verkeerde schuur had amy.quote:
Soapmagie. Nina zat onder de benzine en was dicht bij open vuur, maar heeft geen enkele brandwond.quote:
Nou ze is anders wel heeeeeeeeeel schorquote:Op maandag 4 juni 2012 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Soapmagie. Nina zat onder de benzine en was dicht bij open vuur, maar heeft geen enkele brandwond.
wel een hees stemmetjequote:Op maandag 4 juni 2012 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Soapmagie. Nina zat onder de benzine en was dicht bij open vuur, maar heeft geen enkele brandwond.
Ebolaquote:Op maandag 4 juni 2012 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en over 20 minuten valt MegaToby ineens neer omdat hij toch interne blablabla heeft. Heel soapish.
Natuurlijk. Of een exotisch brandschadebeestje dat niemand kent en de scriptschrijver heeft gevonden bij teveel klikken op wikipediaquote:
quote:
Ik kijk VGL ook, maar kan me die uitzending volgens mij niet herinneren.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier niet nee, maar in Van God Los wel hoor.. soort mini Tygo.
Kunnen ze hem beter daar laten.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier niet nee, maar in Van God Los wel hoor.. soort mini Tygo.
Ja die... hij was die spuitbussen snuiver.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kijk VGL ook, maar kan me die uitzending volgens mij niet herinneren.
Of was dat met dat Hitlergebarengedoe?
Ik had liever Mega Mindy gehad .quote:Op maandag 4 juni 2012 20:14 schreef amaranta het volgende:
Oh my God MegaMike is echt lekkerrrrtt wat een lust voor het oog
Ahhhh okquote:Op maandag 4 juni 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja die... hij was die spuitbussen snuiver.
Hij moet alleen wel zijn mond houden, anders knap ik afquote:Op maandag 4 juni 2012 20:14 schreef amaranta het volgende:
Oh my God MegaMike is echt lekkerrrrtt wat een lust voor het oog
Vind je dat mooi ja, ongewassen verkoolde kerels?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij moet alleen wel zijn mond houden, anders knap ik af
Maar hij is zeker te pruimen deze aflevering
Het is amy maar, die telt nietquote:Op maandag 4 juni 2012 20:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
inderdaad, weer haar dochter in de steek laten
Nou, dat dus...nep Ludoquote:Op maandag 4 juni 2012 20:20 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Durft die wel ja, tegen die visstick
Ja! Hij is mjammie!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vind je dat mooi ja, ongewassen verkoolde kerels?
Het is meer hoe hij zich gedraagt. De heldquote:Op maandag 4 juni 2012 20:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vind je dat mooi ja, ongewassen verkoolde kerels?
Ooh Nina, ja das waar.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik bedoel nina. hij verneukt het weer met haar
Daar geloof ik niks van..quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gaat niet dood, volgens mij zet hij net als Rik zijn eigen dood in scene.
Nick wordt gewoon de James Stenbeck van GTST
Zoals altijd.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Amateuristisch gedoe weer in dat ziekenhuis.
Nee, dood.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nina die haar eigen zusje in de gevangenis wil hebben
Euh logisch toch??quote:Op maandag 4 juni 2012 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja uuh... misschien omdat Amy haar zus wilde vermoorden?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Simpel.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd
Hoe krijgt Nina die stem zo schor
en haar papa weet het ook allemaal niet meerquote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ja uuh... misschien omdat Amy haar zus wilde vermoorden?
No worriesquote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ok. Pas op dat je niet van je stoel af glibbert meid
Freakshow jaquote:Op maandag 4 juni 2012 20:28 schreef IMShuuul het volgende:
Amy die met gebogen hoofd aan komt lopenfake.
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Simpel. Just say hello..... kijk jij geen reclames?
Of is dat niet die reclame?
helaas wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:30 schreef vincerusso het volgende:
huilie huilieen papa slikt het als zoete koek
Dit, maar ik vrees van niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef Scorpie het volgende:
Ludo pak je ballen eens op en maak Amy af.
Wat is een hondenbrokkengezicht?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:29 schreef fotostarter het volgende:
Wat een hondenbrokkengezicht heeft Nina zeg...
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dus toch wel.... Je maakte me aan het twijfelen voor de 2de keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |