Dat tagjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Paon, rot eens op met overal te komen waar over je geluld wordt zeg.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:46 schreef RockNijntje het volgende:
Relnicht ga weg. Er was hier niks aan de hand tot jij kwam zeuren dat wij je dingen verwijten, wat wil je nou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel deo stinkt als de tering jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:51 schreef RockNijntje het volgende:
Vriendjes die expres heel veel van hun deo spuiten voor ze weg gaan, zo gemeen.
Ik zal hem mores leren als hij terug is.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]Wat een flutbadkuipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nee, nou, dat is niet het probleem.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Teveel deo stinkt als de tering ja
Heb geen seks met hem, dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:51 schreef RockNijntje het volgende:
Vriendjes die expres heel veel van hun deo spuiten voor ze weg gaan, zo gemeen.
Ik zal hem mores leren als hij terug is.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen seks met hem, dat zal hem leren.
Maar wel effectief.quote:
Ahah, op die fiets.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, nee, nou, dat is niet het probleem.
Ja. Moet je wel even kijken dat je zo'n automaat hebt waar muntjes inkunnen (briefjes kunnen sowieso niet). Die verhouding is ongeveer 3 op 10 automaten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:32 schreef Trollscience het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af; ik ga met de trein naar A'dam, heb de reis al gepland enzo, maar kun je gewoon contant betalen bij die automaten? Ik heb geen OV-chipkaart namelijk.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Moet je wel even kijken dat je zo'n automaat hebt waar muntjes inkunnen (briefjes kunnen sowieso niet). Die verhouding is ongeveer 3 op 10 automaten.
Online een kaartje bestellen is ook nog een optie. Doe ik altijd als het bedrag te groot is voor in muntjes.quote:
Ik dacht alquote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:30 schreef Trollscience het volgende:
Oh ik ben vergeten te zeggen dat ik uit bad ben, nu denkt iedereen natuurlijk dat ik dit vanuit bad typ. Niets is minder waar.
En dan gewoon met pinpas afrekenen ofwat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Online een kaartje bestellen is ook nog een optie.
Dat is gewoon via iDeal ofzo. Dus ja. Maar een pinpas kan ook gewoon in de automaten. In allemaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dan gewoon met pinpas afrekenen ofwat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |