Hehehe ja inderdaad. En wie mijn favo mannelijke fokker is... ehm.. geen idee eigenlijk...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat een ontboezemingen zo vroeg op de ochtend nu is het vast een stuk leuker voor de
teruglezers
Ja idd lekker weertjequote:
Dan nog staat er niks, omdat een mod heeft ingegrepen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:19 schreef Lienekien het volgende:
Dan klik je op de datum van de quote, kom je uit bij de betreffende post.
Hoe ziet het nou met de BBQ? of issie van de baan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja idd lekker weertjeOok goedemorgen natuurlijk
nee, niet van de baan maar moet even weten wie nu wil/kan komen en natuurlijk wel op een zaterdag of zondag als het mooi weer isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe ziet het nou met de BBQ? of issie van de baan?
Ah oke, nog steeds onkruid aan het wieden?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
nee, niet van de baan maar moet even weten wie nu wil/kan komen en natuurlijk wel op een zaterdag of zondag als het mooi weer is
Jups... Begint er al wel op te lijken, maar als je je omdraait staan die kleine sprietjes er nog. Om moedeloos van te wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah oke, nog steeds onkruid aan het wieden?
dat is netjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog staat er niks, omdat een mod heeft ingegrepen.
Nu wil ik weten wat daar stond.
En met dit weer groeit het ook hardquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jups... Begint er al wel op te lijken, maar als je je omdraait staan die kleine sprietjes er nog. Om moedeloos van te worden
Ook dat. Schoonmaakazijn heeft niet zo geholpen. Nu kreeg ik de tip om chloor te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:21 schreef Mickeys het volgende:
Overigens overbevolking in het voederhuisje (wel goed kijken hoor, wist even niet hoe ik moest inzoomen met die nieuwe FB app op mobieltje)schetig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mja taart is op, koffie ook, dus nu is het echt tijd..
pfffffff boodschappen dus
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:21 schreef Mickeys het volgende:
Overigens overbevolking in het voederhuisje (wel goed kijken hoor, wist even niet hoe ik moest inzoomen met die nieuwe FB app op mobieltje)Altijd leuk vogeltjes in de tuin, wat zijn het voor vogels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeveer 30 musjes die op, onder en rond het voederhuisje aan het dartelen zijn. Er zitten er denk ik een stuk of 15 in de klimop maar die herken je niet eens op de foto, zo beschut zitten zequote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Altijd leuk vogeltjes in de tuin, wat zijn het voor vogels?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:11 schreef Mickeys het volgende:
Jups... Begint er al wel op te lijken, maar als je je omdraait staan die kleine sprietjes er nog. weer
Een grote stoer Viking jaquote:
Echt?! Vanmorgen stond het er nogquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog staat er niks, omdat een mod heeft ingegrepen.
Nu wil ik weten wat daar stond.
Ja,ja ik weet het alweer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:43 schreef Deisyy het volgende:
Echt?! Vanmorgen stond het er nog![]()
Nou ja, het was iets met vinger ergens in en F5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |