 4 mijl van Groningen trouwens, ik heb een definitieve inschrijvingIk was eigenlijk te laat en kwam op een wachtlijst te staan, maar hoorde iets met veel dubbele inschrijvingen bladiebla. Nouja, ik ga em rennen
3 jaar op een bloemenkwekerij gewerktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn schoonvader werkte bij de plantengeneeskundigedienst in Hoorn. Dat is het dichtste bij dat ik komen kan![]()
![]()
net niet.... maar jullie kunnen altijd als backpackers komen bollenpellen bij me in Januari om je ticket weer terug te verdienenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Een schoonvader in de bloembollenwereld is toch al genoeg?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ow ik had vandaag ook een nieuw Nike shirt. Liep wel net wat lekkerder dan mijn aldi shirt. Maar het normale prijsverschil draag ik er dan weer niet aan af.![]()
zo klopt ie Swetsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn schoonvader werkte bij de plantengeneeskundigedienst in Hoorn. Dat is het dichtste bij dat ik komen kan
Zeker mooie film!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoiets maar dan voor Volk en Vaderland...
mooie fim trouwens, mooi tijdbeeld
Geen idee, ik volg niet al 't nieuws uit de provincie/stad meer. Dit van de dubbele inschrijvingen ed hoorde ik van m'n pa en las 't ook bij RTV Noord geloof ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef Finland. het volgende:
[..]
Aaah, ik ook hoor! B&W Haren + Groningen had toch besloten meer mensen mee te laten doen?
Zijn er hier eigenlijk mensen die komende zaterdag aan de halve marathon van Zwolle mee doen? Ik ga zelf kijken voor wat inspiratie en blijvende motivatie
Ach, ik heb jaren mijn bijbaantje gehad in de potplantjes en perkgoed....dus bollen moeten ook nog wel lukkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
net niet.... maar jullie kunnen altijd als backpackers komen bollenpellen bij me in Januari om je ticket weer terug te verdienen
Tulpenbollensoep.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik eet wel eens bieten, dat zijn bollen, sort of. Is dat genoeg rd?
Het is hier trouwens ook een rage in de kroeg, moet je eerst een tulpenbol opeten en dan een shotje van een of andere smerige meuk nemen![]()
![]()
Vandaag geen zin om een sportbh aan te trekken, maar als ik straks echt langer dan 1 minuut ga hardlopen zal het wel nodig zijn.
Zo hebben we dat onderwerp ook weer gehad.![]()
kan iemand me vertellen waar het hardlooptopic is gebleven? tetten, bloembollen, ... euh
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb helemaal niks met bollen, ik heb zelfs geen wattenbollen.
Maar iemand met een frisse, objectieve blik is toch ook heel handig, RD?
Voor de zomer? Ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dat kraagje, dat moet ik echt niet hebben.![]()
ja, vrouwen hebben altijd een streepje voor als ik toch moet kiezen uit de enorme poel van ervaring die zich hier aandient.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik eet wel eens bieten, dat zijn bollen, sort of. Is dat genoeg rd?
trouwens, bietensap ik heel goed voor hardlopers
ik zou zeggen google maar even'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
enne, een biet is geen bol nog een knol, het is een wortelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik eet wel eens bieten, dat zijn bollen, sort of. Is dat genoeg rd?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
GotC d'r bollen zijn cup E. Dat moet wel voldoende zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, vrouwen hebben altijd een streepje voor als ik toch moet kiezen uit de enorme poel van ervaring die zich hier aandient.
ik zou zeggen google maar even
ik kan boeketten maken!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, vrouwen hebben altijd een streepje voor als ik toch moet kiezen uit de enorme poel van ervaring die zich hier aandient.
ik zou zeggen google maar even
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Tetten --> goede sportbh is een link die ik nog wel snap, de bollen nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef DJMO het volgende:
kan iemand me vertellen waar het hardlooptopic is gebleven? tetten, bloembollen, ... euhIk ga verder ook niet SC'en hier. Maandag weer lopen, heb niks met lange mouwen mee genomen voor morgen
Zoiets stond in de nieuwsbrief van de 4Mijl. Ik heb niet eens een televisie, dus ik volg het ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg niet al 't nieuws uit de provincie/stad meer. Dit van de dubbele inschrijvingen ed hoorde ik van m'n pa en las 't ook bij RTV Noord geloof ik.
Zijn er hier eigenlijk mensen die komende zaterdag aan de halve marathon van Zwolle mee doen? Ik ga zelf kijken voor wat inspiratie en blijvende motivatie.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef YUR het volgende:
[..]
GotC d'r bollen zijn cup E. Dat moet wel voldoende zijn![]()
we blijven tenslotte mannen en het vlees is zwak
Dan zet ik GotC wel bij de spoellijn buiten, in het zonnetje met water spelen in haar singlet...
dan mag jij eerder komen,als alle tulpenvelden hier bloeien in begin Novemberquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mjah om in dat onderwerp te blijven: ik loop ook zonder beha, heb werkelijk NIETS dat bounct ofzo .. maar ik heb wel de tip van sporttape meegnomen. Over je veters werkt het het iig primaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tetten --> goede sportbh is een link die ik nog wel snap, de bollen nietIk ga verder ook niet SC'en hier. Maandag weer lopen, heb niks met lange mouwen mee genomen voor morgen
'k zal zondag wel zien hoe die zooi zich op de tepels houdt..
Oh, die heb ik niet eens gelezenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Finland. het volgende:
[..]
Zoiets stond in de nieuwsbrief van de 4Mijl. Ik heb niet eens een televisie, dus ik volg het ook niet.
Ik heb een rondje gejubeld toen ik de definitieve inschrijving had, want 't gaat m'n eerste loop ooit worden. Ik ben heel benieuwd hoe of wat, maar ik heb er nu al ontzettend veel zin in.
Oeh, veters! Ik ben schijnbaar geen veterstrikwonder ofzo, ze gaan altijd weer losquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
mjah om in dat onderwerp te blijven: ik loop ook zonder beha, heb werkelijk NIETS dat bounct ofzo .. maar ik heb wel de tip van sporttape meegnomen. Over je veters werkt het het iig prima'k zal zondag wel zien hoe die zooi zich op de tepels houdt..
Wellicht idd vasttapen die hap. En ik moet een sportbh aan, anders gaat 't bouncen en pijn doen
zie je wel, je kunt gerust wat van me aannemenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
maar ik heb wel de tip van sporttape meegnomen. Over je veters werkt het het iig prima
ik neem genoeg van je aanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zie je wel, je kunt gerust wat van me aannemenmaar soms drijf zelfs jij me over the top
en niet om je te beledigen of af te schrikken, maar heel soms lijkt het erop dat jij me nog liever die marathon ziet uitlopen dan ik zelf
Yup! Het is dat je het niet kan voelen, het weegt namelijk niks en is voornamelijk voor m'n armen. Kraagje stoort niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor de zomer? Ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk.![]()
Dat kraagje, dat moet ik echt niet hebben.![]()
enne YUR, in de bollenwereld praten we niet over een cup E maar meer over een "uit de huid gegroeide 14+"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
10 4quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
enne YUR, in de bollenwereld praten we niet over een cup E maar meer over een "uit de huid gegroeide 14+"F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
enne YUR, in de bollenwereld praten we niet over een cup E maar meer over een "uit de huid gegroeide 14+"![]()
![]()
Toch wel het fluor-pijn-aan-de-ogen rozequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef GotC het volgende:
Oh, en ik heb zojuist m'n schoenen klaargemaakt voor de Ladiesrun van volgende week: Roze veters![]()
![]()
aaaawwww, wyccie, ik had je helemaal over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
en ja hoor, iemand die ons op onze bedrijfsblindheid wijst is altijd welkom'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een vreemde post vind ik dit ...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik neem genoeg van je aanmaar soms drijf zelfs jij me over the top
en niet om je te beledigen of af te schrikken, maar heel soms lijkt het erop dat jij me nog liever die marathon ziet uitlopen dan ik zelf
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef GotC het volgende:
Oh, en ik heb zojuist m'n schoenen klaargemaakt voor de Ladiesrun van volgende week: Roze veterslove it!
Ik loop via een schema dat RD en ik samen zelf opstellen, dus geen evy of RW, maar puur gebaseerd op mijn prestaties, en lichamelijke gesteldheid tijdens de laatste run + op het moment van plannen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Jawel, dat weet ik. Maar er straalt vrij weinig dankbaarheid uit die post....en dat vind ik wat raarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik loop via een schema dat RD en ik samen zelf opstellen, dus geen evy of RW, maar puur gebaseerd op mijn prestaties, en lichamelijke gesteldheid tijdens de laatste run + op het moment van plannen.F means you're fucked![]()
Als ik volgend jaar geen baan kan vinden, vlieg ik naar NZ.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
aaaawwww, wyccie, ik had je helemaal over het hoofd gezien.
en ja hoor, iemand die ons op onze bedrijfsblindheid wijst is altijd welkom![]()
![]()
is een plaagstootje, zie ook de knipoog aan het einde. RD weet hoe ik over hem denk, en ik weet ook dat ik zonder hem niet had geweest waar ik nu benquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel, dat weet ik. Maar er straalt vrij weinig dankbaarheid uit die post....en dat vind ik wat raar
prima, we hebben vanaf 1 septembet tot 1 juni werk voor jequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik volgend jaar geen baan kan vinden, vlieg ik naar NZ.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
(Hele dag gewerkt en flink achter met lezen, maar wilde toch nog even reageren)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:46 schreef streamnl het volgende:
Een ethiek vraagje.
Ik kwam op mijn rondje iemand tegen die het echt heel zwaar had. Kei rode hoofd (zat echt bijna tegen paars aan), heel erg zweten en hard te puffen.
Naar mijn mening was zij veel meer dan haar kunnen aan het doen. Moet je dat zeggen of haar in ere laten?
Probeer een 'Gaat het?' of iets minder bezorgd/bemoeierig een luchtige 'Hey, hoe gaat 'ie?' Daarbij begin je niet meteen met jouw mening over haar inspanning, maar geef je de ander wel een opening voor 't geval ze een beginner is die eigenlijk best advies van een andere loper wil. Zegt ze glashard 'Prima' of negeert ze je ofzo, gewoon laten gaan, maar misschien krijg je zo wel een korte conversatie op gang.![]()
overigens, en dat weet RD zelf ook wel, vind ik het schema wat hij SOMS voorstelt écht te zwaar. Ik weet ook echt wel waar ik voor aan het trainen ben, maar ik wil mezelf niet over de top drijven, hoewel ik daar onder zijn ´druk´ wel toe in staat ben .. zie ook m'n run van gisteren bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel, dat weet ik. Maar er straalt vrij weinig dankbaarheid uit die post....en dat vind ik wat raarIk heb er één en ik ben er trots op
trainen voor een marathon bestaat uit 3 gouden regels...ren,ren en ren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Huh, ik had juist het idee dat jij te hard wil gaan en dat RD je een beetje in toom moet houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:27 schreef DJMO het volgende:
overigens, en dat weet RD zelf ook wel, vind ik het schema wat hij SOMS voorstelt écht te zwaar. Ik weet ook echt wel waar ik voor aan het trainen ben, maar ik wil mezelf niet over de top drijven, hoewel ik daar onder zijn ´druk´ wel toe in staat ben .. zie ook m'n run van gisteren bijvoorbeeld.![]()
mijn beeld van MoBlo als hardloopnerd wordt keihard onderuit gehaald...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
beetje tegenvallende uitslag van de Voice UK
Hé, zeg, je hebt het hier wel tegen FOK!Idol 2009quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn beeld van MoBlo als hardloopnerd wordt keihard onderuit gehaald...![]()
Ja doei.![]()
Yuuuuuuuuuuuup. Nix meer, nix minder.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
trainen voor een marathon bestaat uit 3 gouden regels...ren,ren en renF means you're fucked![]()
in 't begin wel ja .. nu is 't vaak eerder andersomquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, ik had juist het idee dat jij te hard wil gaan en dat RD je een beetje in toom moet houden.hoewel we meestal gelijk opgaan hoor
Dat weet ik nogquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hé, zeg, je hebt het hier wel tegen FOK!Idol 2009![]()
O in dat geval ga ik het ook maaar doen. Ben al halverwege dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
trainen voor een marathon bestaat uit 3 gouden regels...ren,ren en ren![]()
Uiteraard!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Toch wel het fluor-pijn-aan-de-ogen roze
En RD![]()
![]()
inderdaad, maar zolang je braaf blijf luisteren komt alles goed!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
in 't begin wel ja .. nu is 't vaak eerder andersomhoewel we meestal gelijk opgaan hoor
en daar vertrouw ik ook op... enne, het is jouw marathon dus jij bent de baas, ik ben er alleen voor goedbedoeld advies'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar bedoel je dat in snelheid, afstand of frequentie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef DJMO het volgende:
in 't begin wel ja .. nu is 't vaak eerder andersomhoewel we meestal gelijk opgaan hoor
![]()
vooral qua snelheid kan ze nog wel eens lekker eigenwijs zijn...maar komt allemaal goed hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar bedoel je dat in snelheid, afstand of frequentie?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij hebt vandaag een free trial van een woordenboek-FOK!-integratie-ap die je zoveel mogelijk wilt gebruiken?quote:!
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag een free trial van een woordenboek-FOK!-integratie-ap die je zoveel mogelijk wilt gebruiken?!
![]()
![]()
m'n snelheid is prima volgens RD, ik zou sneller willen, de afstand zijn we het over eens dat die omhoog moet, en de frequentie .. wisselend. Ik vind drie keer per week genoeg met drie a vier keer kracht/core stability oefeningen thuis erbij, hij zou graag zien dat k vier keer per week ga rennen. We hebben nu het compromis dat ik om de week drie om vier doe en en de andere week vier om drie. Kun je 't nog volgen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar bedoel je dat in snelheid, afstand of frequentie?
Ik vind 't leuk hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
He, wel alleen in jouw voordeel hoor, dus nait soez'n![]()
Ja doei.![]()
mmmm, bring back the good old timesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
@RD van Stream: net zo romantisch als samen douchen tijdens een oefening
Trainen voor een marathon is compromisloosquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n snelheid is prima volgens RD, ik zou sneller willen, de afstand zijn we het over eens dat die omhoog moet, en de frequentie .. wisselend. Ik vind drie keer per week genoeg met drie a vier keer kracht/core stability oefeningen thuis erbij, hij zou graag zien dat k vier keer per week ga rennen. We hebben nu het compromis dat ik om de week drie om vier doe en en de andere week vier om drie. Kun je 't nog volgen?F means you're fucked![]()
En 4-5 keer per week trainenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Trainen voor een marathon is compromisloosEn niet op snelheid, wel op afstand.
![]()
Zeker als het uitgesproken wordt als "sjokken"quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik vind joggen altijd zo als sloffen klinken
maar dat mag je nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n snelheid is prima volgens RD, ik zou sneller willen
Zeg eh wol ie wel eens eem nait zo soez'n , dat gedonder wil ik hier niet hebb'nquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
He, wel alleen in jouw voordeel hoor, dus nait soez'n
Skier pinkie daj dr bent![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien sponsort ING de laatste 15km wel![]()
![]()
vandaag kwam ik niet onder de 7mins/km uitquote:normaal zit ik op 6.30
ze moet wel...anders strafwerkquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien sponsort ING de laatste 15km wel![]()
![]()
![]()
Hoo ee'm ja, ik ben geen koe!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zeg eh wol ie wel eens eem nait zo soez'n , dat gedonder wil ik hier niet hebb'n
Skier pinkie daj dr bent![]()
![]()
Anders stop je met coachen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ze moet wel...anders strafwerk![]()
![]()
Goh, dat meen je niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:34 schreef DJMO het volgende:
m'n snelheid is prima volgens RD, ik zou sneller willen
Moet zeggen dat ik 4 keer persoonlijk wel veel vind, dat lukt me niet. Maar goed, je bouwt dan wel conditie op.quote:de afstand zijn we het over eens dat die omhoog moet, en de frequentie .. wisselend. Ik vind drie keer per week genoeg met drie a vier keer kracht/core stability oefeningen thuis erbij, hij zou graag zien dat k vier keer per week ga rennen. We hebben nu het compromis dat ik om de week drie om vier doe en en de andere week vier om drie. Kun je 't nog volgen?
En kilometers maken is zoveel belangrijker dan snelheid. Met snelheid loop je geen marathon uit, met kilometers wel.![]()
omdat dat een herstel, ik herhaal....herstelloopje wasquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
vandaag kwam ik niet onder de 7mins/km uitnormaal zit ik op 6.30
Snelheid boeit voorlopig nog niet...focus ligt meer op afstand lijkt me. Je lichaam zal moeten wennen aan langdurige inspanningquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
vandaag kwam ik niet onder de 7mins/km uitnormaal zit ik op 6.30
Proost trouwens, lekker rood wijntje hier! Scriptie-body is zo goed als af, nu alleen de conclusie nog en bijschaven!Ja doei.![]()
Strongbow hierquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Proost trouwens, lekker rood wijntje hier! Scriptie-body is zo goed als af, nu alleen de conclusie nog en bijschaven!![]()
![]()
We zijn trots op jequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Proost trouwens, lekker rood wijntje hier! Scriptie-body is zo goed als af, nu alleen de conclusie nog en bijschaven!
en ik jaloers
Proost!F means you're fucked![]()
yupquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanks! Morgen maar 's helemaal doorlezen en zien wat voor onzin 't is gewordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef YUR het volgende:
[..]
We zijn trots op je
en ik jaloers
Proost!![]()
![]()
Ja doei.![]()
zo direkt lopen en dan vanmiddag maar schaamteloos een fles Shiraz open schroevenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Proost trouwens, lekker rood wijntje hier!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar wel een mooi maagie, en doar hol ik wel van![]()
![]()
Hosselen in het Drents
Zand- of veendrents?![]()
Shirazquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo direkt lopen en dan vanmiddag maar schaamteloos een fles Shiraz open schroevenheb ik hier nu ook! Goede keus
Ja doei.![]()
Een whut?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Cideral vind ik Bulmers lekkerder, en dan nóg liever een goede troebele cider
![]()
![]()
Oeh!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo direkt lopen en dan vanmiddag maar schaamteloos een fles Shiraz open schroeven
Ik heb alleen rose D Anjou hier..![]()
Ik kom wel keertje langs, proevenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
Strongbow en Bulmers zijn heldere gefilterde cidersze hebben ze ook ongefilterd
![]()
![]()
*zandboks*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zand , en ieje dannnn![]()
Dat ik dit nog mag meemaken, houd me tegen![]()
inderdaad, met een Shiraz uit Ozzie kan het bijna niet verkeerd gaanquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Google Maps hadden we al openquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent/jullie zijn van harte welkom!![]()
![]()
Verkeerde sport.quote:
Ik ga maandag pas weer lopen. Volgende week probeer ik wel 3-4 keer te lopen. Weer wat conditie opbouwen, dat doe ik ook met wat zumba en bootcamp.![]()
Zeg dat nou niet te hard he...staan we ineens *TOET*TTOOOOEEEEETTT* voor je deurquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent/jullie zijn van harte welkom!F means you're fucked![]()
Stelletje kletskousen zijn jullie zeg!! Eén dagje shoppen met mams en zusje, en we zijn alweer, wat, drie topics verder?! Hahaha!!
Heb ik wat gemist?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Busje voor "speciale" mensen , helmpjes op en kwijlenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard he...staan we ineens *TOET*TTOOOOEEEEETTT* voor je deur![]()
![]()
GotC heeft heerlijk 30 minuten achter elkaar gelopen. En iets met tettenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Stelletje kletskousen zijn jullie zeg!! Eén dagje shoppen met mams en zusje, en we zijn alweer, wat, drie topics verder?! Hahaha!!
Heb ik wat gemist?F means you're fucked![]()
Tettentopic, Ruzietopic, Ijstopicquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb ik wat gemist?![]()
Nou ja, met m'n afstandmeten.nl linkjes moet je op z'n minst de straat kunnen vindenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard he...staan we ineens *TOET*TTOOOOEEEEETTT* voor je deur
Ja doei.![]()
Hoezo, kom je mee dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Busje voor "speciale" mensen , helmpjes op en kwijlenF means you're fucked![]()
Krijg jij je wedstrijdtempo ook gesponsord door ING door ren,ren,ren te SMS-en naar the Voice UK?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb ik wat gemist?Ja doei.![]()
Exact, zat laatst al te kijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, met m'n afstandmeten.nl linkjes moet je op z'n minst de straat kunnen vinden
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:47 schreef YUR het volgende:
[..]
GotC heeft heerlijk 30 minuten achter elkaar gelopen. En iets met tettennetjes GotC
En tetten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goeie samenvatting! Ik mis alleen nog tetten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Krijg jij je wedstrijdtempo ook gesponsord door ING door ren,ren,ren te SMS-en naar the Voice UK?![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Krijg jij je wedstrijdtempo ook gesponsord door ING door ren,ren,ren te SMS-en naar the Voice UK?
Zal ik popcorn pakken en terug gaan lezen?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan kunnen we inderdaad niet met onze eigen autoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mocht het zo ver komen dan wil ik best mee
Neuhquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zal ik popcorn pakken en terug gaan lezen?
Daar zat ik wel aan te denken vandaag, maar wellicht even handig om dat met Mirjam en Mylene te overleggenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:50 schreef YUR het volgende:
Zullen we anders een apart HardloopSC-topic maken?
Ja doei.![]()
Vind ik verwarrend... Moet ik nog meer topics volgenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:50 schreef YUR het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jah...lijkt me geen slecht planquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denken vandaag, maar wellicht even handig om dat met Mirjam en Mylene te overleggenF means you're fucked![]()
Ik had die gedachte ook al, maar dan wil ik wel ook in de OP staanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:50 schreef YUR het volgende:
Zullen we anders een apart HardloopSC-topic maken?![]()
![]()
Ok, maar dan moet je wel stilstaan en daar niet uit komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik had die gedachte ook al, maar dan wil ik wel ook in de OP staanJa doei.![]()
moeite waard!! ik heb ook genoten met mijn ontbijtje erbijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zal ik popcorn pakken en terug gaan lezen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, wel zand! Beter dan veenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Och dat kan ik toch nie ruuk'n![]()
* Veenboks *
Woar kom ie weg dannnn
En uut t zuuden.![]()
Ik ook ik ook ik ook!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik had die gedachte ook al, maar dan wil ik wel ook in de OP staan![]()
![]()
Ie komt toch niet uit suthwalda of weh ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, wel zand! Beter dan veen
En uut t zuuden.![]()
dit dus, gewoon zo laten lijkt mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik verwarrend... Moet ik nog meer topics volgen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ook!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moeite waard!! ik heb ook genoten met mijn ontbijtje erbijMet mn kopje soep.
![]()
Nee, verder naar rechtsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ie komt toch niet uit suthwalda of weh ?![]()
![]()
SC lijkt me niks... Meeste hier is nog wel gerelateerd aan hardlopen.
En dan moet ik nóg een topic bijhouden
Eenschquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, gewoon zo laten lijkt mij
Opzich wel fijn, een SC topic, maar hoeft niet van mij!![]()
maar wat staat er dan nog in het hardloopnietSC topic?
Ik ga ff douchen en slapen. Over een uurtje of 7 staat het eerste kind weer te roepen.![]()
Nouja...geloof het of niet, maar SC-technisch zit ik me nog behoorlijk in te houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
maar wat staat er dan nog in het hardloopnietSC topic?
Ik ga ff douchen en slapen. Over een uurtje of 7 staat het eerste kind weer te roepen.F means you're fucked![]()
Nee mienjong!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Och dat meen je niet![]()
![]()
![]()
![]()
Denk je de enige boerenlul te zijn hier
/boerentetinmijngeval![]()
![]()
Ik wilde net precies hetzelfde tikkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Nouja...geloof het of niet, maar SC-technisch zit ik me nog behoorlijk in te houdenaf en toe wat over de scriptie glipt er wel tussendoor
Ja doei.![]()
Precies...als je me los laat, is het einde zoekquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wilde net precies hetzelfde tikkenaf en toe wat over de scriptie glipt er wel tussendoor
Jawel tof, het gaat hier vaak over iets anders.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:50 schreef YUR het volgende:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Daar is het ineens doodstil...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Of we gaan allemaal naar het DH topic
Of we beginnen er gewoon een in ABOquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel tof, het gaat hier vaak over iets anders.en dan lokken we de toffe mensen van hier daarheen!
Ja doei.![]()
in for a long night together with comfort food.....?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben van oorsprong een boer'ntrien. Uut Grunn, dat dan weer welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Och dat meen je niet![]()
![]()
![]()
![]()
Denk je de enige boerenlul te zijn hier
Op zich vind ik een SC-topic handig, want dan kan ik die skippen en hoef ik niks terug te lezen. Het gaat echt te hard hier.![]()
Mijn drents is niet echt heel goed overigensquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Is dat net zo lekker als boerenyoghurt ?![]()
Zol wel mooi weez'nHoe ist met de kinder'n anders?
![]()
![]()
Ik neem het nog eens voor je opquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of we beginnen er gewoon een in ABOen dan lokken we de toffe mensen van hier daarheen!
![]()
![]()
![]()
dit isdit mag dan een mengsel zijn tussen Q+A en SC maar alle newbe vragen worden altijd keurig beantwoord volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Op zich vind ik een SC-topic handig, want dan kan ik die skippen en hoef ik niks terug te lezen. Het gaat echt te hard hier.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb vandaag in de stad trouwens zo'n broekje van Nike gepast, zo'n twee-in-een broekje. Heel fijn, alleen de kleur vond ik niet zo tof. Nog even verder zoeken dus![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Och jeequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong een boer'ntrien. Uut Grunn, dat dan weer wel
OOooh dan praat ik weer gewoon ABNquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn drents is niet echt heel goed overigens![]()
![]()
Nou ja, ik ben een SC-er pur sang en zoals YUR al zei: ik zit me écht in te houden hier om het nog zoveel mogelijk ontopic te houden enzo, maar vind 't ook wel leuk om met wat mensen hier over andere dingen te praten dan hardlopenwant ondanks dat we dat allemaal leuk vinden zijn er ook nog andere dingen die ons bezig houden.
Ja doei.![]()
Maar jij ZW dus?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Och jee
[..]
OOooh dan praat ik weer gewoon ABN![]()
de andere loperds die mee waren nog wat gekocht?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb vandaag in de stad trouwens zo'n broekje van Nike gepast, zo'n twee-in-een broekje. Heel fijn, alleen de kleur vond ik niet zo tof. Nog even verder zoeken dus!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
As hier oprocht Drents gepraot moet wordn, dan bie je bij mij aant juuste adres
Hahaha, schrijven is echt lastiger dan spreken.
Neeeeeeeeee wat heb ik gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef Finland. het volgende:
As hier oprocht Drents gepraot moet wordn, dan bie je bij mij aant juuste adres
Hahaha, schrijven is echt lastiger dan spreken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joa dat lulln giet nog weh moar dat schriem benne wij boern niet zo van he.![]()
ATV?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja en jij ATV of KV ?of nog een drempel verder
![]()
KV is weer te ver naar rechts. Vlakbij C hier.
![]()
oke, iemand dan even een poll maken over wat we met z'n allen willen? SC of niet?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou, zal ik eerst eens vragen hoe de mods van LIF dat voor zich zien? Want als die nee zeggen heeft een heel onderzoek ook geen zin
Ja doei.![]()
Das waor. Maor ik ben sinds oktober ook gien Drents wichie meer hoor. Stadjer is het devies!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee wat heb ik gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joa dat lulln giet nog weh moar dat schriem benne wij boern niet zo van he.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Ik vind de loop/sc-inhoud nu wel leuk! Welke naam dat krijgt maakt me niet uitquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, iemand dan even een poll maken over wat we met z'n allen willen? SC of niet?![]()
![]()
Wellicht een heel subforum op fok?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, iemand dan even een poll maken over wat we met z'n allen willen? SC of niet?![]()
![]()
Ja, maar niks loop-gerelateerd. M'n moeder heeft wel een paar keer heen en weer gehobbeld op natural running schoenen, maar dat was het toch niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de andere loperds die mee waren nog wat gekocht?
Ik heb een tweede paar X-socks gekregen van m'n moeder, omdat ik maar één paar had, en dat was zielig
Ik wissel het ook af hoor. In het weekend ben ik weer thuisthuis, door de weeks tussen die gekke frieznquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:06 schreef Finland. het volgende:
[..]
Das waor. Maor ik ben sinds oktober ook gien Drents wichie meer hoor. Stadjer is het devies!![]()
bugger the mods..wij zijn toch de hardlopers dus is het is toch onze SC? met onze eigen hardloopmodquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, zal ik eerst eens vragen hoe de mods van LIF dat voor zich zien? Want als die nee zeggen heeft een heel onderzoek ook geen zin
geen sc. dit is leuk zat..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, iemand dan even een poll maken over wat we met z'n allen willen? SC of niet?
beste idee van de avondquote:
Hm, er is al wel dat blessuretopic, dat kunnen we misschien wel gebruiken? "Blessureleed wegSC-en"
Ja doei.![]()
dus die guppy ogen werden smekende puppy ogen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb een tweede paar X-socks gekregen van m'n moeder, omdat ik maar één paar had, en dat was zielig'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit ja!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:08 schreef GotC het volgende:
Ik zeg, geen SCIk vind het net zo gezellig hier!
Dat is ook wel weer waarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ik ben een SC-er pur sang en zoals YUR al zei: ik zit me écht in te houden hier om het nog zoveel mogelijk ontopic te houden enzo, maar vind 't ook wel leuk om met wat mensen hier over andere dingen te praten dan hardlopenwant ondanks dat we dat allemaal leuk vinden zijn er ook nog andere dingen die ons bezig houden.
![]()
![]()
Nee, ze vond het niet kunnen dat ik maar één paar sokken hadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dus die guppy ogen werden smekende puppy ogen?dat moest anders. Dus hup, in m'n nekvel gegrepen en mee naar de winkel
Jazeker, maar soms is het lastig om nog relevante posts te vinden als antwoord op een loopvraag die je hebt gesteld, tussen dat SC-geweld.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
dit mag dan een mengsel zijn tussen Q+A en SC maar alle newbe vragen worden altijd keurig beantwoord volgens mij![]()
Weet je wat het is...ik denk dat een aantal mensen die hier alleen voor het hardlopen komen zich er behoorlijk aan gaan storen.
Je leest nu al steeds vaker: Jullie gaan wel erg hard zeg, ik hou het niet meer bij!F means you're fucked![]()
Plus dat het voor de nieuwelingen wat moeilijk is om ineens met zo'n stroom aan gelul om te gaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:12 schreef YUR het volgende:
Weet je wat het is...ik denk dat een aantal mensen die hier alleen voor het hardlopen komen zich er behoorlijk aan gaan storen.
Je leest nu al steeds vaker: Jullie gaan wel erg hard zeg, ik hou het niet meer bij!![]()
![]()
Moet je harder rennen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:12 schreef YUR het volgende:
Je leest nu al steeds vaker: Jullie gaan wel erg hard zeg, ik hou het niet meer bij!Ja doei.![]()
En ze kunnen het gevoel krijgen dat we heel erg een kliek zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Plus dat het voor de nieuwelingen wat moeilijk is om ineens met zo'n stroom aan gelul om te gaanF means you're fucked![]()
opbouwen !quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zwakquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:14 schreef GotC het volgende:
Mja, rond de herfst haken er toch vaak geen nieuwe mensen meer aanAlleen afhakers
![]()
![]()
Nee, wij zijn allemaal stoerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:14 schreef GotC het volgende:
Mja, rond de herfst haken er toch vaak geen nieuwe mensen meer aanAlleen afhakers
Jonge, ik ga even naar het toilet, meteen het halve topic onder gespamd
Daar hest het al !quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:15 schreef Finland. het volgende:
Jonge, ik ga even naar het toilet, meteen het halve topic onder gespamd![]()
Dat zeg ik..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:15 schreef Finland. het volgende:
Jonge, ik ga even naar het toilet, meteen het halve topic onder gespamdF means you're fucked![]()
Ik was even in een andere SC, en meteen dit idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:15 schreef Finland. het volgende:
Jonge, ik ga even naar het toilet, meteen het halve topic onder gespamd![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik vind de SC ertussendoor wel leuk, maar het 'vervuilt' wel. Wat dus tot gevolg heeft dat mensen die hier naar loopinfo zoeken, zich door een enorme bult aan SC-posts moeten worstelen, of het helemaal niet lezen.Dat zeker.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef YUR het volgende:
En ze kunnen het gevoel krijgen dat we heel erg een kliek zijn![]()
![]()
+1quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sie bint echt van de ratten besnuffeldquote:
Het is blauwEn dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag mezelf nu echt af hoe lang het gaat duren voor ik hier weer een beetje fatsoenlijk op kan lopen, laat staan hardlopen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:16 schreef douche-eendje het volgende:
Het is blauwEn dik
Ik dacht dat je koekiemonster bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag mezelf nu echt af hoe lang het gaat duren voor ik hier weer een beetje fatsoenlijk op kan lopen, laat staan hardlopen
hear hearquote:
Het is blauwEn dik
NoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag mezelf nu echt af hoe lang het gaat duren voor ik hier weer een beetje fatsoenlijk op kan lopen, laat staan hardlopen
Langer nie wies, dat volk hierquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:16 schreef Finland. het volgende:
[..]
Sie bint echt van de ratten besnuffeld![]()
Het is blauwEn dik
Auw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag mezelf nu echt af hoe lang het gaat duren voor ik hier weer een beetje fatsoenlijk op kan lopen, laat staan hardlopen
Beterschap
Da's SC...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Persoonlijk vind ik het nu ook teveel slap geouwehoer worden.F means you're fucked![]()
Het is blauwEn dik
Whut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag mezelf nu echt af hoe lang het gaat duren voor ik hier weer een beetje fatsoenlijk op kan lopen, laat staan hardlopen![]()
![]()
Het is blauwEn dik
*AU* heb je daar al door een huisarts nar laten kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag mezelf nu echt af hoe lang het gaat duren voor ik hier weer een beetje fatsoenlijk op kan lopen, laat staan hardlopenIk heb er één en ik ben er trots op
student beats the master!quote:
Haat haat haat hooikoorts. Jaren geen last van gehad en nu.. BAM, in ya face.
Vandaag ook de meest bizare ronde gelopen:
5.56
5.27
5.30
5.39
5.43
5.48
6.18
6.26 (langzaamste km)
4.35 (snelste km!!)
5.54
Praktisch 11 (10.97)km gelopen in 1.03.01In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nog niet, wel contact gehad donderdagavond met de huisartsenpost omdat het nu wel heel heftig was. Heb vandaag met mn eigenwijze knar gewoon iets teveel gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
*AU* heb je daar al door een huisarts nar laten kijken?. Zwelling is al een stuk minder en de blauwe plek, ik spreek helaas uit ervaring, hoort erbij
![]()
![]()
Ik zou alles platbrandenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:17 schreef slacker_nl het volgende:
Haat haat haat hooikoorts. Jaren geen last van gehad en nu.. BAM, in ya face.![]()
Natuur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zo blij dat ik dat nog nooit heb gehad...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:17 schreef slacker_nl het volgende:
Haat haat haat hooikoorts. Jaren geen last van gehad en nu.. BAM, in ya face.F means you're fucked![]()
Ie bint een skat!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb 't even bij Mirjam neergelegdU hoort van mij.
![]()
![]()
ik denk trouwens dat het gehalte SC versterkt wordt door zaterdagavond etc .. zal morgen wel weer afzwakken ...Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb er 'n keer één dag last van gehad. wat een hel! Kan me goed voorstellen hoe vervelend 't is
Ja doei.![]()
QFT, eerste keer dat ik YUR en GotC het niet met elkaar eens zijnquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hooikoorts loopt ook niet charming, al dat lopende snotquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dat nog nooit heb gehad...
Het is blauwEn dik
Ai, het kan goed zijn dat je enkelband is gescheurd als ik je ei en bloeduitstorting zie. Dat kan maanden duren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag mezelf nu echt af hoe lang het gaat duren voor ik hier weer een beetje fatsoenlijk op kan lopen, laat staan hardlopen![]()
![]()
Morgen ben ik inderdaad de hele dag wegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:19 schreef DJMO het volgende:
ik denk trouwens dat het gehalte SC versterkt wordt door zaterdagavond etc .. zal morgen wel weer afzwakken ...
Gewoon een groen shirt aantrekken, camouflage en zulks.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hooikoorts loopt ook niet charming, al dat lopende snotJa doei.![]()
Hehe, nee hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
QFT, eerste keer dat ik YUR en GotC het niet met elkaar eens zijn
Nee, SC vind ik niet erg. Maar ik stuur even twee appjes en ik kan meteen al weer een pagina teruglezen. Je kan er gewoon niet meer tegen lezen.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
QFT, eerste keer dat ik YUR en GotC het niet met elkaar eens zijn!
Agree to disagree![]()
![]()
Daarom alle siepels in een appart topicquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:19 schreef Finland. het volgende:
Nee, SC vind ik niet erg. Maar ik stuur even twee appjes en ik kan meteen al weer een pagina teruglezen. Je kan er gewoon niet meer tegen lezen.![]()
![]()
Heb je wel wat te snoepen onderweg!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hooikoorts loopt ook niet charming, al dat lopende snot![]()
Jij snapt tquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Agree to disagree and have make-up sex afterwardsF means you're fucked![]()
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Agree to disagree and have make-up sex afterwards![]()
het andere hardlooptopic in sport is helemaal doodgebloed omdat daar alleen maar vragen in werden beantwoord dus ik denk dat dit een prima formule is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is inderdaad vreemd. Glitch in de data?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:17 schreef slacker_nl het volgende:
Haat haat haat hooikoorts. Jaren geen last van gehad en nu.. BAM, in ya face.
Vandaag ook de meest bizare ronde gelopen:
5.56
5.27
5.30
5.39
5.43
5.48
6.18
6.26 (langzaamste km)
4.35 (snelste km!!)
5.54
Praktisch 11 (10.97)km gelopen in 1.03.01![]()
Tis meer dat ik stop en dan de aanval vol krijg. Ogen zijn rood, neus loopt, hardloopkleding zit onder de snot. Yay!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hooikoorts loopt ook niet charming, al dat lopende snotIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan te bedenken dat de zwelling een stuk erger is geweest donderdagavond.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ai, het kan goed zijn dat je enkelband is gescheurd als ik je ei en bloeduitstorting zie. Dat kan maanden duren.![]()
Nee, dat geloof ik niet, ik liep de 4.35 erg lekker. Maar zo eens ff de map bekijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd. Glitch in de data?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: