SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 02-06-2012 11:09:13 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:41 schreef LWD-Godius het volgende:
Oeh echt waar? Vanmiddag ff proberen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:44 schreef loezzzje het volgende:
Aflevering gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:48 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:00 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:00 schreef Frey het volgende:
Aflevering gekeken.Ik kan hem niet zien, ik heb dat programma nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In life, every ending is a new beginning..
Aflevering gekeken.Laura en JefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt tijd dat ze weer eens nuttig zijn in plaats van irritante bemoeials.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, every ending is a new beginning..
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:00 schreef loezzzje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:34 schreef LaLouchi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:04 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:00 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vind hem welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hij moet wel zijn mond houden
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:27 schreef GSMboy het volgende:
Ik wil die aflevering nu echt heel graag zien. Is er geen andere download op internet te vinden, dan Spotnet?
Bij de losse fragmenten kijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik wil de RTL boulevard van gisteren zien. Maar ik wil geen 1 euro betalen...
06072012quote:Op zondag 3 juni 2012 20:47 schreef hugsy33 het volgende:
Wanneer is dit jaar de zomerstop?
Ik lees verschillende data
6 juli.quote:
Ik haat de zomerstop.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef loezzzje het volgende:
[..]
6 juli.
Vriendin van me baalde al dat het was afgelopen. Ik zeg hoezo? Het duurt nog zo'n 5 weken! Oh echt waar? Ik dacht dat dit de cliffhanger was!
Wat? Gehalveerd?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja, volgens mij zijn de kijkcijfers van GTST maandag gehalveerd.Er is zoveel verwarring...
Ja morgen, omdat zoveel mensen denken dat de zomerstop is aangebroken.quote:
Oh hahaquote:Op zondag 3 juni 2012 22:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja morgen, omdat zoveel mensen denken dat de zomerstop is aangebroken.
HOMO!!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]!
Er wordt gefluisterd dat ik halfman ben
Er is eigenlijk te veel in gtst waar we nog steeds niets van moeten hebben.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:40 schreef hugsy33 het volgende:
Ik bedoelde t niet lullig hoormaar alle mannen die ik ken moeten er niks van hebben
Ohja hoor. Ik ken er ook genoeg die het maar een hoop gezwets vindenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:40 schreef hugsy33 het volgende:
Ik bedoelde t niet lullig hoormaar alle mannen die ik ken moeten er niks van hebben
RTL Lounge.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
RTL Lounge.
Die lullo's van RTL hebben dus ook al de zomercliff van vorig jaar van YouTube gehaald.
hoi loezzzquote:Op zondag 3 juni 2012 21:58 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Gelukkig is ie in NL maar zo'n 6 weken. Voor amerikaanse series moeten we 4 maanden wachten
Ja, ik weet niet precies wanneer het weer begint. Eind augustus of begin september? 8 weken zou ook goed kunnenquote:
Haha ik ben 27 jaar en volg het sinds mensenheugenis. Toen ik klein was moest ik OF om 19:30 naar bed of GTST met mijn moeder kijken en om 20:00 naar bed (toen het nog uitgezonden werd om 19:30). Ieder halfuurtje langer opblijven is meegenomen als je klein bent natuurlijk.quote:
Mn broertje heeft mij gisteren nog bijgepraat over wat ik de afgelopen weken allemaal gemist hebquote:
En jouw vriendin kijkt ook naar voetbal?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Haha ik ben 27 jaar en volg het sinds mensenheugenis. Toen ik klein was moest ik OF om 19:30 naar bed of GTST met mijn moeder kijken en om 20:00 naar bed (toen het nog uitgezonden werd om 19:30). Ieder halfuurtje langer opblijven is meegenomen als je klein bent natuurlijk.
Ook een tijdje niet gevolgd, maar door mijn vriendinnetjes in de loop der jaren moest ik wel weer meekijken. Nu woon ik ruim vier jaar samen en staat standaard om 20:00 gtst aan. En om nou te zeggen dat er iets anders op tv is rond dat tijdstip wat me echt boeit... niet echt. Alleen voetbal gaat voor, maar dan kijk ik de herhaling de volgende dag om 19:30 (rtl lounge) of via RTL xl.
Ja hoor. Ze gaat ook af en toe mee naar het stadionquote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En jouw vriendin kijkt ook naar voetbal?
Mijn vader heeft het ook zeker een jaar of 18 gekeken, pas een klein jaar geleden is hij er mee opgehouden. Hij vond er niets meer aan.quote:
Tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze gaat ook af en toe mee naar het stadion
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:06 schreef Poesopstokje het volgende:
Nick;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:08 schreef Frey het volgende:
[..]Hopelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Gaat niet dood, volgens mij zet hij net als Rik zijn eigen dood in scene.quote:
Meerdijk he.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Zo snel brandweer en ambulance?
verkeerde schuur had amy.quote:
Soapmagie. Nina zat onder de benzine en was dicht bij open vuur, maar heeft geen enkele brandwond.quote:
Nou ze is anders wel heeeeeeeeeel schorquote:Op maandag 4 juni 2012 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Soapmagie. Nina zat onder de benzine en was dicht bij open vuur, maar heeft geen enkele brandwond.
wel een hees stemmetjequote:Op maandag 4 juni 2012 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Soapmagie. Nina zat onder de benzine en was dicht bij open vuur, maar heeft geen enkele brandwond.
Ebolaquote:Op maandag 4 juni 2012 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en over 20 minuten valt MegaToby ineens neer omdat hij toch interne blablabla heeft. Heel soapish.
Natuurlijk. Of een exotisch brandschadebeestje dat niemand kent en de scriptschrijver heeft gevonden bij teveel klikken op wikipediaquote:
quote:
Ik kijk VGL ook, maar kan me die uitzending volgens mij niet herinneren.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier niet nee, maar in Van God Los wel hoor.. soort mini Tygo.
Kunnen ze hem beter daar laten.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier niet nee, maar in Van God Los wel hoor.. soort mini Tygo.
Ja die... hij was die spuitbussen snuiver.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kijk VGL ook, maar kan me die uitzending volgens mij niet herinneren.
Of was dat met dat Hitlergebarengedoe?
Ik had liever Mega Mindy gehad .quote:Op maandag 4 juni 2012 20:14 schreef amaranta het volgende:
Oh my God MegaMike is echt lekkerrrrtt wat een lust voor het oog
Ahhhh okquote:Op maandag 4 juni 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja die... hij was die spuitbussen snuiver.
Hij moet alleen wel zijn mond houden, anders knap ik afquote:Op maandag 4 juni 2012 20:14 schreef amaranta het volgende:
Oh my God MegaMike is echt lekkerrrrtt wat een lust voor het oog
Vind je dat mooi ja, ongewassen verkoolde kerels?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij moet alleen wel zijn mond houden, anders knap ik af
Maar hij is zeker te pruimen deze aflevering
Het is amy maar, die telt nietquote:Op maandag 4 juni 2012 20:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
inderdaad, weer haar dochter in de steek laten
Nou, dat dus...nep Ludoquote:Op maandag 4 juni 2012 20:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Durft die wel ja, tegen die visstick
Ja! Hij is mjammie!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vind je dat mooi ja, ongewassen verkoolde kerels?
Het is meer hoe hij zich gedraagt. De heldquote:Op maandag 4 juni 2012 20:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vind je dat mooi ja, ongewassen verkoolde kerels?
Ooh Nina, ja das waar.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik bedoel nina. hij verneukt het weer met haar
Daar geloof ik niks van..quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gaat niet dood, volgens mij zet hij net als Rik zijn eigen dood in scene.
Nick wordt gewoon de James Stenbeck van GTST
Zoals altijd.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Amateuristisch gedoe weer in dat ziekenhuis.
Nee, dood.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nina die haar eigen zusje in de gevangenis wil hebben
Euh logisch toch??quote:Op maandag 4 juni 2012 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja uuh... misschien omdat Amy haar zus wilde vermoorden?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Simpel.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd
Hoe krijgt Nina die stem zo schor
en haar papa weet het ook allemaal niet meerquote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ja uuh... misschien omdat Amy haar zus wilde vermoorden?
No worriesquote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ok. Pas op dat je niet van je stoel af glibbert meid
Freakshow jaquote:Op maandag 4 juni 2012 20:28 schreef IMShuuul het volgende:
Amy die met gebogen hoofd aan komt lopenfake.
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Simpel. Just say hello..... kijk jij geen reclames?
Of is dat niet die reclame?
helaas wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:30 schreef vincerusso het volgende:
huilie huilieen papa slikt het als zoete koek
Dit, maar ik vrees van niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef Scorpie het volgende:
Ludo pak je ballen eens op en maak Amy af.
Wat is een hondenbrokkengezicht?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:29 schreef fotostarter het volgende:
Wat een hondenbrokkengezicht heeft Nina zeg...
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dus toch wel.... Je maakte me aan het twijfelen voor de 2de keer
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:47 schreef GSMboy het volgende:
Nieuwe TT voor het volgende topic:
Bel je schor met Nina![]()
Shortie voor morgen:quote:Op maandag 4 juni 2012 20:47 schreef Frey het volgende:
De volgende aflevering waarvoor je moet betalen die staat er meteen, maar op de shortie laten ze ons weer een half uur wachten.
dankuquote:Op maandag 4 juni 2012 20:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Shortie voor morgen:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/(...)229dad7530/fragments
RTL XL is eerder.
De schrijvers gaan Nick gewoon vergeten denk ik!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:56 schreef Frey het volgende:
Niets wijzer geworden van de shortie.![]()
Wachten op de volgende.
''Huh Nick? Oja, de neef van Bing toch?''quote:Op maandag 4 juni 2012 20:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De schrijvers gaan Nick gewoon vergeten denk ik!
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Huh Nick? Oja, de neef van Bing toch?''
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja verdomme, daar zat ik al heel de tijd meequote:Op maandag 4 juni 2012 20:47 schreef GSMboy het volgende:
Nieuwe TT voor het volgende topic:
Bel je schor met Nina![]()
Per ongeluk?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Amy gaat gewoon het gekkenhuis in waar ene Wiet zich bevindt en dan gaan ze samen Nina, Bing, Nuran en Bilal per ongeluk opblazen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Per ongeluk?
Bing moet sadistisch vermoord worden, niets collateral damage.
God nee, Lieke komt terug!quote:Lieke van Lexmond heeft vandaag op twitter geplaatst dat ze een BO heeft met Christophe, terwijl de cliffhanger en overige scenes van seizoen 21 al een tijdje geleden zijn gedraaid. Dus hij gaat niet dood.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Kwam dit oud bericht nog tegen http://zappen.blog.nl/soa(...)l-einde-nick-sanders
Kut. En Nick dus ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Yoo! Iemand reageert op dat artikel op Zappen.blog.nl:
[..]
God nee, Lieke komt terug!
Er zaten houten platen tegen de tuindeuren aan.. daar waar eerst glas zat.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Wat een raar einde weer.
Maar de schade aan huize Sanders leek weer helemaal hersteld of niet?
Kan de tweet nergens terugvindenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Yoo! Iemand reageert op dat artikel op Zappen.blog.nl:
[..]
God nee, Lieke komt terug!
Een beetje zoals 1 Lunatic 1 Ice pick?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Per ongeluk?
Bing moet sadistisch vermoord worden, niets collateral damage.
De lunatic hebben we alquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een beetje zoals 1 Lunatic 1 Ice pick?
Ja...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:52 schreef hugsy33 het volgende:
Mike redde nina toch juist net vóór de explosie?
Lekker snel, of willen we beweren dat Ludo 2 dagen geen schone kleren aangetrokken heeft?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zaten houten platen tegen de tuindeuren aan.. daar waar eerst glas zat.
Zij was op het moment van de explosie in de schuur, Nina was net al weggedragen door Mikequote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
mensen vinden het raar dat nina niet gewond was en maxime wel
Joepie, krijgen we weer zo'n nep-dood zoals met Ludo. Nick laat zich doodverklaren om onder een mogelijke wraak van Ludo onderuit te komen, en gaat na herstel weer terug naar waar hij vandaan kwam....quote:
Godsamme, nu zie ik hetquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Kwam dit oud bericht nog tegen http://zappen.blog.nl/soa(...)l-einde-nick-sanders
Thank God.quote:
En Maxime stond aan de kant van de gasflessen. Al had Nina eigenlijk wel brandwonden moeten hebben en blijft er volgens mij niet veel van je over als je zo dicht bij ontploffende gasflessen staat, maar goed, het is een soap.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Zij was op het moment van de explosie in de schuur, Nina was net al weggedragen door Mike
Niks vreemd....
quote:Maickel Bardewee Ik denk dat nick gewond is en maxime dood is want ging net weer een beetjje goed tusse hhaar en haar familie en nu nick terug is boem alles gaat weer kapot dankzij nick laat die vent toch dood valle en wat een strijder gaat die met een hooi vork tegen een vrouw hoe laag en hoe zwak kan je zijn vent bbahh haha sorry vind het echt geinig om te zien niet gaan denke dat ik gay ben maa ben gewoon heteroo d-_-b
17 uur geleden · 1
Zoals ik al eerder postte, verwacht dat Nick, net als Rik, zijn dood in scène zet.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:04 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Joepie, krijgen we weer zo'n nep-dood zoals met Ludo. Nick laat zich doodverklaren om onder een mogelijke wraak van Ludo onderuit te komen, en gaat na herstel weer terug naar waar hij vandaan kwam....
jaja, ik heb een idee dat de schrijver een blik met Deja-vu's opentrekken.
quote:
James Stenbeckquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder postte, verwacht dat Nick, net als Rik, zijn dood in scène zet.
mochten ze een lichaam vinden, zullen ze vast denken dat het Nick is, maar zal wel een of ander mannetje van een bedrijf zijn.
Nick wordt vast de James Stenbeck van GTST
Ja, inderdaad. Ik vond het al raar dat hij het over schieten had. Dacht even dat het met dit drama te maken zou kunnen hebben. Ik had niet doorgescrolld naar onder, want dan had ik gezien dat het medio vorig jaar was en het ging over Nick en Maxime.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gelijk heeft ie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo heeft weer geen enkel interesse in het feit dat zijn zoon misschien dood is.
Dan zou hij vandaag al moeten komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie.
Nick is niet dood. Die komt ooit weer is een keer terug
voor het geval de schrijvers weer een herseninzinking hebben.
Dan kan Nick weer terugkeren.
Ja ik dacht dat het aan mijn tv lag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:03 schreef NoNickOne het volgende:
Hebben jullie ook problemen met het geluid?
Dat was met boulevard alquote:
Er zit een geest in de TV.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef aeindje het volgende:
Echt, wtf is er met dat geluid aan de hand?
bij mij niet..quote:
Met het licht is iig niks mis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |