Ja helaas, kind de hele week ziek en die heeft papa even recht in z'n gezicht geproest, 3 keer raden wie er sinds gisteren ook ziek is....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis nu weekend ... Dat is nu voor je vent
Dan begreep je me verkeerd. Ik doelde dat haar vent er dan uit zou moeten om zn mannetje te troosten en zo .. Weekend Leandra vrijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus moet ze het knulletje maar met een zware luier het hele weekend in zijn ledikantje laten bleren?
Maak er één doe je bestquote:
De herstelperiode gaat met de leeftijd omhoogquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat wel... maar in die 1½ uur kan ik met m'n ouwe kreupele lijf geen 5 uur slaaptekort inhalen
Ik vond het zelf redelijk vlot voor een 40+-erquote:
Ja, en ik had al bonusjaren wegens kreupel enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De herstelperiode gaat met de leeftijd omhoog
Jaja Lapo hunterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het zelf redelijk vlot voor een 40+-er![]()
Ik haat TT's bedenken
Ah nog steeds rimpel vrijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik had al bonusjaren wegens kreupel enzo
Het is dat ik weinig rimpels heb, maar verder ben ik ergens ver in de 60 ofzo
Zorg dan ook maar dat ie weer terugkomt en je bent bijna niet meer jarigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee die heb ik gesaboteerd een tijd geleden
Best een klus dan, zo'n klein menneke, dan zal je toch wat meer rekening met jezelf moeten houden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik had al bonusjaren wegens kreupel enzo
Het is dat ik weinig rimpels heb, maar verder ben ik ergens ver in de 60 ofzo
Good for you en je bent niet jarig meer dus geen gedoe met taarten enzo hier. Oudjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik zag het (ff terug gebladerd)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Check ur time, ik wou hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Good for you en je bent niet jarig meer dus geen gedoe met taarten enzo hier. Oudje
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, waar genoeg vet zit, zitten geen rimpels hè
Meestal stop ik uit angst voor de lapo bij ongeveer 296 posts en ik had er nu helemaal geen erg in en zie inene dat mijn invoerschermpje roze is. "Goffer" denk ik dan en wil meteen mijn laptop dicht klappen, maar vandaag was ik dapper en opende een nieuwe.quote:
Je bent toch minstens misselijk van al die draaiende dingenquote:
LaPo-fobiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal stop ik uit angst voor de lapo bij ongeveer 296 posts en ik had er nu helemaal geen erg in en zie inene dat mijn invoerschermpje roze is. "Goffer" denk ik dan en wil meteen mijn laptop dicht klappen, maar vandaag was ik dapper en opende een nieuwe.
LOL, je gaat de goeie kant opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal stop ik uit angst voor de lapo bij ongeveer 296 posts en ik had er nu helemaal geen erg in en zie inene dat mijn invoerschermpje roze is. "Goffer" denk ik dan en wil meteen mijn laptop dicht klappen, maar vandaag was ik dapper en opende een nieuwe.
nog 270quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:00 schreef APK het volgende:
Kunnen we nu gewoon eens 300 posts zonder zeuren doen?![]()
Of zeur ik nu?
Ik peer um ook stiekum voor 299quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hadden we al achterlangs afgesproken, maar jij moet weer beginnen hè...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:00 schreef APK het volgende:
Of zeur ik nu?
Ja wat wil je nou? Ruzie, harmonie, youtubes? Zeg het maar..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:00 schreef APK het volgende:
Of zeur ik nu?
Gaat wel rustig worden, thoughquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hadden we al achterlangs afgesproken, maar jij moet weer beginnen hè...
Het zijn ook altijd dezelfden![]()
Hazesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Ruzie, harmonie, youtubes? Zeg het maar..
Ik hou er toch geen rekening mee
Hell no !!!!!!!!!!!!!!quote:
Alweerquote:
Heb je wel eens op ONZ of SEX geloerdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik bedacht net tijdens het plassen ...:
Als er van de 40+ generatie al niemand spoort .... Hoe moet het dan met de rest hier op Fok! ?
Hebben jullie maandverpakking-dingen op het toilet op het werk?quote:
Ik vrees dat het niet echt beter isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, dus Nederland is gewoon naar de kloten door een stelletje malloten
Ik heb (nog) geen Tena-afhankelijke collega's, eigenlijk komt het mijn apotheekbezoekje van vanmiddag. Dan verdwijnt de apothekersassistente "discreet" in het hokje met een dame en die komt er dan met een volle tas vol Tena uit, alsof niemand dat in de gaten heeft.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben jullie maandverpakking-dingen op het toilet op het werk?
Wat nou weer? Daar wacht je op toch ..... die vraagquote:
Dat rijmt!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, dus Nederland is gewoon naar de kloten door een stelletje malloten
heb dinsdag iets te heftig gesport I guessquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat nou weer? Daar wacht je op toch ..... die vraag
Serieus ? Gahahahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen Tena-afhankelijke collega's, eigenlijk komt het mijn apotheekbezoekje van vanmiddag. Dan verdwijnt de apothekersassistente "discreet" in het hokje met een dame en die komt er dan met een volle tas vol Tena uit, alsof niemand dat in de gaten heeft.
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:00 schreef APK het volgende:
Of zeur ik nu?
Ik heb geen kinderen (goddank) en ik bemoei me er niet mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Doelstelling van de dag ..
Probeer een jongere hier op zn toekomst te wijzen ....
Dan heb je niet erg je best gedaan... Bij heftig sporten komt dat meestal binnen 24 uur ...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb dinsdag iets te heftig gesport I guess
Ik ga hier ook weer gewoon vanaf nul beginnenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen (goddank) en ik bemoei me er niet mee.
ik heb er al 3 dagen last vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je niet erg je best gedaan... Bij heftig sporten komt dat meestal binnen 24 uur ...
Nee maar iemand waar je tegen aan loopt hier, waarvan je weet dat ie flink jonger moet zijn....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen (goddank) en ik bemoei me er niet mee.
wordt met de dag erger op Youtubequote:
Die behandel ik als volwassen. Zover ik terug kan denken in mijn fok geschiedenis. Meestal zijn het volwassen mensen die zich vreselijk kinderachtig gedragen trouwens.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar iemand waar je tegen aan loopt hier, waarvan je weet dat ie flink jonger moet zijn....
Nou daar zeg je dan eens wat vanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die behandel ik als volwassen. Zover ik terug kan denken in mijn fok geschiedenis. Meestal zijn het volwassen mensen die zich vreselijk kinderachtig gedragen trouwens.
Ik trek meestal mijn mond wel open hoor?quote:
Betraptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:21 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij zijn er hier sowieso best een aantal 40-
Maar dan maakt het niet uit of diegene 16 of 60 is. En terecht.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trek meestal mijn mond wel open hoor?
Ja zie mn editquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trek meestal mijn mond wel open hoor?
Moet je ook niet zo zeiken in je tena ladyquote:
Ja johquote:
Volgens mij hoort zij hier niet of bijnaquote:
oh net zo oud als ik dusquote:
Ik heb al een paar jaar geleden de 40+-forum gerechtigde leeftijd bereiktquote:
owwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar geleden de 40+-forum gerechtigde leeftijd bereikt
Ja best een prestatie als je het haaltquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze rijdt wel op een Solex.... Geen idee
is ze dit??quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze rijdt wel op een Solex.... Geen idee
Als ik de titel lees klik ik al nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]Dat was eenmalig, maar wel leuk!
Doe ik ook ff een Spaanse tube.
Ik kan niet andersquote:
Ja die titel is best klotequote:
Zelfs met bril kan ik het niet lezenquote:
Maak ik zelf wel uit jaaaaaaaahhhhhquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die titel is best klote![]()
Dit besje gaat slapen, zouden jullie ook moeten doen op die leeftijd![]()
truste besjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slaap lekker Deissquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'Truste', dus dan moet ik maar weer op jou reageren.quote:
Niks moetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'Truste', dus dan moet ik maar weer op jou reageren.
Euh...
Okay, we gaan weer zeuren blijkbaar.
Sjesus man ben je terminaalquote:
Ook klotequote:
Ik was bijna getrouwd, nu weet ik weer dat ik de juiste beslissing heb genomenquote:
Ik klik niet meerquote:
Intrigerendquote:
Uhh watte?quote:
Ik wilde net een berg YT's postenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:51 schreef chufi het volgende:
Maar voor muziek gaan we hier verder OK en laten we hier de discussie en whatever over...
Punk, disco, New Wave of? #26 : No Frontiers.
Waar ? nee ik ga nergens heen, ik hou ook niet zo van andermans muziek luisteren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
daar dan ok ? Of ben je nu boos... Ik ben geen mod dus ik kan je niks maken
Zo is datquote:
Joh, dit is een SC, en je mag gewoon de liedjes posten hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
daar dan ok ? Of ben je nu boos... Ik ben geen mod dus ik kan je niks maken
Meer iets voor grijskenners , meer dan 4-6 is genoeg voor mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:55 schreef APK het volgende:
Ik las trouwens net in het Volkskrant magazine van vorige week iets over 'Fifty shades of grey'.
Is dat wat
Ik heb hem toch niet weggejaagd !!! I like weedsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, dit is een SC, en je mag gwoon de liedjes posten hoor!
Die heb je weer van mij uit het Punk etc topicquote:
Ja weet ik ook wel maar er is ook een apart topic voor, dat af en toe eens wat voeding nodig heeft , maar bij deze ook al weer gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, dit is een SC, en je mag gewoon de liedjes posten hoor!
Euh, geen ideequote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer iets voor grijskenners , meer dan 4-6 is genoeg voor mij
Kijk boeken !! Welkequote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, geen idee
Grijskenners
Het ging volgens mij over een boek met vrij ruige seks enzo dat #1 staat in alle bestsellerslijsten
Ik ga even het plaatje voor je zoeken, brb.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:03 schreef Soury het volgende:
Zitten we hier te recyclen.... Of is het ouderdom
fifty or filty shades of grey ... Anyway ken het book nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, geen idee
Grijskenners
Het ging volgens mij over een boek met vrij ruige seks enzo dat #1 staat in alle bestsellerslijsten
Oehh nee !!!quote:
Poorly written. Utterly ridiculous. WTF.quote:
Waarschijnlijk te goor voor woordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Poorly written. Utterly ridiculous. WTF.
Eerste zin op google
Denk in bepaalde kringenquote:
Nu ben ik wel nieuwsgierigquote:
Rare google heb jij danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:09 schreef Soury het volgende:
Poorly written. Utterly ridiculous. WTF.
Eerste zin op google
quote:Fifty Shades of Grey
From Wikipedia, the free encyclopedia
Fifty Shades of Grey
2012 paperback cover
Author(s) E. L. James
Country United Kingdom
Language English
Genre(s) Erotic fiction
Publisher The Writer's Coffee Shop
Publication date June 20, 2011
Media type e-book, paperback
ISBN ISBN 978-1612130286
Fifty Shades of Grey is a New York Times #1 bestselling erotic fiction paperback and e-book by British author E. L. James. Set largely in Seattle, it is the first installment in a trilogy that traces the deepening relationship between college graduate Anastasia Steele and a young business magnate, Christian Grey. It is notable for its explicitly erotic scenes featuring elements of BDSM. The second and third volumes are entitled Fifty Shades Darker and Fifty Shades Freed respectively. Fifty Shades of Grey has topped bestseller lists in the US, the UK and around the world.[1][2] The series has sold around ten million copies worldwide, with book rights having been sold in 37 countries.[3]
Ja sorry ik ga nooit voor de eerste hit op google, dat is meestal het verkoop plaatje. Maar heb je het gelezen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Rare google heb jij dan
Dit krijg ik als eerste hit:
[..]
Okay, ik ga er straks even op klikken.quote:
Nee, dat was wel duidelijk tochquote:
Ik zat slechts op YT en dacht ik toets het eens in ...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dat was wel duidelijk toch
Maar chufi heeft de hype blijkbaar ook meegekregen, en weet meer
ik wil het ook weten
Ik begon erover ja, om meningen te peilen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij begint er over... ik google ja wat wil je meer ?
Ik stap ook uit ....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:30 schreef Soury het volgende:
Heren het was me een waar genoegen en dank daarvoor
Laters
Voor mij was het ook nieuw en ik heb het niet in huis en niet gelezen, maar misschien wel eensquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begon erover ja, om meningen te peilen.
Doei, dank voor de google.
Ik zou een '/care' doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
Heb ik de afgelopen ca. 200 posts die jullie als een gek gezet hebben iets gemist of kan ik teruglezen overslaan?
Ja denk het wel , dit topic wel volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
Heb ik de afgelopen ca. 200 posts die jullie als een gek gezet hebben iets gemist of kan ik teruglezen overslaan?
Geen ideequote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik post die tube linkjes gewoon in het topic waar ze horen.
mja ut ging welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
En? Er nog iets mee bereikt? Of werkt dat allemaal niet meer op je ouwe dag?
Misschien de eerste 60 posts dan als je toch nog wat te lezen wilt hebben. daarna gaat het nivo naar 0quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
Knoppie werrukt nogquote:
Echt....quote:
En ik maar wachten op een telefoontje ...........quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen idee ik zat met mijn vingers in mijn k''t
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik maar wachten op een telefoontje ...........
Ik ga even een mooi liedje voor je zoekenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tis wel sneu voor de teruglezers hoor jongens...
Ik ga die shit van jou echt niet teruglezen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tis wel sneu voor de teruglezers hoor jongens...
Ze ligt al op 1 oor zegt ze net...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga even een mooi liedje voor je zoeken
Nou, ik sla dat maar over, denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja eh... ik heb het niet verzonnen dan moet je effe een post of 200 teruglezen![]()
Ze was er niet eens bij volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga die shit van jou echt niet teruglezen.
Ik duik er ook bovenopquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik wens ze dan ook sterkte![]()
truste .......
En Fann ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dus zometeen is golfer uitgeschakeld?
Volgens mij zei ik eerder iets over 'saai' en 'nietszeggend', dus we zijn weer terug bij af.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:01 schreef chufi het volgende:
Tis een interpretatie van hoe je iets leest ....
Resond to thisquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef Aleandra het volgende:
Wie zeurt krijgt een beurt zegt mijn wederhelft altijd.
alleen........hij ligt te pitten en ik lig maar te draaien en kan nie slapen.
lastig dat invoeren op zo'n mobieltje trouwens
Als je er om blijft vragen zeuren we doorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:06 schreef Aleandra het volgende:
Wie zeurt krijgt een beurt zegt mijn wederhelft altijd.
alleen........hij ligt te pitten en ik lig maar te draaien en kan nie slapen.
lastig dat invoeren op zo'n mobieltje trouwens
Wereld muziek.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:04 schreef chufi het volgende:
Minimaal 80 jaar en live gezien ooit, die ouwe Cubaanse rakkers, in een Spaans dorp
Die moet je ook uitzetten in het weekendquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:16 schreef Aleandra het volgende:
Ja ik wil natuurlijk ook niet zeuren maar ik krijg helemaal het heen en weer van die k..wekker.
over vier uurtjes gaat ie weer. Trri trri
Moet je werken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:16 schreef Aleandra het volgende:
Ja ik wil natuurlijk ook niet zeuren maar ik krijg helemaal het heen en weer van die k..wekker.
over vier uurtjes gaat ie weer. Trri trri
kan niet moet werken morgenvroeg dus da gaat nog leuk worden. nouja nieuwe poging danmaar. weltruste allemaalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moet je ook uitzetten in het weekend
Een nacht doorhalen heeft ook wel wat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je werken?
Ik kan eindelijk een keer uitslapen
Moet je even tegen Alex zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een nacht doorhalen heeft ook wel wat.
Dit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 05:56 schreef Lienekien het volgende:
Steeds maar zeuren over zeuren is óók zeuren.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 07:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Ik dacht aan de titel te zien dat 50 shades of grey vol verhalen van 50-plussers zou staan... Helemaal fout dus
Misschien kunnen we daar ook een kettingboek van makenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 07:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Ik dacht aan de titel te zien dat 50 shades of grey vol verhalen van 50-plussers zou staan... Helemaal fout dus
Dat gevoel had ik ook al. Vraag me af wanneer Staal weer terug is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:56 schreef sacha het volgende:
jezus, zoveel postsen dat zonder Staal!
![]()
knap hoor!
Goeiemorgen, teruglezen doe ik nooit zo aan of raad je dat in dit geval aan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:22 schreef Mickeys het volgende:
Het enige wat ik nog kan uitbrengen na het wel allemaal te hebben terug gelezen is:
Ook goedemorgen
Zeker een aanraderquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeiemorgen, teruglezen doe ik nooit zo aan of raad je dat in dit geval aan?
Is Staal op vakantie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook al. Vraag me af wanneer Staal weer terug is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Niet? O, maar dat is toch geen voorwaarde om hier te posten?quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:11 schreef sacha het volgende:
ik zou wel graag van Soury willen weten wat haar beweegt dit soort dingen te posten
ik vind het ver onder de maatFANN reageert adequaat en terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
ik zou wel graag van Soury willen weten wat haar beweegt dit soort dingen te posten
ik vind het ver onder de maatJe spoiler is bijna leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne vakantie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Veel plezier!quote:
Dan klik je op de datum van de quote, kom je uit bij de betreffende post.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je spoiler is bijna leeg.
Fijne vakantie
Nou, 80% kun je overslaan en de meeste dingen zijn toch niet in verband te brengen. Volgens mij liepen er 3 dingen door elkaar heen en werd er weer "verkeerd begrepen" zaken gepostquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeiemorgen, teruglezen doe ik nooit zo aan of raad je dat in dit geval aan?
Weet ik wel, maar als Sacha een reactie wil is het misschien handiger om de post helemaal in de spoiler te zetten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan klik je op de datum van de quote, kom je uit bij de betreffende post.
Ja, Kingtoppie ook, en juist tussen die twee jongelingenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? O, maar dat is toch geen voorwaarde om hier te posten?
En Staal was wel een regelmatige poster in 40+?
ik vind het ver onder de maatJa die snapte ik ook niet eigenlijk. Leek wel uit de lucht gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Heb jij een leuke afscheidsborrel gehad?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, 80% kun je overslaan en de meeste dingen zijn toch niet in verband te brengen. Volgens mij liepen er 3 dingen door elkaar heen en werd er weer "verkeerd begrepen" zaken gepost
Zie je, die jongelui van tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Kingtoppie ook, en juist tussen die twee jongelingenging het hier nogal eens mis
Ja echt wel. Daarna zelfs nog wezen uit eten met een zooitje... Compleet onverwachtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij een leuke afscheidsborrel gehad?
Had iets gelezen over een ban en toen een dm ban o.i.d. Heb er geen kaas van gegeten en blijf er verder maar tussenuit. Heeft al eerder voor irritatie gezorgd en daar pas ik ditmaal echt voorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je, die jongelui van tegenwoordig![]()
Inderdaad, Kingtoppie is hier ook al een tijdje niet geweest.
Wat is dat Beef toch? Had dat al een keer eerder gelezen. Ik ben echt niet bekend met die "slang"taal (of zoietsquote:
Ah, dat klinkt goed. Fijn voor je dat je een leuk afscheid hebt gehad... en misschien is het niet helemaal een afscheid toch, ook al zou je in Leeuwarden terecht komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja echt wel. Daarna zelfs nog wezen uit eten met een zooitje... Compleet onverwachtWas ook pas laat thuis dus heerlijk mijn bedje zo ingerold
Zal zeker contact proberen te houden met een aantal maar je weet hoe zulke dingen gaan, ze wonen nu eenmaal niet om de hoek. Maar het zijn echt fijne collega'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt goed. Fijn voor je dat je een leuk afscheid hebt gehad... en misschien is het niet helemaal een afscheid toch, ook al zou je in Leeuwarden terecht komen.
Succes, zal dat ook zo proberen te gaan doen... geen idee of het me lukt hahaha, ben ik luiwammesmodesquote:
Ik denk wel dat ik weet waar het vandaan komt hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat is dat Beef toch? Had dat al een keer eerder gelezen. Ik ben echt niet bekend met die "slang"taal (of zoiets)
Bon apetitequote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
koffie zetten met appeltaart
Jullie had gewoon een bangalijstquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik weet waar het vandaan komt hoor.
Soury heeft eerder een Beef met zichzelf dan met mij![]()
Ooit in een ''vertrouwelijk'' gesprek, je kent dat wel, 2 vrouwen met een fles rose in hun mik![]()
hadden we het over ''de leukste fokkers''
en ik had APK om 1en WJ op 2
![]()
welke fokker zij op 1 had ga ik natuurlijk niet zeggen want het gesprek was immers
''vertrouwelijk'', maar dat moet je bij deze mevrouw met een flinke slok op een borrel
nemen![]()
Ik heb dat mens goddomme nog nooit iets gedaanik zou bijna zeggen in tegendeel.
Maar goed, zo leer je weer
WJquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Wie is WJ?
Niet dat ik de rest echt snap, overigens.
WJ is hier ook wel eens langs komen vliegenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Wie is WJ?
Echte appeltaart of echte slagroom?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah.. joh !![]()
ik heb slagroom op de appeltaart gedaan, de échte
willem-jozefquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Wie is WJ?
Oh. lekker hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah.. joh !![]()
ik heb slagroom op de appeltaart gedaan, de échte
appeltaart van AH maar échte opgeklopte slagroomquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echte appeltaart of echte slagroom?![]()
Ik heb een heerlijke plak suikerbrood met roomboter![]()
Maandag weer een dag
Zijn dat die kleine versgebakken appeltaartjes? Die zijn heerlijk, daar kan bijna geen zelfgebakken appeltaart tegenop.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
appeltaart van AH maar échte opgeklopte slagroom![]()
Ik ga zelf écht geen taarten bakkendaar ben ik te lui voor
jah die !quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn dat die kleine versgebakken appeltaartjes? Die zijn heerlijk, daar kan bijna geen zelfgebakken appeltaart tegenop.
Hehehe ja inderdaad. En wie mijn favo mannelijke fokker is... ehm.. geen idee eigenlijk...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat een ontboezemingen zo vroeg op de ochtend nu is het vast een stuk leuker voor de
teruglezers
Ja idd lekker weertjequote:
Dan nog staat er niks, omdat een mod heeft ingegrepen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:19 schreef Lienekien het volgende:
Dan klik je op de datum van de quote, kom je uit bij de betreffende post.
Hoe ziet het nou met de BBQ? of issie van de baan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja idd lekker weertjeOok goedemorgen natuurlijk
nee, niet van de baan maar moet even weten wie nu wil/kan komen en natuurlijk wel op een zaterdag of zondag als het mooi weer isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe ziet het nou met de BBQ? of issie van de baan?
Ah oke, nog steeds onkruid aan het wieden?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
nee, niet van de baan maar moet even weten wie nu wil/kan komen en natuurlijk wel op een zaterdag of zondag als het mooi weer is
Jups... Begint er al wel op te lijken, maar als je je omdraait staan die kleine sprietjes er nog. Om moedeloos van te wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah oke, nog steeds onkruid aan het wieden?
dat is netjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog staat er niks, omdat een mod heeft ingegrepen.
Nu wil ik weten wat daar stond.
En met dit weer groeit het ook hardquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jups... Begint er al wel op te lijken, maar als je je omdraait staan die kleine sprietjes er nog. Om moedeloos van te worden
Ook dat. Schoonmaakazijn heeft niet zo geholpen. Nu kreeg ik de tip om chloor te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:21 schreef Mickeys het volgende:
Overigens overbevolking in het voederhuisje (wel goed kijken hoor, wist even niet hoe ik moest inzoomen met die nieuwe FB app op mobieltje)schetig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mja taart is op, koffie ook, dus nu is het echt tijd..
pfffffff boodschappen dus
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:21 schreef Mickeys het volgende:
Overigens overbevolking in het voederhuisje (wel goed kijken hoor, wist even niet hoe ik moest inzoomen met die nieuwe FB app op mobieltje)Altijd leuk vogeltjes in de tuin, wat zijn het voor vogels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeveer 30 musjes die op, onder en rond het voederhuisje aan het dartelen zijn. Er zitten er denk ik een stuk of 15 in de klimop maar die herken je niet eens op de foto, zo beschut zitten zequote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Altijd leuk vogeltjes in de tuin, wat zijn het voor vogels?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:11 schreef Mickeys het volgende:
Jups... Begint er al wel op te lijken, maar als je je omdraait staan die kleine sprietjes er nog. weer
Een grote stoer Viking jaquote:
Echt?! Vanmorgen stond het er nogquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog staat er niks, omdat een mod heeft ingegrepen.
Nu wil ik weten wat daar stond.
Ja,ja ik weet het alweer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:43 schreef Deisyy het volgende:
Echt?! Vanmorgen stond het er nog![]()
Nou ja, het was iets met vinger ergens in en F5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |