:$:$:$ en ze waren echt lekkerrrrrrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opera'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:18 schreef Flippiee het volgende:
CurlingDan ga ik nog liever naar een opera
Serieus?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Curling is eigenlijk de enigste sport waarbij ik me vermaak als ik er naar kijk
kijk het altijd met mijn broertje, en dan heel stom commentaar gaan gevenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Curling is bij mij zo'n 'godver, er is écht niets anders'-sport.
GAAT ZE HET DOEN?! JAAA! En dan de naam scanderen zoals 'DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP'quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk het altijd met mijn broertje, en dan heel stom commentaar gaan geven
Ja zoeietsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
GAAT ZE HET DOEN?! JAAA! En dan de naam scanderen zoals 'DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP'
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
:$:$:$ en ze waren echt lekkerrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar mattie, ooit sta ik voor je deur en beter smaken ze dan ook echt lekkerrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Operaquote:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
GAAT ZE HET DOEN?! JAAA! En dan de naam scanderen zoals 'DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP'_!
![]()
voetbal
pauper volk dat zich daar druk om maakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht maar mattie, ooit sta ik voor je deur en beter smaken ze dan ook echt lekkerrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zei een béétje gay is oké. Dit gaat te ver voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 13:21:44 ]![]()
oh maar tchock zei dat het oke is als je een hete chick hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:
voetbal
pauper volk dat zich daar druk om maakt.
[..]
Ik zei een béétje gay is oké. Dit gaat te ver voor mij.![]()
quote:#netdejasvaneenmeisjeaangeraaktzerooklekkerenzagmeniet
Nu heb ik je wel door, Ha!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:
voetbal
pauper volk dat zich daar druk om maakt.![]()
Heb ik niet op het moment.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh maar tchock zei dat het oke is als je een hete chick hebt.![]()
![]()
Oftewel niemand houdt het met je uit maar je bent slim en rijk genoeg een paar vmbo'ers met een paar andere gasten te delen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel genoeg smaatjes toch, player alles.![]()
ik hoef trouwens de komende 8 maanden niet extreem te drinken, of iniedergeval niet zo dat ik boven de wc uitkom![]()
![]()
![]()
Charlie Sheen is gayquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:24 schreef Flippiee het volgende:
Meeste mannen met veel meisjes/smaatjes zijn toch gay?![]()
![]()
Over dat eerste heb je gelijk. Heb ik van mijn pa.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oftewel niemand houdt het met je uit maar je bent slim en rijk genoeg een paar vmbo'ers met een paar andere gasten te delen.
En rijk (nog) niet, slim wel en ik heb nog nooit iets met een vmbo'er gehad bedenk ik me nu net.
![]()
Oh smaatjes tel je wel mee als iets hebben met?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over dat eerste heb je gelijk. Heb ik van mijn pa.
En rijk (nog) niet, slim wel en ik heb nog nooit iets met een vmbo'er gehad bedenk ik me nu net.
![]()
![]()
Even douchen en boodschappen doen. Totaal geen zin omdat tyfus druk in de supermarkten op zaterdagmiddag.![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh smaatjes tel je wel mee als iets hebben met?
Ik weet niet eens wat smaatjes betekend man.![]()
![]()
Zit ie al in de gevangenis?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja want hij verslindt vrouwen enzo![]()
![]()
Ik ook niet maar jij praat als een neger met een plastiken jas in Feyenoordkleurenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet niet eens wat smaatjes betekend man.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: