SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De volgende komt van het eerste album ooit waarvan iedere track in een film of reclame werd gebruikt![]()
![]()
Slaap lekker Naat! En graag gedaan. My pleasurequote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
Dankje raf, en tchock bedankt voor het draaien van die lekkere nummers![]()
![]()
Nope. Half twee stop ik, blijf nog evenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
Damn it, wat is moby goed, wil je hierna gewoon even een chronisch kutnummer draaien zodat ik af kan sluiten![]()
![]()
Modeselektor + Thom Yorke = perfectheid op aarde. Tantalus stal drie dingen uit de hemel: Nectar, ambrozijn en Thom Yorke.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
Niet dat je this zou kiezen, maar dat modeselektor die helft was...![]()
Normaal doe ik dat wel, maar nu slapen er mensen vlakbij. Dus kan niet. Ik had laatst een dronken praatshow met Crack_, dat was wel hilarisch.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de radio
ga lullen in de mic enzo![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat wel, maar nu slapen er mensen vlakbij. Dus kan niet. Ik had laatst een dronken praatshow met Crack_, dat was wel hilarisch.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
gemistquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat wel, maar nu slapen er mensen vlakbij. Dus kan niet. Ik had laatst een dronken praatshow met Crack_, dat was wel hilarisch.![]()
![]()
Crack_ ging half stoned vragen beantwoordenquote:Sint stuurde de meest rare dingen. Je had het moeten horen.
![]()
Dat was het! De bot staat weer aan. Bedankt voor het luisteren
Tracklijst:quote:23:38 : Noisia - Diplodocus
23:56 : Doctor P - Tetris
23:56 : Dirtyphonics - French Fuck (VIP mix)
23:59 : Dan Sena - Song of Siren (Dirtyphonics Remix)
00:05 : Vondelpark - California Analog Dream
00:09 : Sneaky Sound System - Big (Nicolas Jaar Always by Your Side Remix)
00:12 : St. Germain - Rose Rouge
00:17 : Burial - Archangel
00:21 : Nicolas Jaar - Trace
00:22 : Nicolas Jaar - Why Didn't You Save Me
00:23 : Trentemøller - Take Me Into Your Skin
00:29 : Daniel Varsano, Philippe Entremont - Gymnopédies, 1. Lent et douloureux
00:30 : UNKLE - Be There
00:35 : Abe Duque & Blake Baxter - What Happened? (R.E.C. Remix)
00:41 : Jean-Michel Jarre - Oxygene (Part III)
00:44 : Untold - Stop What You're Doing (James Blake Remix)
00:47 : Pentagonia.mp3
00:51 : DJ Moondance - Lost Under A Bridge
00:53 : Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
00:57 : Depeche Mode - Personal Jesus
01:01 : No Ceremony/// - Hurt Love
01:03 : Thom Yorke - Atoms for Peace (Four Tet remix)
01:08 : MGMT - Time to Pretend
01:12 : Deadmau5 - Raise Your Weapon (Madeon Extended Remix)
01:16 : Deadmau5 feat. kaskade - i remember
01:19 : Moby - Honey
01:22 : Moderat - Rusty Nails
01:27 : Modeselektor - This![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:34 schreef Tchock het volgende:
Dat was het! De bot staat weer aan. Bedankt voor het luisteren
Tracklijst:
[..]![]()
Ja inderdaad, is iedereen nu weg?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
nou, guppentotlevenwekker, kom er maar in...quote:![]()
![]()
Ik weet niet of ik dit grappig zou moeten vinden ofzo.. but i dontquote:
Baby darling doll face honey![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit grappig zou moeten vinden ofzo.. but i dont
Die beter
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Waarom is huren zo tering duur, Ik zit nu tijdelijk in een huis voor ~500 per maand maar straks heb ik daar met mazzel een kamer voor.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
En dan lig je alleen in je vriend z'n bed.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Even voor de duidelijkheid: ik ben níet system_overload/strawberry_hill.
Ik heb trouwens ook geen enkele kloon.
Bizar dat jullie dat denken trouwens.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Uhm, oke, ook hallo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Bizar dat jullie dat denken trouwens.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Waarom zouden we dat denken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Bizar dat jullie dat denken trouwens.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, het GTST topic is op hol geslagen xD Madame Paon wordt maf
GTST #431: Welkom terug Nick _O_ _O_ _O_quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]door dat stomme dronke wijf is udowu gesloten.
Waarom wordt er hier trouwens over mij geluld?quote:
There's a lesson that you always have to learn
Oke. Doei.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik ben nÃet system_overload/strawberry_hill.
Bizar dat jullie dat denken trouwens.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom wordt er hier trouwens over mij geluld?
Is het net een beetje gaan liggen, komt mevrouw weer. Ik laat je deze SC niet verpesten![]()
![]()
Ik zie het nu pas met de spytool.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het net een beetje gaan liggen, komt mevrouw weer. Ik laat je deze SC niet verpesten
En ik kom hier ook nooit en ben niet van plan om weer te komen, dus loop hier dan ook niet over mij te lullen.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas met de spytool.
En ik kom hier ook nooit en ben niet van plan om weer te komen, dus loop hier dan ook niet over mij te lullen.quote:![]()
Ik vraag me eigenlijk af; ik ga met de trein naar A'dam, heb de reis al gepland enzo, maar kun je gewoon contant betalen bij die automaten? Ik heb geen OV-chipkaart namelijk.![]()
Dat tagjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Paon, rot eens op met overal te komen waar over je geluld wordt zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
Relnicht ga weg. Er was hier niks aan de hand tot jij kwam zeuren dat wij je dingen verwijten, wat wil je nou?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Oh we waren al wat pagina's verder.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:46 schreef RockNijntje het volgende:
Relnicht ga weg. Er was hier niks aan de hand tot jij kwam zeuren dat wij je dingen verwijten, wat wil je nou?![]()
Vriendjes die expres heel veel van hun deo spuiten voor ze weg gaan, zo gemeen.
Ik zal hem mores leren als hij terug is.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teveel deo stinkt als de tering jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zal hem mores leren als hij terug is.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]Wat een flutbadkuipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, nee, nou, dat is niet het probleem.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Teveel deo stinkt als de tering jaAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Heb geen seks met hem, dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zal hem mores leren als hij terug is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoe is het met je boii/date trouwens, Trollie?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen seks met hem, dat zal hem leren.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Maar wel effectief.quote:Ahah, op die fiets.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, nee, nou, dat is niet het probleem.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja. Moet je wel even kijken dat je zo'n automaat hebt waar muntjes inkunnen (briefjes kunnen sowieso niet). Die verhouding is ongeveer 3 op 10 automaten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:32 schreef Trollscience het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af; ik ga met de trein naar A'dam, heb de reis al gepland enzo, maar kun je gewoon contant betalen bij die automaten? Ik heb geen OV-chipkaart namelijk.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Moet je wel even kijken dat je zo'n automaat hebt waar muntjes inkunnen (briefjes kunnen sowieso niet). Die verhouding is ongeveer 3 op 10 automaten.![]()
![]()
Oh ik ben vergeten te zeggen dat ik uit bad ben, nu denkt iedereen natuurlijk dat ik dit vanuit bad typ. Niets is minder waar.![]()
Online een kaartje bestellen is ook nog een optie. Doe ik altijd als het bedrag te groot is voor in muntjes.quote:
En anders gewoon pinnen, maar dat heb ik nog nooit gedaan.
Ik dacht alquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:30 schreef Trollscience het volgende:
Oh ik ben vergeten te zeggen dat ik uit bad ben, nu denkt iedereen natuurlijk dat ik dit vanuit bad typ. Niets is minder waar..
En dan gewoon met pinpas afrekenen ofwat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Online een kaartje bestellen is ook nog een optie.![]()
Dat is gewoon via iDeal ofzo. Dus ja. Maar een pinpas kan ook gewoon in de automaten. In allemaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dan gewoon met pinpas afrekenen ofwat?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dit is echt zoiets van Trollscience gaat op reis. Een leuk kijk- en luisterboek voor iedereen!Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:02 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is echt zoiets van Trollscience gaat op reis. Een leuk kijk- en luisterboek voor iedereen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, kan. Als je trouwens een station hebt met een balie, kun je daar ook kaartjes kopen, maar met pinpas en ov kaart is nog altijd het fijnste.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dan gewoon met pinpas afrekenen ofwat?Who motivates the motivator?![]()
Nee, romantisch met zijn tween vandaagquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus ik moet snel de trein instappen, begrijp ik dat goed?![]()
![]()
ik heb wel iets meer dan dat opquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hommo. Ik heb gister 3 halve liters op en nergens last van.![]()
![]()
Ik ook, maar volgens een gozer waar ik gister mee in de bus zat is dat heel veel. Hij zei namelijk;quote:
''Zo ik heb echt tantoe veel gezopen swa, ik heb 3 halve liters op dat is iets van 6 liter bier gek''![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hommo. Ik heb gister 3 halve liters op en nergens last van.Als je koppijn krijgt van drie halve liters op een avond ben je echt een pussy.
![]()
Oh, je neemt het nog serieus ook? Jij doet dat bij teveel posts van mij.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:07 schreef Tchock het volgende:
[..]Als je koppijn krijgt van drie halve liters op een avond ben je echt een pussy.
![]()
![]()
Ik neem alles serieus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, je neemt het nog serieus ook? Jij doet dat bij teveel posts van mij.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, maar volgens een gozer waar ik gister mee in de bus zat is dat heel veel. Hij zei namelijk;
''Zo ik heb echt tantoe veel gezopen swa, ik heb 3 halve liters op dat is iets van 6 liter bier gek''![]()
![]()
Ik heb gister lekker de tortilla's met iemand anders op.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wees niet bang popje, ik heb die neiging bij Typisch ook wel![]()
![]()
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb gister lekker de tortilla's met iemand anders op..
![]()
Dit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef Tchock het volgende:
Ik hou van sportzomersRG, EK, Wimbledon, Olympische Spelen
Beetje jammer dat ik deze maand amper tijd heb om het EK normaal te kijken.Dat was ook het doel van die post.quote:
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 13:13:29 ]![]()
Dat vind ik juist kut. Al die actualiteitenprogramma's die worden overgenomen door al het sportquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef Tchock het volgende:
Ik hou van sportzomersRG, EK, Wimbledon, Olympische Spelen
![]()
![]()
Dat is verboden, je bent minderjarig.quote:Achja, Trollscience's verborgen homoseksuele kant is zo geheim als New York.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom was deze reactie te verwachter![]()
daar heb je wel een punt ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is verboden, je bent minderjarig.
[..]
Achja, Trollscience's verborgen homoseksuele kant is zo geheim als New York.![]()
Ik moet ook even kijken, er zijn 11 avonden non-stop wedstrijden en ik moet minstens 2 avonden werken per weekquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Beetje jammer dat ik deze maand amper tijd heb om het EK normaal te kijken.![]()
![]()
Haten op sport.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik juist kut. Al die actualiteitenprogramma's die worden overgenomen door al het sport![]()
![]()
Ik heb zaterdag en zondag omstebeurt met een collega van me. Hij mis precies 2 wedstrijden van Oranje en de finale.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet ook even kijken, er zijn 11 avonden non-stop wedstrijden en ik moet minstens 2 avonden werken per week![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef Tchock het volgende:
Achja, Trollscience's verborgen homoseksuele kant is zo geheim als New York.![]()
![]()
Weet ik :$:$:$:$quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Beetje jammer dat ik deze maand amper tijd heb om het EK normaal te kijken.
[..]
Dat was ook het doel van die post.![]()
Ik vind het best dat andere mensen graag sport kijken, maar heel de TV wordt er door gegijzeld. Ook bijvoorbeeld Knevel en van den Brinkquote:![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mits knappe chick ter compensatie, ja. Dus, TS?![]()
Over waardeloze schijtprogramma's gesproken. Ik kijk liever naar een uur reclame, of de rust in een regionaal curlingkampioenschap.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het best dat andere mensen graag sport kijken, maar heel de TV wordt er door gegijzeld. Ook bijvoorbeeld Knevel en van den Brink![]()
Curling is eigenlijk de enigste sport waarbij ik me vermaak als ik er naar kijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over waardeloze schijtprogramma's gesproken. Ik kijk liever naar een uur reclame, of de rust in een regionaal curlingkampioenschap.![]()
![]()
neequote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je knappe chick om je gayheid te compenseren?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 13:17:12 ]![]()
Curling is bij mij zo'n 'godver, er is écht niets anders'-sport.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Curling is eigenlijk de enigste sport waarbij ik me vermaak als ik er naar kijk![]()
:$:$:$ en ze waren echt lekkerrrrrrrrquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opera'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:18 schreef Flippiee het volgende:
CurlingDan ga ik nog liever naar een opera
![]()
![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Curling is eigenlijk de enigste sport waarbij ik me vermaak als ik er naar kijk![]()
![]()
kijk het altijd met mijn broertje, en dan heel stom commentaar gaan gevenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Curling is bij mij zo'n 'godver, er is écht niets anders'-sport.![]()
![]()
GAAT ZE HET DOEN?! JAAA! En dan de naam scanderen zoals 'DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP'quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk het altijd met mijn broertje, en dan heel stom commentaar gaan geven![]()
Ja zoeietsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
GAAT ZE HET DOEN?! JAAA! En dan de naam scanderen zoals 'DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP'![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
:$:$:$ en ze waren echt lekkerrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar mattie, ooit sta ik voor je deur en beter smaken ze dan ook echt lekkerrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Operaquote:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
GAAT ZE HET DOEN?! JAAA! En dan de naam scanderen zoals 'DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP'_!
![]()
voetbal
pauper volk dat zich daar druk om maakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht maar mattie, ooit sta ik voor je deur en beter smaken ze dan ook echt lekkerrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zei een béétje gay is oké. Dit gaat te ver voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 13:21:44 ]![]()
oh maar tchock zei dat het oke is als je een hete chick hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:
voetbal
pauper volk dat zich daar druk om maakt.
[..]
Ik zei een béétje gay is oké. Dit gaat te ver voor mij.![]()
quote:#netdejasvaneenmeisjeaangeraaktzerooklekkerenzagmeniet
Nu heb ik je wel door, Ha!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:
voetbal
pauper volk dat zich daar druk om maakt.![]()
Heb ik niet op het moment.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh maar tchock zei dat het oke is als je een hete chick hebt.![]()
![]()
Oftewel niemand houdt het met je uit maar je bent slim en rijk genoeg een paar vmbo'ers met een paar andere gasten te delen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel genoeg smaatjes toch, player alles.![]()
ik hoef trouwens de komende 8 maanden niet extreem te drinken, of iniedergeval niet zo dat ik boven de wc uitkom![]()
![]()
![]()
Charlie Sheen is gayquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:24 schreef Flippiee het volgende:
Meeste mannen met veel meisjes/smaatjes zijn toch gay?![]()
![]()
Over dat eerste heb je gelijk. Heb ik van mijn pa.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oftewel niemand houdt het met je uit maar je bent slim en rijk genoeg een paar vmbo'ers met een paar andere gasten te delen.
En rijk (nog) niet, slim wel en ik heb nog nooit iets met een vmbo'er gehad bedenk ik me nu net.
![]()
Oh smaatjes tel je wel mee als iets hebben met?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over dat eerste heb je gelijk. Heb ik van mijn pa.
En rijk (nog) niet, slim wel en ik heb nog nooit iets met een vmbo'er gehad bedenk ik me nu net.
![]()
![]()
Even douchen en boodschappen doen. Totaal geen zin omdat tyfus druk in de supermarkten op zaterdagmiddag.![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh smaatjes tel je wel mee als iets hebben met?
Ik weet niet eens wat smaatjes betekend man.![]()
![]()
Zit ie al in de gevangenis?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja want hij verslindt vrouwen enzo![]()
![]()
Ik ook niet maar jij praat als een neger met een plastiken jas in Feyenoordkleurenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet niet eens wat smaatjes betekend man.![]()
![]()
Ey niet zo persoonlijk worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet maar jij praat als een neger met een plastiken jas in Feyenoordkleuren
Dat doe ik omdat dat stoer is, mijn FOK! accent. In het echt praat ik Rotterdams, Brabants en Hoekschewaards door elkaar.
En het is geen plastic.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:40 schreef Typisch het volgende:
Ik moet vanavond werken bij een schuimparty van 12 tot 15 jarige.![]()
Beginnende tietjes kijken alles!beginnende pedo alles
![]()
waar is mijn uitnodigingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:40 schreef Typisch het volgende:
Beginnende tietjes kijken alles!![]()
Grapje toch, geef me aub niet aan.quote:Je kan komen mits je niet je ID hoeft te laten zien bij de ingang, dus babyface op en gaan.quote:
Vorige keer wilde er een gozer van 23 naar binnen.![]()
![]()
Adres?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:40 schreef Typisch het volgende:
Beginnende tietjes kijken alles!Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
waar is hetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Grapje toch, geef me aub niet aan.
[..]
Je kan komen mits je niet je ID hoeft te laten zien bij de ingang, dus babyface op en gaan.
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Grapje toch, geef me aub niet aan.
[..]
Je kan komen mits je niet je ID hoeft te laten zien bij de ingang, dus babyface op en gaan.
![]()
Ik verwacht wel een uitgebreide fotoreportage.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:40 schreef Typisch het volgende:
Beginnende tietjes kijken alles!Who motivates the motivator?![]()
hoiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
'Me neef'quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:50 schreef Typisch het volgende:
Hond van me neef is er klaar voor
[ afbeelding ]![]()
![]()
In een scriptie zal ik die fout niet zo snel maken. Op FOK! typ ik gewoon alleen maar poep, vergeef me.quote:![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:50 schreef Typisch het volgende:
Hond van me neef is er klaar voor
[ afbeelding ]
Inderdaad. Lekker boeiend hoe je hier typt, als het maar te lezen is toch.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
In een scriptie zal ik die fout niet zo snel maken. Op FOK! typ ik gewoon alleen maar poep, vergeef me.Who motivates the motivator?![]()
he naatje1 vanmiddag biertje doen op stadhuisplein?quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Als het meezit doe ik dat vanmiddag al met iemand anders.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:10 schreef Beach het volgende:
[..]
he naatje1 vanmiddag biertje doen op stadhuisplein?![]()
Ik vergeef je dat niet, je doet je best maar hierquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
In een scriptie zal ik die fout niet zo snel maken. Op FOK! typ ik gewoon alleen maar poep, vergeef me.. Als je het in je scriptie kan dan kan je dat ook tegen ons.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vergeef je dat niet, je doet je best maar hier. Als je het in je scriptie kan dan kan je dat ook tegen ons.
Dank je!
![]()
zeg het hem erikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vergeef je dat niet, je doet je best maar hier. Als je het in je scriptie kan dan kan je dat ook tegen ons.
![]()
De doodssteek van de Nederlandse taal. As je me mah begreipd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker boeiend hoe je hier typt, als het maar te lezen is toch.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Songfestival.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
![]()
En FOK! zorgde ervoor dat je ontmaagd werdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
FOK! heeft mijn Nederlandse taalgebruik verbeterd, nadat ik 2 maanden niet op FOK! was geweest ging mijn taalgebruik dan ook drastisch achteruit.
Wat is FOK! toch goed voor je naatjeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Vertel dat verhaal eens ome Steven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En FOK! zorgde ervoor dat je ontmaagd werd
Wat is FOK! toch goed voor je naatje![]()
naatje heeft een meisje via FOK! ontmoet en die heeft hem ontmaagd, als bedankje dumpte hij haar met een sinterklaas gedichtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Goede samenvatting wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
naatje heeft een meisje via FOK! ontmoet en die heeft hem ontmaagd, als bedankje dumpte hij haar met een sinterklaas gedicht![]()
wel tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wel een originele manier om iemand te dumpen, ik vind dat wel baas.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
naatje heeft een meisje via FOK! ontmoet en die heeft hem ontmaagd, als bedankje dumpte hij haar met een sinterklaas gedicht![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Toen ik mn ex dumpte kreeg ik cadeautjes, nou dat is pas baasquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel een originele manier om iemand te dumpen, ik vind dat wel baas..
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toen ik mn ex dumpte kreeg ik cadeautjes, nou dat is pas baas.
![]()
![]()
Cadeautjes wat? :dquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Je raadt nooit wat voor tijd het is?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ain't it funny how it is
Ja, wil-je-bij-me-terug-komen-cadeautje waarvan ik al duidelijk had gezegd dat mn antwoord toch nee wasquote:. Dat me love you beertje en dierentuinkaartjes en zo'n debiele overdreven kutkaart
.
ADVENTURE TIME!!!!!quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IIIIIIJSSS.
Ik had als ontbijt cornetto stracciatella op.
![]()
Ik ga een schepijsje halen.
Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
ik draai vanavond trouwens, na melting geloof ik
Ain't it funny how it is
Dat kan...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
Melting, kan jij om 15h00 gup even uitdouwen?
Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
ik draai vanavond trouwens, na melting geloof ikhoelaat is dat?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Wat doe je op FOK! danquote:
Wel gefeliciteerdOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
en als je niet kijkt steekt hij een mes in je rugquote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Uitbrakken van afgelopen nacht, dat doe ik op Fok..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat doe je op FOK! dan
Wel gefeliciteerdDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Bravo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb gister nog met hem gepraat.![]()
lief dagboekquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb gister nog met hem gepraat.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
mogen we dan al vragen dmenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga er dus zo in voor een middaguurtje, met een typisch middagitem: vraag 't naatje!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: