he naatje1 vanmiddag biertje doen op stadhuisplein?quote:
Als het meezit doe ik dat vanmiddag al met iemand anders.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:10 schreef Beach het volgende:
[..]
he naatje1 vanmiddag biertje doen op stadhuisplein?
Ik vergeef je dat niet, je doet je best maar hierquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
In een scriptie zal ik die fout niet zo snel maken. Op FOK! typ ik gewoon alleen maar poep, vergeef me.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vergeef je dat niet, je doet je best maar hier. Als je het in je scriptie kan dan kan je dat ook tegen ons.
zeg het hem erikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vergeef je dat niet, je doet je best maar hier. Als je het in je scriptie kan dan kan je dat ook tegen ons.
De doodssteek van de Nederlandse taal. As je me mah begreipd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker boeiend hoe je hier typt, als het maar te lezen is toch.
Songfestival.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En FOK! zorgde ervoor dat je ontmaagd werdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
FOK! heeft mijn Nederlandse taalgebruik verbeterd, nadat ik 2 maanden niet op FOK! was geweest ging mijn taalgebruik dan ook drastisch achteruit.
Vertel dat verhaal eens ome Steven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En FOK! zorgde ervoor dat je ontmaagd werd
Wat is FOK! toch goed voor je naatje
naatje heeft een meisje via FOK! ontmoet en die heeft hem ontmaagd, als bedankje dumpte hij haar met een sinterklaas gedichtquote:
Goede samenvatting wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
naatje heeft een meisje via FOK! ontmoet en die heeft hem ontmaagd, als bedankje dumpte hij haar met een sinterklaas gedicht
wel tochquote:
Wel een originele manier om iemand te dumpen, ik vind dat wel baas.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
naatje heeft een meisje via FOK! ontmoet en die heeft hem ontmaagd, als bedankje dumpte hij haar met een sinterklaas gedicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Toen ik mn ex dumpte kreeg ik cadeautjes, nou dat is pas baasquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel een originele manier om iemand te dumpen, ik vind dat wel baas.
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toen ik mn ex dumpte kreeg ik cadeautjes, nou dat is pas baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |