ik heb wel iets meer dan dat opquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hommo. Ik heb gister 3 halve liters op en nergens last van.
Ik ook, maar volgens een gozer waar ik gister mee in de bus zat is dat heel veel. Hij zei namelijk;quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hommo. Ik heb gister 3 halve liters op en nergens last van.
Oh, je neemt het nog serieus ook? Jij doet dat bij teveel posts van mij.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:07 schreef Tchock het volgende:
[..]Als je koppijn krijgt van drie halve liters op een avond ben je echt een pussy.
Ik neem alles serieus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, je neemt het nog serieus ook? Jij doet dat bij teveel posts van mij.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, maar volgens een gozer waar ik gister mee in de bus zat is dat heel veel. Hij zei namelijk;
''Zo ik heb echt tantoe veel gezopen swa, ik heb 3 halve liters op dat is iets van 6 liter bier gek''
Ik heb gister lekker de tortilla's met iemand anders op.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wees niet bang popje, ik heb die neiging bij Typisch ook wel
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb gister lekker de tortilla's met iemand anders op.
Dit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef Tchock het volgende:
Ik hou van sportzomersRG, EK, Wimbledon, Olympische Spelen
Dat was ook het doel van die post.quote:
Dat vind ik juist kut. Al die actualiteitenprogramma's die worden overgenomen door al het sportquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef Tchock het volgende:
Ik hou van sportzomersRG, EK, Wimbledon, Olympische Spelen
Dat is verboden, je bent minderjarig.quote:
Achja, Trollscience's verborgen homoseksuele kant is zo geheim als New York.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom was deze reactie te verwachter
daar heb je wel een punt ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is verboden, je bent minderjarig.
[..]
Achja, Trollscience's verborgen homoseksuele kant is zo geheim als New York.
Ik moet ook even kijken, er zijn 11 avonden non-stop wedstrijden en ik moet minstens 2 avonden werken per weekquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Beetje jammer dat ik deze maand amper tijd heb om het EK normaal te kijken.
Haten op sport.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik juist kut. Al die actualiteitenprogramma's die worden overgenomen door al het sport
Ik heb zaterdag en zondag omstebeurt met een collega van me. Hij mis precies 2 wedstrijden van Oranje en de finale.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet ook even kijken, er zijn 11 avonden non-stop wedstrijden en ik moet minstens 2 avonden werken per week
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef Tchock het volgende:
Achja, Trollscience's verborgen homoseksuele kant is zo geheim als New York.
Weet ik :$:$:$:$quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.
Beetje jammer dat ik deze maand amper tijd heb om het EK normaal te kijken.
[..]
Dat was ook het doel van die post.
Ik vind het best dat andere mensen graag sport kijken, maar heel de TV wordt er door gegijzeld. Ook bijvoorbeeld Knevel en van den Brinkquote:
Wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mits knappe chick ter compensatie, ja. Dus, TS?
Over waardeloze schijtprogramma's gesproken. Ik kijk liever naar een uur reclame, of de rust in een regionaal curlingkampioenschap.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het best dat andere mensen graag sport kijken, maar heel de TV wordt er door gegijzeld. Ook bijvoorbeeld Knevel en van den Brink
Curling is eigenlijk de enigste sport waarbij ik me vermaak als ik er naar kijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over waardeloze schijtprogramma's gesproken. Ik kijk liever naar een uur reclame, of de rust in een regionaal curlingkampioenschap.
neequote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je knappe chick om je gayheid te compenseren?
Curling is bij mij zo'n 'godver, er is écht niets anders'-sport.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Curling is eigenlijk de enigste sport waarbij ik me vermaak als ik er naar kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |