SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.![]()
Deze TT.
Tetten.
(Niet dat ik op dames val, getuige mijn uitspatting van afgelopen donderdag (mijn liezen doen nog steeds pijn), maar tieten maken alles goed.).
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Hahaha die TTWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Een beetje gay is oke / Een beetje bi is niet bahquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:58 schreef Finland. het volgende:
Deze TT.
Tetten.
(Niet dat ik op dames val, getuige mijn uitspatting van afgelopen donderdag (mijn liezen doen nog steeds pijn), maar tieten maken alles goed.).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:58 schreef Finland. het volgende:
Deze TT.
Tetten.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja hallo, lach maar. Ik kan vandaag erdoor niet hardlopen.
ik liep mijn laatste HM in training in 1.53 maar ik hoop in Balclutha, als alles mee zit, goede groep of haas die een mooi tempo loopt en mooi weer, richting de 1.45-1.46 te kunnen eindigen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd! Hoe snel loop je het in training?
Alhoewel, 1.50 ben ik ook dit tevreden mee hoor.
Wyccie, ik woon nu ruim 15 jaar in NZ.
Ik werk voor een NL's bedrijf dus spreek nog vaak Nederlands, alleen als ik moe ben na een week of 5 7 dagen achter elkaar door werken dan worden zowel mijn Nederlands als wel als mijn Engels wat minder...dan is het net wat op dat moment het makkelijkste klinkt en wordt het vaak Dengels'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wat heb je donderdag uitgespookt danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef Finland. het volgende:
Ja hallo, lach maar. Ik kan vandaag erdoor niet hardlopen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat hebben je jullie donderdag uitgespookt dan
You are not a man until you had a man... zoiets Sexy?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
O dat.
Geen evy of renate. Hm gelopen in april. Basis conditie is goed. Snelheid kan wat beter.
Loop zo'n 3 keer per week. Waarvan de bedoeling is 1 keer interval.
Volgende loop is de nurnburglauf. Ben ook niet zo'n evenementenloper.![]()
Only men sleep with menquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
You are not a man until you had a man... zoiets Sexy?Never nooit.
![]()
Hebben ze nog mensen nodig?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik liep mijn laatste HM in training in 1.53 maar ik hoop in Balclutha, als alles mee zit, goede groep of haas die een mooi tempo loopt en mooi weer, richting de 1.45-1.46 te kunnen eindigen.
Ik werk voor een NL's bedrijf dus spreek nog vaak Nederlands, alleen als ik moe ben na een week of 5 7 dagen achter elkaar door werken dan worden zowel mijn Nederlands als wel als mijn Engels wat minder...dan is het net wat op dat moment het makkelijkste klinkt en wordt het vaak Dengels![]()
![]()
Beetje herkenbaar wel. Vooral als ik veel en intensief college had en veel werkgroepen en daarna met vrienden wat drinken enzo, en dan kwam ik thuis en moest ik wel weer even wennen aan Nederlandsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik liep mijn laatste HM in training in 1.53 maar ik hoop in Balclutha, als alles mee zit, goede groep of haas die een mooi tempo loopt en mooi weer, richting de 1.45-1.46 te kunnen eindigen.
Ik werk voor een NL's bedrijf dus spreek nog vaak Nederlands, alleen als ik moe ben na een week of 5 7 dagen achter elkaar door werken dan worden zowel mijn Nederlands als wel als mijn Engels wat minder...dan is het net wat op dat moment het makkelijkste klinkt en wordt het vaak Dengelsgeen woorden kunnen vinden enzo
Ja doei.![]()
Ja, zoiets zou ik ook wel willen: Functioneelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwe shirtjeSuperdun spul, perfect voor koele/regenachtige zomer
![]()
Ja doei.![]()
vraag maar aan stream hoe romantisch het kan zijn om samen in 1 tentje op de hei te bivakkerenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Preciesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zoiets zou ik ook wel willen: Functioneel![]()
![]()
![]()
![]()
Moment even kijken of hij reageertquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vraag maar aan stream hoe romantisch het kan zijn om samen in 1 tentje op de hei te bivakkeren![]()
![]()
altijd...met aantoonbare ervaring in bloembollenteelt ben je altijd welkomquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een schoonvader in de bloembollenwereld is toch al genoeg?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
altijd...met aantoonbare ervaring in bloembollenteelt ben je altijd welkom
F means you're fucked![]()
Brokeback Mountain?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vraag maar aan stream hoe romantisch het kan zijn om samen in 1 tentje op de hei te bivakkeren
snazzy!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn schoonvader werkte bij de plantengeneeskundigedienst in Hoorn. Dat is het dichtste bij dat ik komen kanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
altijd...met aantoonbare ervaring in bloembollenteelt ben je altijd welkom![]()
![]()
Geen last van m'n tetten met hardlopen![]()
Count me in voor de 4 mijl van Groningen trouwens, ik heb een definitieve inschrijvingIk was eigenlijk te laat en kwam op een wachtlijst te staan, maar hoorde iets met veel dubbele inschrijvingen bladiebla. Nouja, ik ga em rennen
I reject reality and substitute my own![]()
zoiets maar dan voor Volk en Vaderland...quote:
mooie fim trouwens, mooi tijdbeeld'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aaah, ik ook hoor! B&W Haren + Groningen had toch besloten meer mensen mee te laten doen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef CindieY het volgende:
Geen last van m'n tetten met hardlopen![]()
Count me in voor de 4 mijl van Groningen trouwens, ik heb een definitieve inschrijvingIk was eigenlijk te laat en kwam op een wachtlijst te staan, maar hoorde iets met veel dubbele inschrijvingen bladiebla. Nouja, ik ga em rennen
3 jaar op een bloemenkwekerij gewerktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn schoonvader werkte bij de plantengeneeskundigedienst in Hoorn. Dat is het dichtste bij dat ik komen kan![]()
![]()
net niet.... maar jullie kunnen altijd als backpackers komen bollenpellen bij me in Januari om je ticket weer terug te verdienenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Een schoonvader in de bloembollenwereld is toch al genoeg?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ow ik had vandaag ook een nieuw Nike shirt. Liep wel net wat lekkerder dan mijn aldi shirt. Maar het normale prijsverschil draag ik er dan weer niet aan af.![]()
zo klopt ie Swetsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn schoonvader werkte bij de plantengeneeskundigedienst in Hoorn. Dat is het dichtste bij dat ik komen kan
Zeker mooie film!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoiets maar dan voor Volk en Vaderland...
mooie fim trouwens, mooi tijdbeeld
Geen idee, ik volg niet al 't nieuws uit de provincie/stad meer. Dit van de dubbele inschrijvingen ed hoorde ik van m'n pa en las 't ook bij RTV Noord geloof ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef Finland. het volgende:
[..]
Aaah, ik ook hoor! B&W Haren + Groningen had toch besloten meer mensen mee te laten doen?
Zijn er hier eigenlijk mensen die komende zaterdag aan de halve marathon van Zwolle mee doen? Ik ga zelf kijken voor wat inspiratie en blijvende motivatie
Ach, ik heb jaren mijn bijbaantje gehad in de potplantjes en perkgoed....dus bollen moeten ook nog wel lukkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
net niet.... maar jullie kunnen altijd als backpackers komen bollenpellen bij me in Januari om je ticket weer terug te verdienen
Tulpenbollensoep.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik eet wel eens bieten, dat zijn bollen, sort of. Is dat genoeg rd?
Het is hier trouwens ook een rage in de kroeg, moet je eerst een tulpenbol opeten en dan een shotje van een of andere smerige meuk nemen![]()
![]()
Vandaag geen zin om een sportbh aan te trekken, maar als ik straks echt langer dan 1 minuut ga hardlopen zal het wel nodig zijn.
Zo hebben we dat onderwerp ook weer gehad.![]()
kan iemand me vertellen waar het hardlooptopic is gebleven? tetten, bloembollen, ... euh
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb helemaal niks met bollen, ik heb zelfs geen wattenbollen.
Maar iemand met een frisse, objectieve blik is toch ook heel handig, RD?
Voor de zomer? Ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dat kraagje, dat moet ik echt niet hebben.![]()
ja, vrouwen hebben altijd een streepje voor als ik toch moet kiezen uit de enorme poel van ervaring die zich hier aandient.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik eet wel eens bieten, dat zijn bollen, sort of. Is dat genoeg rd?
trouwens, bietensap ik heel goed voor hardlopers
ik zou zeggen google maar even'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
enne, een biet is geen bol nog een knol, het is een wortelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik eet wel eens bieten, dat zijn bollen, sort of. Is dat genoeg rd?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
GotC d'r bollen zijn cup E. Dat moet wel voldoende zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, vrouwen hebben altijd een streepje voor als ik toch moet kiezen uit de enorme poel van ervaring die zich hier aandient.
ik zou zeggen google maar even
ik kan boeketten maken!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, vrouwen hebben altijd een streepje voor als ik toch moet kiezen uit de enorme poel van ervaring die zich hier aandient.
ik zou zeggen google maar even
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Tetten --> goede sportbh is een link die ik nog wel snap, de bollen nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef DJMO het volgende:
kan iemand me vertellen waar het hardlooptopic is gebleven? tetten, bloembollen, ... euhIk ga verder ook niet SC'en hier. Maandag weer lopen, heb niks met lange mouwen mee genomen voor morgen
Zoiets stond in de nieuwsbrief van de 4Mijl. Ik heb niet eens een televisie, dus ik volg het ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg niet al 't nieuws uit de provincie/stad meer. Dit van de dubbele inschrijvingen ed hoorde ik van m'n pa en las 't ook bij RTV Noord geloof ik.
Zijn er hier eigenlijk mensen die komende zaterdag aan de halve marathon van Zwolle mee doen? Ik ga zelf kijken voor wat inspiratie en blijvende motivatie.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef YUR het volgende:
[..]
GotC d'r bollen zijn cup E. Dat moet wel voldoende zijn![]()
we blijven tenslotte mannen en het vlees is zwak
Dan zet ik GotC wel bij de spoellijn buiten, in het zonnetje met water spelen in haar singlet...
dan mag jij eerder komen,als alle tulpenvelden hier bloeien in begin Novemberquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mjah om in dat onderwerp te blijven: ik loop ook zonder beha, heb werkelijk NIETS dat bounct ofzo .. maar ik heb wel de tip van sporttape meegnomen. Over je veters werkt het het iig primaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tetten --> goede sportbh is een link die ik nog wel snap, de bollen nietIk ga verder ook niet SC'en hier. Maandag weer lopen, heb niks met lange mouwen mee genomen voor morgen
'k zal zondag wel zien hoe die zooi zich op de tepels houdt..
Oh, die heb ik niet eens gelezenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Finland. het volgende:
[..]
Zoiets stond in de nieuwsbrief van de 4Mijl. Ik heb niet eens een televisie, dus ik volg het ook niet.
Ik heb een rondje gejubeld toen ik de definitieve inschrijving had, want 't gaat m'n eerste loop ooit worden. Ik ben heel benieuwd hoe of wat, maar ik heb er nu al ontzettend veel zin in.
Oeh, veters! Ik ben schijnbaar geen veterstrikwonder ofzo, ze gaan altijd weer losquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
mjah om in dat onderwerp te blijven: ik loop ook zonder beha, heb werkelijk NIETS dat bounct ofzo .. maar ik heb wel de tip van sporttape meegnomen. Over je veters werkt het het iig prima'k zal zondag wel zien hoe die zooi zich op de tepels houdt..
Wellicht idd vasttapen die hap. En ik moet een sportbh aan, anders gaat 't bouncen en pijn doen
zie je wel, je kunt gerust wat van me aannemenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
maar ik heb wel de tip van sporttape meegnomen. Over je veters werkt het het iig prima
ik neem genoeg van je aanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zie je wel, je kunt gerust wat van me aannemenmaar soms drijf zelfs jij me over the top
en niet om je te beledigen of af te schrikken, maar heel soms lijkt het erop dat jij me nog liever die marathon ziet uitlopen dan ik zelf
Yup! Het is dat je het niet kan voelen, het weegt namelijk niks en is voornamelijk voor m'n armen. Kraagje stoort niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor de zomer? Ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk.![]()
Dat kraagje, dat moet ik echt niet hebben.![]()
enne YUR, in de bollenwereld praten we niet over een cup E maar meer over een "uit de huid gegroeide 14+"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
10 4quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
enne YUR, in de bollenwereld praten we niet over een cup E maar meer over een "uit de huid gegroeide 14+"F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
enne YUR, in de bollenwereld praten we niet over een cup E maar meer over een "uit de huid gegroeide 14+"![]()
![]()
Toch wel het fluor-pijn-aan-de-ogen rozequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef GotC het volgende:
Oh, en ik heb zojuist m'n schoenen klaargemaakt voor de Ladiesrun van volgende week: Roze veters![]()
![]()
aaaawwww, wyccie, ik had je helemaal over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
en ja hoor, iemand die ons op onze bedrijfsblindheid wijst is altijd welkom'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een vreemde post vind ik dit ...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik neem genoeg van je aanmaar soms drijf zelfs jij me over the top
en niet om je te beledigen of af te schrikken, maar heel soms lijkt het erop dat jij me nog liever die marathon ziet uitlopen dan ik zelf
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef GotC het volgende:
Oh, en ik heb zojuist m'n schoenen klaargemaakt voor de Ladiesrun van volgende week: Roze veterslove it!
Ik loop via een schema dat RD en ik samen zelf opstellen, dus geen evy of RW, maar puur gebaseerd op mijn prestaties, en lichamelijke gesteldheid tijdens de laatste run + op het moment van plannen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Jawel, dat weet ik. Maar er straalt vrij weinig dankbaarheid uit die post....en dat vind ik wat raarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik loop via een schema dat RD en ik samen zelf opstellen, dus geen evy of RW, maar puur gebaseerd op mijn prestaties, en lichamelijke gesteldheid tijdens de laatste run + op het moment van plannen.F means you're fucked![]()
Als ik volgend jaar geen baan kan vinden, vlieg ik naar NZ.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
aaaawwww, wyccie, ik had je helemaal over het hoofd gezien.
en ja hoor, iemand die ons op onze bedrijfsblindheid wijst is altijd welkom![]()
![]()
is een plaagstootje, zie ook de knipoog aan het einde. RD weet hoe ik over hem denk, en ik weet ook dat ik zonder hem niet had geweest waar ik nu benquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel, dat weet ik. Maar er straalt vrij weinig dankbaarheid uit die post....en dat vind ik wat raar
prima, we hebben vanaf 1 septembet tot 1 juni werk voor jequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik volgend jaar geen baan kan vinden, vlieg ik naar NZ.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
(Hele dag gewerkt en flink achter met lezen, maar wilde toch nog even reageren)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:46 schreef streamnl het volgende:
Een ethiek vraagje.
Ik kwam op mijn rondje iemand tegen die het echt heel zwaar had. Kei rode hoofd (zat echt bijna tegen paars aan), heel erg zweten en hard te puffen.
Naar mijn mening was zij veel meer dan haar kunnen aan het doen. Moet je dat zeggen of haar in ere laten?
Probeer een 'Gaat het?' of iets minder bezorgd/bemoeierig een luchtige 'Hey, hoe gaat 'ie?' Daarbij begin je niet meteen met jouw mening over haar inspanning, maar geef je de ander wel een opening voor 't geval ze een beginner is die eigenlijk best advies van een andere loper wil. Zegt ze glashard 'Prima' of negeert ze je ofzo, gewoon laten gaan, maar misschien krijg je zo wel een korte conversatie op gang.![]()
overigens, en dat weet RD zelf ook wel, vind ik het schema wat hij SOMS voorstelt écht te zwaar. Ik weet ook echt wel waar ik voor aan het trainen ben, maar ik wil mezelf niet over de top drijven, hoewel ik daar onder zijn ´druk´ wel toe in staat ben .. zie ook m'n run van gisteren bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Jawel, dat weet ik. Maar er straalt vrij weinig dankbaarheid uit die post....en dat vind ik wat raarIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: