Ja, inderdaad. Ik vond het al raar dat hij het over schieten had. Dacht even dat het met dit drama te maken zou kunnen hebben. Ik had niet doorgescrolld naar onder, want dan had ik gezien dat het medio vorig jaar was en het ging over Nick en Maxime.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gelijk heeft ie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo heeft weer geen enkel interesse in het feit dat zijn zoon misschien dood is.
Dan zou hij vandaag al moeten komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie.
Nick is niet dood. Die komt ooit weer is een keer terug
voor het geval de schrijvers weer een herseninzinking hebben.
Dan kan Nick weer terugkeren.
Ja ik dacht dat het aan mijn tv lag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:03 schreef NoNickOne het volgende:
Hebben jullie ook problemen met het geluid?
Dat was met boulevard alquote:
Er zit een geest in de TV.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef aeindje het volgende:
Echt, wtf is er met dat geluid aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |