Maak ik zelf wel uit jaaaaaaaahhhhhquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die titel is best klote![]()
Dit besje gaat slapen, zouden jullie ook moeten doen op die leeftijd![]()
truste besjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slaap lekker Deissquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'Truste', dus dan moet ik maar weer op jou reageren.quote:
Niks moetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'Truste', dus dan moet ik maar weer op jou reageren.
Euh...
Okay, we gaan weer zeuren blijkbaar.
Sjesus man ben je terminaalquote:
Ook klotequote:
Ik was bijna getrouwd, nu weet ik weer dat ik de juiste beslissing heb genomenquote:
Ik klik niet meerquote:
Intrigerendquote:
Uhh watte?quote:
Ik wilde net een berg YT's postenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:51 schreef chufi het volgende:
Maar voor muziek gaan we hier verder OK en laten we hier de discussie en whatever over...
Punk, disco, New Wave of? #26 : No Frontiers.
Waar ? nee ik ga nergens heen, ik hou ook niet zo van andermans muziek luisteren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
daar dan ok ? Of ben je nu boos... Ik ben geen mod dus ik kan je niks maken
Zo is datquote:
Joh, dit is een SC, en je mag gewoon de liedjes posten hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
daar dan ok ? Of ben je nu boos... Ik ben geen mod dus ik kan je niks maken
Meer iets voor grijskenners , meer dan 4-6 is genoeg voor mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:55 schreef APK het volgende:
Ik las trouwens net in het Volkskrant magazine van vorige week iets over 'Fifty shades of grey'.
Is dat wat
Ik heb hem toch niet weggejaagd !!! I like weedsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, dit is een SC, en je mag gwoon de liedjes posten hoor!
Die heb je weer van mij uit het Punk etc topicquote:
Ja weet ik ook wel maar er is ook een apart topic voor, dat af en toe eens wat voeding nodig heeft , maar bij deze ook al weer gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, dit is een SC, en je mag gewoon de liedjes posten hoor!
Euh, geen ideequote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer iets voor grijskenners , meer dan 4-6 is genoeg voor mij
Kijk boeken !! Welkequote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, geen idee
Grijskenners
Het ging volgens mij over een boek met vrij ruige seks enzo dat #1 staat in alle bestsellerslijsten
Ik ga even het plaatje voor je zoeken, brb.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:03 schreef Soury het volgende:
Zitten we hier te recyclen.... Of is het ouderdom
fifty or filty shades of grey ... Anyway ken het book nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, geen idee
Grijskenners
Het ging volgens mij over een boek met vrij ruige seks enzo dat #1 staat in alle bestsellerslijsten
Oehh nee !!!quote:
Poorly written. Utterly ridiculous. WTF.quote:
Waarschijnlijk te goor voor woordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Poorly written. Utterly ridiculous. WTF.
Eerste zin op google
Denk in bepaalde kringenquote:
Nu ben ik wel nieuwsgierigquote:
Rare google heb jij danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:09 schreef Soury het volgende:
Poorly written. Utterly ridiculous. WTF.
Eerste zin op google
quote:Fifty Shades of Grey
From Wikipedia, the free encyclopedia
Fifty Shades of Grey
2012 paperback cover
Author(s) E. L. James
Country United Kingdom
Language English
Genre(s) Erotic fiction
Publisher The Writer's Coffee Shop
Publication date June 20, 2011
Media type e-book, paperback
ISBN ISBN 978-1612130286
Fifty Shades of Grey is a New York Times #1 bestselling erotic fiction paperback and e-book by British author E. L. James. Set largely in Seattle, it is the first installment in a trilogy that traces the deepening relationship between college graduate Anastasia Steele and a young business magnate, Christian Grey. It is notable for its explicitly erotic scenes featuring elements of BDSM. The second and third volumes are entitled Fifty Shades Darker and Fifty Shades Freed respectively. Fifty Shades of Grey has topped bestseller lists in the US, the UK and around the world.[1][2] The series has sold around ten million copies worldwide, with book rights having been sold in 37 countries.[3]
Ja sorry ik ga nooit voor de eerste hit op google, dat is meestal het verkoop plaatje. Maar heb je het gelezen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Rare google heb jij dan
Dit krijg ik als eerste hit:
[..]
Okay, ik ga er straks even op klikken.quote:
Nee, dat was wel duidelijk tochquote:
Ik zat slechts op YT en dacht ik toets het eens in ...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dat was wel duidelijk toch
Maar chufi heeft de hype blijkbaar ook meegekregen, en weet meer
ik wil het ook weten
Ik begon erover ja, om meningen te peilen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij begint er over... ik google ja wat wil je meer ?
Ik stap ook uit ....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:30 schreef Soury het volgende:
Heren het was me een waar genoegen en dank daarvoor
Laters
Voor mij was het ook nieuw en ik heb het niet in huis en niet gelezen, maar misschien wel eensquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begon erover ja, om meningen te peilen.
Doei, dank voor de google.
Ik zou een '/care' doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
Heb ik de afgelopen ca. 200 posts die jullie als een gek gezet hebben iets gemist of kan ik teruglezen overslaan?
Ja denk het wel , dit topic wel volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
Heb ik de afgelopen ca. 200 posts die jullie als een gek gezet hebben iets gemist of kan ik teruglezen overslaan?
Geen ideequote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik post die tube linkjes gewoon in het topic waar ze horen.
mja ut ging welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
En? Er nog iets mee bereikt? Of werkt dat allemaal niet meer op je ouwe dag?
Misschien de eerste 60 posts dan als je toch nog wat te lezen wilt hebben. daarna gaat het nivo naar 0quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:38 schreef golfer het volgende:
Knoppie werrukt nogquote:
Echt....quote:
En ik maar wachten op een telefoontje ...........quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen idee ik zat met mijn vingers in mijn k''t
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik maar wachten op een telefoontje ...........
Ik ga even een mooi liedje voor je zoekenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tis wel sneu voor de teruglezers hoor jongens...
Ik ga die shit van jou echt niet teruglezen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tis wel sneu voor de teruglezers hoor jongens...
Ze ligt al op 1 oor zegt ze net...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga even een mooi liedje voor je zoeken
Nou, ik sla dat maar over, denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja eh... ik heb het niet verzonnen dan moet je effe een post of 200 teruglezen![]()
Ze was er niet eens bij volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga die shit van jou echt niet teruglezen.
Ik duik er ook bovenopquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik wens ze dan ook sterkte![]()
truste .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |