Er zaten houten platen tegen de tuindeuren aan.. daar waar eerst glas zat.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Wat een raar einde weer.
Maar de schade aan huize Sanders leek weer helemaal hersteld of niet?
Kan de tweet nergens terugvindenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Yoo! Iemand reageert op dat artikel op Zappen.blog.nl:
[..]
God nee, Lieke komt terug!
Een beetje zoals 1 Lunatic 1 Ice pick?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Per ongeluk?
Bing moet sadistisch vermoord worden, niets collateral damage.
De lunatic hebben we alquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een beetje zoals 1 Lunatic 1 Ice pick?
Ja...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:52 schreef hugsy33 het volgende:
Mike redde nina toch juist net vóór de explosie?
Lekker snel, of willen we beweren dat Ludo 2 dagen geen schone kleren aangetrokken heeft?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zaten houten platen tegen de tuindeuren aan.. daar waar eerst glas zat.
Zij was op het moment van de explosie in de schuur, Nina was net al weggedragen door Mikequote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
mensen vinden het raar dat nina niet gewond was en maxime wel
Joepie, krijgen we weer zo'n nep-dood zoals met Ludo. Nick laat zich doodverklaren om onder een mogelijke wraak van Ludo onderuit te komen, en gaat na herstel weer terug naar waar hij vandaan kwam....quote:
Godsamme, nu zie ik hetquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Kwam dit oud bericht nog tegen http://zappen.blog.nl/soa(...)l-einde-nick-sanders
Thank God.quote:
En Maxime stond aan de kant van de gasflessen. Al had Nina eigenlijk wel brandwonden moeten hebben en blijft er volgens mij niet veel van je over als je zo dicht bij ontploffende gasflessen staat, maar goed, het is een soap.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Zij was op het moment van de explosie in de schuur, Nina was net al weggedragen door Mike
Niks vreemd....
quote:Maickel Bardewee Ik denk dat nick gewond is en maxime dood is want ging net weer een beetjje goed tusse hhaar en haar familie en nu nick terug is boem alles gaat weer kapot dankzij nick laat die vent toch dood valle en wat een strijder gaat die met een hooi vork tegen een vrouw hoe laag en hoe zwak kan je zijn vent bbahh haha sorry vind het echt geinig om te zien niet gaan denke dat ik gay ben maa ben gewoon heteroo d-_-b
17 uur geleden · 1
Zoals ik al eerder postte, verwacht dat Nick, net als Rik, zijn dood in scène zet.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:04 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Joepie, krijgen we weer zo'n nep-dood zoals met Ludo. Nick laat zich doodverklaren om onder een mogelijke wraak van Ludo onderuit te komen, en gaat na herstel weer terug naar waar hij vandaan kwam....
jaja, ik heb een idee dat de schrijver een blik met Deja-vu's opentrekken.
quote:
James Stenbeckquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder postte, verwacht dat Nick, net als Rik, zijn dood in scène zet.
mochten ze een lichaam vinden, zullen ze vast denken dat het Nick is, maar zal wel een of ander mannetje van een bedrijf zijn.
Nick wordt vast de James Stenbeck van GTST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |