Misschien de eerste 60 posts dan als je toch nog wat te lezen wilt hebben. daarna gaat het nivo naar 0quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
Heb ik de afgelopen ca. 200 posts die jullie als een gek gezet hebben iets gemist of kan ik teruglezen overslaan?
Knoppie werrukt nogquote:
Echt....quote:
En ik maar wachten op een telefoontje ...........quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen idee ik zat met mijn vingers in mijn k''t
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik maar wachten op een telefoontje ...........
Ik ga even een mooi liedje voor je zoekenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tis wel sneu voor de teruglezers hoor jongens...
Ik ga die shit van jou echt niet teruglezen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tis wel sneu voor de teruglezers hoor jongens...
Ze ligt al op 1 oor zegt ze net...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga even een mooi liedje voor je zoeken
Nou, ik sla dat maar over, denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja eh... ik heb het niet verzonnen dan moet je effe een post of 200 teruglezen![]()
Ze was er niet eens bij volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga die shit van jou echt niet teruglezen.
Ik duik er ook bovenopquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik wens ze dan ook sterkte![]()
truste .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |